Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Maanvis boekje spannende dag.... afspraak bij de chirurg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   maanvis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond (maagband)

Reageer met quote
hey ,

vandaag even weer aan het werk geweest en het was heerlijk.

Het gaat erg goed en ik voel me prima. Ik heb alleen wat last van spierpijn want ja ... dat inspuitding zat natuurlijk op de schuine buikspier.

de wondjes zijn allemaal dicht en dat bevalt ook prima.

Inmiddels zit ik dus aan de babyvoer... en mocht ik toch zwanger worden na deze operatie dan weet ik het nu al mijn KINDJE krijgt geen POTJES VOER!!! (alleen een fruithapje misschien).

's ochtends:
tussen 6 en 7 drink ik alvast wat water
7 uur multivitaminen + extra kauwtablet van het ziekenhuis met water
7"30 tot 8 magere kwark

daarna drink ik water en thee

tot een uur of half tien want om tien uur

fruit gepureerd

tot half twaalf mag ik dan weer drinken van mezelf

want om twaalf uur yoghurt of kwark

smiddags rond drie uur eet ik nog wat fruit

rond half zes eten

tegen acht uur nog wat kwark/fruit/yoghurt

Ik hou rekening met het drinken en eten dus .... een half uur voor ik ga denken dan ga ik eten stop ik met water/slimpie/thee/melk drinken en stap ik over op LUCHT.... een half uurtje na het eten mag ik weer wat drinken pakken.

Ik doe gewoon weer boodschappen maar een paar winkels achter elkaar was gisteren wel wat teveel van het goede dat vernam ik wel man wat was ik moe.

IEMAND TIPS VOOR KOMENDE VRIJDAG/ZATERDAG want dan wil ik weer gewoon kijken of ik mee kan eten dan wel gepureerd... ik zal de stap wel weer moeten nemen maar ik hik er erg tegen aan omdat ik bang ben dat ik weer een rot nacht tegemoet kan zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 17:58    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
maanvis schreef:
IEMAND TIPS VOOR KOMENDE VRIJDAG/ZATERDAG want dan wil ik weer gewoon kijken of ik mee kan eten dan wel gepureerd.

Hoi,
Gaat best goed hè. Let op dat je met tillen niet teveel wil gaan doen (Boodschappentassen etc...)

Mbt het eten.
Lachen Lachen Lachen Wat een feest die potjes Olvarit hè!
Met de 15 mnd. smaakjes gaat het nog als je er wat extra vis/vlees of kip kruiden en/of strooikaas aan toevoegd.

Als je het zelf wil pureren.
- Kabeljauw met een gekookte aardappel en bloemkool of brocolli.
- mager gekruid gehakt met een aardappel en spercieboontjes
- Kipfilet met macaroni of andere pasta en erwtjes

Je kunt bovenstaande dingen allemaal tegelijkertijd in de blender gooien maar het ziet er apart gepureerd een stuk beter uit Erg blij

Groetjes en alvast smakelijk eten.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 23:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
om eerlijk te zijn WOW party met die potjes... ik heb nou supergepureerd maar ja...

kip klinkt erg lekker dus ik denk dat ik zaterdag voor de kip ga met een gepureerd aardappeltje en bloemkool... (krijg der nou al zin in)..

Heb me inmiddels suf gegeten in kwark en andere dingen dat ik spontaan misselijk word van het woordje kwark.. Echt waar.

dus zaterdag is het kip met aardappel en bloemkool...

je hoort wel hoe dat afloopt!!

@ ron

ik heb mijn zoon mee die doet het tillen voor me... en ik luister erg naar mijn lijf hoor. Bij vermoeidheid of pijn doe ik niets meer behalve op de bank liggen en wachten tot ik een beetje beter ben... dan mag ik weer wat van mezelf doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2012 13:24    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
maanvis schreef:

@ ron
ik heb mijn zoon mee die doet het tillen voor me... en ik luister erg naar mijn lijf hoor. Bij vermoeidheid of pijn doe ik niets meer behalve op de bank liggen en wachten tot ik een beetje beter ben... dan mag ik weer wat van mezelf doen.

Goed bekeken !!! Erg blij

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 18:46    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag ben ik bij de huisarts langs geweest. Voor de controle op de hechtingen en het nakijken enz.

Tralalalala kwam ik vrolijk binnen gewandeld. Ze was een beetje verbaasd dat ik zo snel al weer op de been was. Anderhalve week na de operatie en het gaat lekker met mij.

Natuurlijk luister ik goed naar mijn lijf, maar voor de operatie had ik eigenlijk verwacht dat ik veel pijnstillers zou gaan slikken maar ik slik helemaal niets.

Vandaag nog wel gepureerd warm gehad maar ik heb een banaan geprobeerd en dat ging gewoon goed. Wel goed fijngemalen in de mond natuurlijk maar geen last van de banaan.

Mijn puree bestond uit 1 schep aardappelpuree
gepureerde tonijn (bevat veel eiwitten)
bonen gepureerd

en dan ineens blijkt idd dat je maar een beetje op kan... echt zo weinig dat moet wel goed veranderen in je hersenen maar je moet ook luisteren naar je lijf.

Ik probeer om het zuivel gebeuren anders in te delen.. Om eerlijk te zijn hou ik erg van zuivel. Alleen na zoveel zuivel te hebben gegeten de laatste tijd ben ik kwark en yoghurt ziek. Qua vla enz... weet ik het niet. Ik hou alleen maar van optimel chocolade vla de rest lust ik niet. de opti yoghurt vooral de zwarte bes gaat weer wel.

Maar de standaard yoghurt en kwark.... nou even NIET.

Nog 1 week en dan ga ik echt compleet over op vast eten. Ik heb de lijst van het ziekenhuis bij me liggen en tjonge wat je dan nog mag eten dat valt ook wel weer mee....

Voor nou ga ik mijn genezende lijf lekker op het bedje gooien en mijn ogen sluiten tot morgenvroeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 23:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Verrast
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 23:33    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi, Hoi,

Hoe gaat het met je???
Ben je al met vaster eten begonnen en zo ja hoe bevalt het.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012 20:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hey Ron,

ja ik ben over op vast eten... Nog steeds erg wennen dat de voeding veel minder dan voorheen.

Vandaag heb ik visfilet gehad. Erg lekker bij de Dirk weg. 2 stuks voor 1 euro. Maar erna wel vol dus.

Ik voel me goed en wil graag wat doen maar merk wel dat ik te veel wil en dan spartelt het maagje erg tegen.

Ik heb nu dus twee maal wat gedoe gehad na drukte. Overgeven en dat is geen pretje en doet veel pijn.

Dus ik mag van mijn man niet veel doen ondanks de verhuizing. Maar.... probeer wel bezig te zijn.

Alles jeukt en doet... maar volgens de arts geneest het erg snel allemaal... (eiwitten he) Daar stop ik me dan ook vol mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012 21:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ochtend:

half acht melk

tussen acht en half negen 2 crackers (cracottes)

middag

knijp yoghurt (light)

avond

visfilet

tussendoor:
2 maal 1 banaan
2 plakjes 30 + kaas (ca 10 gr eiwit per plak)
thee met zoetje en melk
slimpie ranja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012 21:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag:

ochtend

melk met vitamine
cracotte 2 maal

middag

yoghurt

avond

vis gemarineerd met mosterd en dille (erg lekker ook weer)

tussendoor

1 appel 1 banaan

1 liter slimpie en koffie

3000 stappen verzet!!

Inmiddels online gekeken naar een sportschool in de regio van de nieuwe woonplaats....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 23:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9