Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Lilly68, ik ben zo blij..... eind juni de Gatric Bvpass!!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ying
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Lilly!!!!!!

Een heel voorspoedig en gezond jaar toegewenst!
Gefeliciteerd met je nu behaalde gewicht, onder de 80!!!!.
Hier is alles goed, alleen heel, heel druk geweest.
Vandaag verjaardag vieren, Thijs wordt alweer 15, jullie hebben toch ook bijna verjaardag meen ik me te herinneren. Alvast gefeliciteerd.

groetjes van Emmy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2013 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lily, leuk dat je toch weer even wat schrijft in je dagboekje. En super dat je onder de 80 bent!

Balen dat je ziek bent geweest, ik hoop dat je je snel weer 100% voelt.
Ik ben zelf niet echt ziek geweest, maar zit wel zo ongeveer de helft van de tijd tegen een verkoudheid aan. De ene dag heb ik keelpijn, dan weer hoofdpijn, dan zit weer mijn neus verstopt, en zo gaat het maar door. Ik denk ook dat het komt door een verlaagde weerstand door het afvallen.

Ik snap echter even niet wat je nu precies aan je zorgverzekering hebt aangevraagd in verband met je haarverlies?!?
Bij mij is het ook heel dun, en op de bruiloft wilde ik het opsteken, maar dat gaat niet meer. Ik ga nu waarschijnlijk voor de bruiloft een nepstaart kopen die aan mijn eigen zielige staartje vastgemaakt kan worden. Dit extra haar word dan wel een beetje opgestoken, zo lijkt het nog iets. Mijn kapster komt morgen en dan kijken we samen even wat ik het beste kan kopen. Aan de voorkant is het ook heel dun, maar dat moet ze maar proberen een beetje netjes te verdelen dat je mijn hoofdhuis niet zo goed ziet.

Je hebt trouwens hetzelfde systeem voor het eten als ik. Ik heb ook altijd kip in porties in de diepvries. Soms krijgt mijn vriend lekker een hamburger oid en dan neem ik lekker een stukje kip.
Ik weet intussen goed in te schatten hoe ik met mijn eiwitten zit en als ik krap zit neem ik 's avonds een halve eiwitshake. Raar dat ze dat bij jou afraden. Ik drink daarnaast ook nog melk, maar dat is het enige van zuivel wat ik wegkrijg. Van vla, kwark of yoghurt word ik misselijk.

Het afvallen gaat bij mij nog steeds goed. Ik val gemiddeld een kilo per week af. Intussen is er al 32 kilo af! Ik heb nu weer het gewicht wat ik had toen mijn vriend en ik een relatie kregen en het lijkt erop dat ik met de bruiloft onder de 80 zal zitten, dat had ik nooit verwacht!

Ik ga nu ook een bakje koffie drinken. Ik ben namelijk net thuis van het werk. Het lukt me niet echt om werk te vinden in de administratie dus ik ben nu postbezorger voor een aantal uur in de week. Dat had ik vorig jaar echt niet kunnen doen maar ik voel me nu stukken lichter en soepeler dus een paar keer in de week ga ik op de fiets de post ophalen en bezorgen. Heb ik meteen mijn beweging weer en ik kan lekker mijn conditie opbouwen.

Ik wens je het allerbeste voor 2013!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2013 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Leuk dat je weer terug bent, zet 'm op hoor! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 nov 2013 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Kaatje,
bedankt voor jouw reactie. Eigentlijk ben ik nooit echt weg, maar alleen wat minder actief met schrijven. Dit komt meestal alleen door tijdgebrek.
Maar qua afvallen, blijf ik toch de hele tijd alert. Ik wil toch niet meer terug naar het oude. Ik schommel nu sinds een half jaar tussen de 76 en de 78. Maar verder gaat het erg goed.
Groetjes
Lilly

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 nov 2013 14:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10