Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Toch weer 1,6 kg eraf deze week, vorige weel was het wat minder maar dit compenseert het weer mooi! 17,6 kg eraf dus ik ben helemaal blij! Donderdag ga ik voor controle naar de chirurg en moet ik naar de fysiotherapeut. Ben benieuwd wat die test in zal houden, mijn conditie kan nog heel wat beter! Deze week ga ik voor een intake naar een sportschool waar ik door een fysiotherapeut begeleid zal worden, heb er zin in om mijn lijf weer wat beter in vorm te gaan krijgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 9:36    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Applaus

Goed gedaan! Ik wilde eigenlijk ook gaan sporten maar durf het nog niet aan. Mijn energie gaat echt gewoon in de dag zitten nog. Maar goed dan wandel ik wel al veel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 12:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Belangrijkste is denk ik dat je voldoende beweegt. Ik ben ook nog erg moe maar ik wil heel rustig gaan beginnen omdat ik blessure gevoelig ben. Alles wat ik doe is meegenomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 19:00    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Om rustig aan te beginnen hoef je niet gelijk de sportschool in hoor Fitness

Wat ik zelf deed was toen s'avonds een stuk gaan wandelen in de woonwijk. Een tijdje later rustig aan gaan fietsen ( in het begin wel opletten met op/afstappen en onverwachte draaibewegingen).

Goede oefening is ook om thuis de trap op en af te lopen. Kun je langzaam opbouwen want dat zal waarschijnlijk behoorlijk vermoeiend zijn Lopen

Luister vooral goed naar je lichaam. Soms kan het ook nodig zijn om gewoon eventjes rustig een half uurtje op de bank te gaan liggen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 19:24    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De trap is inderdaad nog erg vermoeiend. Ben het met je eens dat je niet meteen de sportschool in hoeft, ik voel heel duidelijk dat ik zelf nog veel kan doen. In mijn geval is het wel nodig om mijn spieren heel rustig voor te bereiden op het echte sporten straks. De afgelopen jaren heb ik regelmatig peesontstekingen gehad in mijn schouders en ik ben heel lang aan het sukkelen geweest met een bekkeninstabiliteit. Voorlopig dus eerst bij een fysiotherapeut.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 19:48    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
De trap is inderdaad nog erg vermoeiend. Ben het met je eens dat je niet meteen de sportschool in hoeft, ik voel heel duidelijk dat ik zelf nog veel kan doen. In mijn geval is het wel nodig om mijn spieren heel rustig voor te bereiden op het echte sporten straks. De afgelopen jaren heb ik regelmatig peesontstekingen gehad in mijn schouders en ik ben heel lang aan het sukkelen geweest met een bekkeninstabiliteit. Voorlopig dus eerst bij een fysiotherapeut.

Dan heb je het heel slim bekeken om het bewegen weer onder goede begeleiding op te gaan pakken.
Geleidelijk aan en met kleine stapjes kom je er ook!!!

groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Eslief
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
jeetje Jose wat ga je goed!!! idd rustig opbouwen en met goede begeleiding.. ik begin gewoon straks uit mezelf met vaste tijden bewegen... lopen/fietsen en de rest komt wel

esther
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 21:54    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net bij de chirurg geweest, hij was erg tevreden! Ben daar gewoon 2,4 kg lichter dan thuis dus ben helemaal blij! Volgens hem ben ik nu 20 kg kwijt!!! Mijn dag kan niet meer stuk!
Blijf toch maar mijn eigen weegschaal aanhouden anders is het te.verwarrend. Zo meteen afspraak bij de fysio, ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Eslief
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
owwwwhh wat fijn! 20kg is heeel netjes:D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2012 13:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vanmorgen voor het eerst wezen sporten, was lekker om bezig te zijn. Nu even bijkomen voordat ik de kinderen weer van school moet halen. Afgelopen week 0,4 kg afgevallen, wat minder maar ikbegin ook weer wat andere dingen te eten. ben gewoon erg benieuwd wat ik nog kan verdragen. heb me voorgenomen om door de week op te letten wat ik eet en in het weekend of met een verjaardag een keer iets lekkers te mogen pakken.
Afgelopen vrijdag was mijn moeder jarig en het was fijn om toch wen beetje mee te kunnen doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2012 11:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 12 van 20