Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Maagverkleining met BMI van 35.2?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   blis123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi allemaal. Weer even weggeweest hier en nu weer terug.

Al jaren bezig met mijn gewicht en ik zie het nu niet meer zit. Tijd geleden begonnen met EGA om mijn leven echt te veranderen en meer te letten op gezond eten ipv lijnen etc. Wederom heel positief gestart en nu weer boven mijn begin gewicht. Moed in de schoenen. Nu is voor mij de maat vol. Al eerder over nagedacht maar na me een poos goed te hebben ingelezen besloten om te proberen of ik een maagverkleining kan krijgen.
Echter ben ik bang afgewezen te worden. Donderdag ga ik naar de huisarts dus het begin is gemaakt maar de weg is nog lang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2015 15:30    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Knap dat je toch de stap durft te zetten, ik zal voor je duimen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2015 2:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je kaatje. Ik vind het nog een beetje dubbel en ben bang dat veel mensen het een "makkelijke" oplossing zullen vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2015 5:46    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Probeer het langs je kouwe kleren af te laten glijden wat een ander ervan denkt. Het gaat toch om jóuw lijf, om jóuw gezondheid? Degenen die 'erover gaan' weten als geen ander hoe onwaar dat is, dus zij zullen dat echt niet denken en dat ook in hun beoordeling meenemen.

Je moet namelijk juist behoorlijk stevig in je schoenen staan om het een succes te laten worden, want ten eerste onderga je een operatie (en die is per definitie niet zonder risico) en ten tweede (afhankelijk van welke methode er wordt gekozen) is het waarschijnlijk onomkeerbaar en zul je er de rest van je leven aan vast zitten.

Dus mocht je ooit iemand tegenkomen die zegt dat het wel een makkelijke oplossing is, denk dan maar bij jezelf dat die persoon nou eenmaal niet beter weet. Als je daar tegenop ziet kun je ook vast een paar snedige antwoorden bedenken voor het geval dát, dan sta je nooit met je mond vol tanden. Erg blij
De beste stuurlui staan aan wal hoor en iedereen heeft altijd wel ergens een mening over. Niks van aantrekken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2015 9:34    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag telefonisch contact gehad met het ziekenfonds. Een gesprek gehad met een verpleegkundige en die zei dat als de arts van de kliniek groen ligt gaf dat hun dat ook deden. 😅
Dat had in niet verwacht. Ik las overal dat vooral het ziekenfonds moeilijk deed. Dat de artsen wel willen. (Is jij inkomen)
Morgen naar de huisarts. Ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2015 18:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zojuist bij de huisarts geweest. Die heeft mijn verhaal aangeluistert, me gewogen en gemeten en zonder enig probleem een doorverwijzing uitgeschreven!

Ik heb van de week een aanmeldingspakket aangevraagd bij Vitalys dus nu afwachten tot deze er is. Dan kan het op de post.

Weer een hindernis genomen! Ik ben heel blij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2015 10:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1