Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

losse huid en hangbuik

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marijn1976
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ook ik ben al een poosje aan het lijnen..en ik moet zeggen...het lukt me aardig goed. Ik heb mijn leefstijl helemaal aangepast. Ik snoep eigenlijk amper en eet gezond. Ook wandel ik veel.
Nu ben ik al ongeveer 38 kilo afgevallen... Natuurlijk ben ik er super blij mee maar als ik naakt sta...ben ik er toch niet veel mooier op geworden...ik heb hangende armen en het ergste nog vind ik mijn buik. Ik doe ierdere dag buikspieroefeningen...en heb nu zelfs boven in mijn buik in al 2 vlakjes (begin van wasbordje)..maar de onderbuik blijft hangen. Nu heb ik gelezen dat magere Yoghurt goed helpt met afvallen en vooral op de buikzone..nou niet geschoten altijd mis..Zijn er meer mensen die problemen blijven houden met de buik?
Ook hoop ik motiverende berichten te krijgen...van mensen waarbij de hangbuik wel weer helemaal hersteld is.(is dat mogelijk??)
groetjes Marijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 28 jun 2011 14:09    
Advertentie
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb eigenlijk geen idee of het weg kan gaan zonder operatie. Ben overigens zelf ook een beetje angstig dat ik straks een hoop vel overhoud.

Hoop dat je nog goeie tips krijgt! Je bent zo goed afgevallen, ik wens je heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jun 2011 21:52    
Vrouw Weeggegevens   dvo78
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wat ik begreep na wat geneusd te hebben op het internet is dat je huid zich zelf moet aanpassen... en dat dat tijd nodig heeft... Maar als ik naar mijn buik kijk, denk ik dat dat nooit gebeurd Schaam Schaam. Ik moet me erbij neerleggen dat ik óf nooit een strakke buik krijg óf het weg moet halen door middel van plastische chirurgie... Meer opties ben ik nog niet tegen gekomen die echt zouden werken... Maar misschien zijn er anderen die weer dingen gelezen hebben die ik nog niet gevonden heb, dus daar hoop ik maar op dan Lachen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 11:08    
Vrouw Weeggegevens   SAB77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Marijn1976, jeetje wat ben jij flink afgevallen, goed hoor!!!! Kampioen

Heel herkenbaar die buik, ik heb er zelf ook last van. Hij hangt gelukkig niet, maar ik zit rond mijn middel (en dan vooral het stuk net onder mijn navel) erg los in mijn vel. En tot mijn grote schrik ontdekte ik laatst ook allemaal striae (zag ik toen ik in de zon had gelegen, ze bruinen niet mee) Geschokt
Ben een beetje gaan googlen en kwam tot de conclusie dat mijn buik leek op die van een vrouw die zwanger is geweest. Nu zijn er genoeg vrouwen die daar weer (bijna) helemaal strak uitkomen, maar vaker gebeurt het dat ze altijd een los buikje blijven houden. Mijn buik was natuurlijk niet zo groot als van iemand die 9 maanden zwanger is, dus ik heb goede hoop dat het met sporten en tijd goed komt Lach

Gelukkig zijn van die hele korte truitjes waarbij je buik bloot is helemaal uit de mode, laten we dat zo houden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 13:45    
Vrouw Weeggegevens   dvo78

Reageer met quote
Ik kwam iets tegen op het internet over een figuurcorrigerende massage daar zou je huid strakker van worden... lijkt me wel wat als ik (ooit) mijn streefgewicht bereik Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 11:26    
Vrouw Weeggegevens   jilly

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hoi Hoi!

Ik zag jeberihtjeen wil ook evenreageren.
Ik ben zelf ook de nodige kgs kwijt en ik moet zeggen dat ik dat echte hangvel helemaal niet heb. Echter wel striae. Ik merk echter wel dat mijn huid zich steedsstrakker trekt of verstevigd. Volgens mij is dat een natuurlijk proces. Ik hoop dat datbij jou ook gaat gebeuren! Mooie resultaten trouwens!

Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 11:43    
Vrouw Weeggegevens   SAB77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Jilly,

jeetje zeg wat ben jij veel afgevallen!!!!

Mag ik vragen hoe lang zoiets duurt, dat 'straktrekken'? Niet dat ik er verder iets aan kan doen, maar wil gewoon weten dat als het op een bepaald moment nog steeds niet gebeurd is, dat ik het maar meot accepteren Geschokt

oh well, hoop nog ergens in de komende 10 jaar kids te krijgen, dus dan wordt de boel sws opgerekt... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 11:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1