Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Lilly68, ik ben zo blij..... eind juni de Gatric Bvpass!!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Cahira,
hoe gaat het nu, twee dagen later met eten? Heb jij nog steeds zo'n grote honger? En het zijn nog maar 4 dagen! Wij hoefden in Amsterdam niet van tevoren spuiten en al helemaal geen steunkousen aan. Kun je toch zien, wat verschillen tussen de ziekenhuizen. De spuiten heb ik nu erop zitten!!!!!! Reuze blij!!!!!
Gister op controle in Amsterdam geweest en de wondjes zagen er goed uit en verder had ik ook geen klachten. Daarna meteen naar de groepsbijeenkomst over de uitleg van vlooibare naar vaste voeding. Naar de chirurg hoef ik pas over 1 jaar terug te komen. Over 4 weken wel naar de diëtiste.
Cahira, ik hoop, dat het jouw ook zoals mij, na de operatie gaat. Ik ben er nu alleen maar blij mee en had er ook nog geen seconde spijt van.
Groetjes en tot zo
Lilly Erg blij

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2012 10:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira
ik heb morgen helaas geen tijd om langs te komen bij de club.
Ik wens je nu al veel sterkte en succes met jouw operatie en kom zo weer terug. Ik zal proberen iedere dag even te kijken, of je al weer thuis bent.
Ik denk aan jouw en druk heel vast de duimen.
Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2012 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hoihoi, bedankt voor je steun.
Ik ben als het goed is woensdag weer thuis maar ik weet niet of ik dan ook al op het forum kom.
Maar je hoort van me!
Ik hoop dat met jou alles goed gaat.

Groetjes
Cahira

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2012 22:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het is nog steeds wisselend met het slappe gevoel en het moe zijn. Soms lees je op de forum, dat eten wel zwaar kan vallen. Had dan de hele tijd zoiets van, hoe zou dat dan gaan? En dan heb ik gister voor het eerst een gekookt ei gegeten. Tjonge, wat deed dat pijn. Voelde net als stenen in mijn buik. Moest meteen weer naar de wc en daar kwam eerst maar eens een gedeelte weer van terug. Was ik even blij, dat ik het weer kwijt was. Heb ik deze ervaring dan nu ook maar gemaakt.
Verder zou ik maar gaan neuzen, wat iedereen zo gegeten heeft na de eerste twee weken. Mijn schema vind ik nogal moeilijk te volgen of ik ben niet creatief genoeg.
Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2012 9:36    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lilly,
Is niet grappig hč zo'n eitje wat verkeerd valt.
Gewoon over een tijdje weer proberen. Kan best zijn dat het dan wel lukt.

Wat is er moeilijk aan je schema?
Voor evt. creatieve ideetjes gewooon vragen stellen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2012 9:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ron,
Nee, dat was echt niet leuk, zo'n eitje, welke verkeerd valt. Maar dat had ik nu ook al drie dagen achter elkaar. Eerst het eitje, de volgende dag, zelfgemaakte lasagne met broccoli en champignons. De champignongs vielen helemaal verkeerd en gister als afsluiting van de 4daagse hadden de lopers chinees getrakteerd. Ik dacht, ik kon wel een lepeltje nasi met een beetje babi pangan als vlees. Nou, dat was ook niet zo best. Had beter meteen het eten van mijn zus kunnen eten, welke witte rijst en kip met ananas had. Maar toen was het toch te laat. En als het dan pijn doet, krijg je ook niets anders meer weg. Had geprobeerd nog met joghurt te redden, maar dat was toen ook al niet meer goed.
De gasten zijn nu in ieder geval alle naar huis, en kan ik toch weer mijn eigen eten koken.
Verder gaat het afvallen wel heel langzaam. Was nu de laatste 6 dagen altijd op hetzelfde gewicht en vanochtend eindelijk 200 gr. eraf. Morgen weer mijn weegdag en benieuwd, wat dan de weegschaal zegt....
Verder gaat het goed. Heb nu ook geroosterd brood geprobeerd met halvarine en philladelphia light bieslook en dat is echt lekker. Kon ook geen beschuitje meer zien.
Had zelfs gister tijdends de intocht al mijn porties, welke ik moet eten overdag, allemaal mee genomen. Viel mij helemaal niet tegen.
Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2012 10:22    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lilly,
Klinkt redelijk bekend.
Veel mensen krijgen last met rijst/nasi/bami en pasta's.
Vers valt het meestal nog beter dan de droge vorm uit pakjes die je moet koken.
Mnbt nasi/bami kan het goed zijn dat als je die op de eerste dag eet het verkeerd valt terwijl als je het de dag erop opbakt het wel goed gaat??? Waarom weet ik ook niet.
Van lasagna kan ik maar een heel klein beetje eten als het van verse bladen gemaakt is. Met champignons heb ik geen problemen.

