Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb: koffie en aardbei jelly toetje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Ik eet dit na mijn luch als dessert en volgens mij heeft het geen kh's Lachen

Rode Jelly

2 personen
ingredienten:
3 blaadjes (rode) gelatine
2,5 dl Crystal Clear light citroen & passie, zonder koolzuur
2 el limoensap
6 zoetjes of zoetstof naar smaak

Week de gelatine ongeveer 5 min. in koud water. Breng 0,5 dl van de drank in een steelpan aan de kook. Knijp de gelatine goed uit en roer deze van het vuur af door de drank. Roer dan de rest van de dran en het limoensap erdoor en breng op smaak met zoetstof.
Verdeel de gelei over 2 glazen en laat het in de koelkast in ong. 3 uur opstijven.


Mokka jelly

2 personen
ingredienten
3 blaadjes witte gelatine
2 dl sterke caffeinevrije koffie
6-8 zoetjes naar smaak

Week de gelatine ong. 5 min. in koud water. Breng 0,5 dl water aan de kook in een steelpan. Knijp de gelatine goed uit en roer deze van het vuur af door het water. Roer dan de koffie erdoor en maak het lekke zoet met zoetstof. Verdeel de gelei over 2 glazen en laat ze in de koelkast in ong. 3 uur opstijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 nov 2004 11:58    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1390
Dieet: Cambridge Dieet
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Voor zoetjes moet je helaas ongeveer 0,5 koolhydraten per zoetje tellen, daarom gebruik ik altijd Natrena vloeibaar, daar hoe je niets voor te tellen.

Maar die jelly met christalcleat lijkt me wel heel erg lekker, ga het dus uitproberen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 11 nov 2004 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 118
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nederland


  Reageer met quote
Jose schreef:
Voor zoetjes moet je helaas ongeveer 0,5 koolhydraten per zoetje tellen, daarom gebruik ik altijd Natrena vloeibaar, daar hoe je niets voor te tellen.


Nee joh, niet voor gewone zoetjes. Dat staat wel in het boek maar dat gaat over Splenda...
Alleen in de natrena gourmet zit een h?©?©l klein beetje kh, maar die zijn toch al niet zo geschikt vanwege de aspartaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 nov 2004 13:48    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1390
Dieet: Cambridge Dieet
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Marian1 schreef:
Jose schreef:
Voor zoetjes moet je helaas ongeveer 0,5 koolhydraten per zoetje tellen, daarom gebruik ik altijd Natrena vloeibaar, daar hoe je niets voor te tellen.


Nee joh, niet voor gewone zoetjes. Dat staat wel in het boek maar dat gaat over Splenda...
Alleen in de natrena gourmet zit een h?©?©l klein beetje kh, maar die zijn toch al niet zo geschikt vanwege de aspartaam.


Dan heb ik dat dus steeds verkeerd begrepen, bedankt voor je antwoord, weer iets erbijn geleerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 11 nov 2004 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Bertha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-8-2004
Berichten: 357
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: IJmuiden


  Reageer met quote
een toefje slagroom op de koffievariant maakt het wel af. jammie

_________________
Groetjes Bertha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: do 11 nov 2004 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Je kan ook wat water vervangen door ongeslagen room, of alleen maar slagroom Lachen Lachen voor de atkinsers :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2004 15:25    
Vrouw Weeggegevens   Jadie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 5-2-2004
Berichten: 1328
Dieet: Atkins
Woonplaats: Hoogvliet


  Reageer met quote
Lekker!!

_________________
Je kan beter een blauwtje lopen,dan een groentje blijven!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2004 17:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1