Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Marie-José,
Zo.... Dat is echt al snel zeg!
Van harte gefeliciteerd.

Bereid je rustig voor en laat het zoveel mogelijk gewoon lekker op je af komen. Was het etentje gisteren gezellig smullen

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 7:40    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor jullie lieve reacties! Inderdaad het is heel snel maar ik ben daar erg blij mee en heb het gevoel er helemaal klaar voor te zijn. Het etentje gisteren was erg gezellig en ik heb er zeer bewust van genoten! Toen we naar huis fietsten was het voor mij heel duidelijk, dit was het! Vanaf nu begint mijn nieuwe leven en daar heb ik zoveel zin in. Het zal best niet altijd makkelijk worden maar ik besef heel dat ik het vooral zelf moet gaan doen. Vanmorgen begonnen met de eerste shake, herkende de smaak meteen weer! Ik geen verder voortraject, alles is al gereageld, wat dat betreft is het in eindhoven super geregeld en heb ik alle vertrouwen in hun goede begeleiding. De komende weken heb ik het te druk om me zorgen te gaan maken. Met drie kinderen is er een boel voor te bereiden en ik heb dus een boel te regelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 11:44    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi,
Misschien is het leuk om een ticker te plaatsen zodat je zelf snel kunt zien hoe de kilo's eraf gaan en je BMI daalt.
Kan ook erg goed helpen voor de motivatie.

Eventueel om te spieken hoe je hem kunt plaatsen:

http://www.weegclub.nl/forum/zelf-je-ticker-plaatsen-vragen-en-antwoorden-t5665.html

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 13:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Op de een of andere manier zie ik die ticker niet staan bij deelnemers, kan iemand me helpen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 18:21    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb het al gevonden nu nog even onder mijn onderschrift zien te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 18:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb het al gevonden nu nog even onder mijn onderschrift zien te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 18:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag de eerste dag modifast, pff is een hele overgang!
Hebben jullie tips voor mij om deze eerste periode makkelijker door te komen? Ik weet dat ik wat rauwkost mag maar vraag me af of ik hier wel aan moet beginnen. Het opkikkertje wat mag is gelukkig een goede oppepper.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 19:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Vandaag de eerste dag modifast, pff is een hele overgang!
Hebben jullie tips voor mij om deze eerste periode makkelijker door te komen? Ik weet dat ik wat rauwkost mag maar vraag me af of ik hier wel aan moet beginnen. Het opkikkertje wat mag is gelukkig een goede oppepper.

Hoi Marie-José,
Als je het jezelf niet te moeilijk wil maken en een hongergevoel wil voorkomen zou ik zeker voor de rauwkost gaan. Het vult gewoon ontzettend goed en er zit nauwelijks iets in.
De Modifast nu is er enkel voor om wat extra ruimte te maken voor bij de operatie. Neem anders tussen de middag eerst de Modifast en bijvoorbeeld een half uurtje later een klein bakje rauwkost.
Voor s'avonds zou je zelfs nog een klein kommetje magere yoghurt kunnen nemen (0% vet) Vult ook goed en bevat ook nauwelijks iets mbt cal.
Na de operatie zul je ook moeten wennen dat je niet te weinig gaat eten.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 19:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat zegt mijn man dus ook, hij is bang dat ik doorsla de andere kant op. Ik moet inderdaad wel voldoende binnenkrijgen straks. Denk dat ik met de rauwkost erbij maar eens ga zorgen voor de 6 eet momenten waar ik straks ook naar
moet. Het is gewoon even wennen maar wil het graag goed doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 19:51    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Dat zegt mijn man dus ook, hij is bang dat ik doorsla de andere kant op. Ik moet inderdaad wel voldoende binnenkrijgen straks. Denk dat ik met de rauwkost erbij maar eens ga zorgen voor de 6 eet momenten waar ik straks ook naar
moet. Het is gewoon even wennen maar wil het graag goed doen!

Hoi Marie-José,
Het is juist erg belangrijk dat je zowel nu als dadelijk na de operatie voldoende binnen krijgt.
Het is inderdaad erg wennen maar na een tijdje komt dat wel goed hoor. Dadelijk na de operatie wordt het nog vreemder maar ook mooier Erg blij
Neem gewoon de rauwkost met evt. een keertje een gekookt eitje erbij of een kommetje yoghurt en dan ben je echt wel goed bezig.

Mocht je vragen hebben gewoon stellen.

Heel veel succes!!!

Groetjes,
Ron
(die er even een weekje tussenuit gaat Cool )

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012 23:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 2 van 20