Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Lilly68, ik ben zo blij..... eind juni de Gatric Bvpass!!!!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hallo allemaal,
naar heel lang weggeweest, weer terug. Helaas met meer kilo's ooit.
Al vorig jaar voor mij zelf besloten, een maagverkleining te gaan doen. Met de huisarts gesproken; deze stond er niet echt achter en ik moest er nog eens over nadenken. Dit had ik al heel lang gedaan en ook veel hier gelezen. Eindelijk eind jan. verwijsbrief van de arts en meteen een afspraak maken. En alle vooronderzoeken zijn nu klaar en ik kreeg de goedkeuring..... YES! 27 juni is de dag! Ben wel zenuwachtig en zou zeker steeds zenuwachtiger worden, je dichter de dag nadert. Maar ik kijk er ook echt naar uit.

Ik zal proberen, om hier een dagboek bij te gaan houden. Ben nu met shakes bezig, om al af te vallen.

Groetjes
Lilly Erg blij

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 23:48    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Heel veel succes Lilly, ik heb de titel van je boekje aangepast nu staat de link in je profiel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 10:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ellen,
bedankt Erg blij voor het succes en het aanpassen van de link.
Groetjes
Lilly

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 10:51    
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Spannend, succes Lilly!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 13:52    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo kilootjedraf,
dank je. Ik lees al heel lang jouw draadje en het geeft mij altijd wel moed, om het vol te houden. Zo als nu wil ik gewoon niet verder.
Groetjes
Lilly

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 14:54    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lilly, heel veel succes de komende tijd.
Ik krijg zelf mijn GBP op 16 juli, dus dat is een paar weken na jou.
Hoe komt het dat je nu al aan de shakes zit? Ik hoef dat maar 10 dagen ervoor te doen.
Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 22:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
bij mijn ziekenhuis hebben ze niet gezegd, wanneer jij met de shakes moet beginnen, maar dat je moet proberen, om zoveel mogelijk van tevoren af te vallen. Aangezien wij ook nog drie feestjes tot mijn operatie hebben, dacht ik, ik begin al. Kan alleen maar beter zijn. Ik wordt in Amsterdam geopereert en waar jij? Leuk, dat wij dan bijna tegelijk aan de beurt zijn. Misschien kunnen wij dan een beetje ervaringen uit wisselen.

Sorry, als er soms typfoutjes instaan, maar ik kom van geboorte uit duitsland. Maar leef nu al langer in nederland dan ik in duitsland gewoont heb.

Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 8:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Je Nederlands is, op een klein foutje na, prima hoor Erg blij

En altijd fijn om contact met medelotgenoten te hebben. Ik word in Bergen op Zoom geopereerd.
Ik ga eerst nog een weekje op vakantie begin juli. Op de dag dat ik terugkom moet ik meteen met mijn predieet beginnen. Wij krijgen prodimed van de dietiste. Welke shakes gebruik jij, en zijn ze een beetje te drinken? Succes in ieder geval met shaken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 12:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
ik werk nog steeds in een apotheek in duitsland, heb ik daar dus mee genomen. Ze zijn wel te drinken, maar echt blij wordt je er niet van. Anders had ik het wel langer met shakes volgehouden. Ik vind die shakes over het algemeen niet lekker. Sip .
Ik heb mijn vakantie meteen na de operatie genomen. Ik werk zelfstandig als gastoudermoeder, dus heb ik al geprobeert om rekening met de ouders te houden. Er zijn ook schooljuffen erbij, dus was de zomervakantie toch al een goede datum.
Een nadeel heb ik wel, als ik dus niet oppas, verdien ik ook niets. Dus langer als drie weken wou ik toch echt niet doen.
Heb jij nu ook nog zulke gedachtes van: Dat mag ik nu nog eten en straks nooit meer? Ik vind het wel verschrikkelijk. Van zulke gedachtes krijg je alleen nog meer honger.
Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 15:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi, ik heb ooit eens modifast gedaan. Dat vond ik ook niet lekker, alleen de vanille milkshake was te doen en daar heb ik dan ook weken op geleefd.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de prodimed. Ik heb op de website gezien dat er verschillende dingen zijn naast de shakes, dus ook omeletjes en pannenkoeken. Maar of dat te eten is weet ik niet. Wij mogen daarnaast ook nog groente of rauwkost heb ik begrepen, maar ik hoor het tijdens de voorlichtingop 25 juni allemaal precies hoe en wat.
Vervelend trouwens dat je geen inkomsten heb als je niet werkt. Ik hoop dat alles straks voorspoedig gaat.
Ik herken het trouwens wel wat je zegt dat je bepaalde dingen straks niet meer kan eten. Natuurlijk mag je nog heel veel, maar dan in kleine porties. Verder is het gewoon kijken waar je nog tegen kan.
Er zijn dan ook een aantal dingen die ik echt nog graag wil eten voordat ik aan het predieet begint. Zo heb ik mama´s zelfgesneden friet met biefstuk nog een keer op voordat mijn pa en ma op vakantie gingen. Ze komen terug als wij weg gaan, dus dat was de laatste ´normale´ maaltijd met hen.
Verder wil ik nog een keer spareribs en een keer Kentucky fried chicken eten. En morgen ga ik nog een keer barbequeen.
Ik hoop dan dat ik er straks minder moeite mee heb, omdat ik er nu bewust afscheid van heb genomen. Klinkt misschien gek, maar op die manier heb ik ook afscheid genomen van mijn sigaretten 7 maanden geleden, door de weken ervoor heel bewust te roken en ervan te genieten.
Heb jij ook bewust nog genoten voordat je aan de shakes begon? Of ga je dat nog doen tijdens je feestjes?
Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 17:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10