Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb:chocolade cake

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Ik maak hem met 4 eieren in een cakevorm, je moet hem echt laten afkoelen in de oven, want hij stort zo in, ik wil hem met de kerst een vulling geven van mokka smullen smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam


Geregistreerd op: 29-3-2004
Berichten: 8220
Dieet: Gezond leven met minder khtjes


  Reageer met quote
Ik heb hem gemaakt maar hij was niet goed gaar onderin het bak blik en hij storte ook voor 60% weer in,

Hoeveel zoetstof moet er eigenlijk in???? ik vond hem nu nog niet zo lekker.

_________________

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Ik gok een maatdopje vol, maar ik ga hem toch wat ondersteunen met sojameel of zoiets want alleen met eieren zakt die vast inelkaar, dan wordt het luchthappen,, maar Tommie moet dat beter weten, dus misschien komt ze gauw advies geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam


Geregistreerd op: 29-3-2004
Berichten: 8220
Dieet: Gezond leven met minder khtjes


  Reageer met quote
Had nu tot aan het eerste streepje gedaan, maar vond hem niet zoet genoeg.

_________________

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Maremala
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 111
Dieet: Atkins
Woonplaats: Spanje


  Reageer met quote
ik had er een half dopje ingedaan en dat is echt veel te weinig. Ik heb de cake in de oven laten afkoelen en hij was prachtig van formaat, echt sponsachtig, maar voor mijn gevoel ontbreekt er iets aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam


Geregistreerd op: 29-3-2004
Berichten: 8220
Dieet: Gezond leven met minder khtjes


  Reageer met quote
Maremala schreef:
ik had er een half dopje ingedaan en dat is echt veel te weinig. Ik heb de cake in de oven laten afkoelen en hij was prachtig van formaat, echt sponsachtig, maar voor mijn gevoel ontbreekt er iets aan.


Ben ik met je eens, maar wat??????

_________________

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Maremala
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 111
Dieet: Atkins
Woonplaats: Spanje


  Reageer met quote
ik heb een recept om heerlijke brownies te maken, maar daar gaat roomboter in en ook walnoten en meel. Ik ga eens proberen of ik het kan aanpassen met proteine poeder.

groetjes, maremala
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Erica
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2004
Berichten: 483
Dieet: Low-carb


  Reageer met quote
Je moet hem inderdaad in de oven laten afkoelen, anders zakt hij in elkaar. Ik schud best ruim met de zoetstof omdat hij door de oploskoffie en cacao toch bitter kan smaken. Ik heb er gemalen noten door gedaan, je kunt er cocos doorheen doen en het lekkerste is om hem door te snijden en dan een lekkere laag slagroom of mokkacreme er tussen te doen. Je kunt er ook fruit tussen doen etc.

Ik zou zeggen, laat je fantasie en creativiteit gaan.

Succes!!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Maremala
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 111
Dieet: Atkins
Woonplaats: Spanje


  Reageer met quote
Tommie schreef:
Je moet hem inderdaad in de oven laten afkoelen, anders zakt hij in elkaar. Ik schud best ruim met de zoetstof omdat hij door de oploskoffie en cacao toch bitter kan smaken. Ik heb er gemalen noten door gedaan, je kunt er cocos doorheen doen en het lekkerste is om hem door te snijden en dan een lekkere laag slagroom of mokkacreme er tussen te doen. Je kunt er ook fruit tussen doen etc.

Ik zou zeggen, laat je fantasie en creativiteit gaan.

Succes!!


hallo Tommie,

ik denk inderdaad dat de cake daardoor verbeterd wordt, ik ga het in ieder geval proberen.
Bedankt voor de tip Erg blij

groetjes, maremala
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 nov 2004 9:41    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Ik heb hem gemaakt volgens orgineel recept, hij is al op Verward Verward Huil huil, (kon ik echt niets aan doen :wink: ) Ik had hem in de oven af laten koelen maar zakte toch voor een deel in. Bovenste helft was heel bros en onderse wat kleffer en verschrompeld. Denk dat hij langer gebakken had moeten worden. Maar hij was heerlijk, zeker met een lik roomboter erop.

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2005 1:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4