Slim dat je je porties vooraf had voorbereid.

Groetjes en ik ben ook benieuwd wat de weegschaal zegt.

Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2012 13:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
400 gr. afgevallen Nou, dat gewicht heb ik al bijna de hele week.
Is soms echt frustreerend. Maar ja, beter eraf dan erop!
Ben benieuwd, wat de volgende week gaat gebeuren.
Het is ook pas 3,5 weken geleden, dat ik geopereerd ben.
Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2012 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hoi meid, sorry dat je nu pas wat van me hoort.
Nou, de operatie vorige week is goed gegaan hoor. Tot op heden ook geen complicaties, dus ik mag niet klagen....nou ja, behalve dan over de helder vloeibare periode.
Wat een nachtmerrie. Net als tijdens het predieet voel ik me niet lekker, ik heb een vieze smaak in mijn mond en alles smaakt ontzettend smerig, zelfs gewoon water!!!
Ik denk dat ik, net als bij het predieet, weer een kaliumtekort heb. Ik probeer nu af en toe een klein beetje heldere tomatensoep naar binnen te krijgen voor de kalium maar dat lust ik eigenlijk niet, dus dat valt ook niet mee.
Doordat ik zo´n moeite heb met drinken voel ik me ook niet erg fit. Ik ga ´s middags nog een paar uur terug naar bed.
Ik heb gelukkig heel veel hulp van mijn ma, die helpt ons in het huishouden, zodat mijn vriend zich op zijn nieuwe werk kan richten. hij vind het leuk maar doordat het zo anders en nieuw is kost het nog wel veel energie.

Dat was het even voor nu. Hoe is het nu met jou?
Groetjes
Cahira

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 12:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
wat goed, dat je verder geen complicaties hebt en dat de operatie verder wel goed gegaan is. Maar wat erg, dat jij nog niets binnen kunt houden. Moet wel zeggen, dat het in begin echt erg is, als je ziet, wat voor porties dat je kunt eten. Maar dat wordt echt beter. En kun jij niet kaliumpillen dan beter slikken, als jij tomatensoep niet lust? Neem jij al de vitamines met mineraalpillen? Sommigen durfden ze niet te nemen, omdat ze te groot lijken, maar in het ziekenhuis werdt meteen erop aangedrongen, om ze toch maar gauw te eten.
En geniet het ook maar gewoon, om nog op bed te gaan liggen en dat jouw moeder jullie in het huishouden helpt. Neem jouw gewoon nog maar de rust, welke je nu echt nodig hebt. Ikzelf heb mijn vakantie ook met een week verlengd. Ik ben vorige week ongesteld geweest en toen was ik helemaal slap. Ben toen ook s'middags maar weer een poosje naar bed gegaan.
Heb jij nog pijn? Bij mij was het snel over. Ben jij ook naar twee dagen naar huis gegaan? Hoe is het jouw verder gegaan? Als je nog te slap bent zie ik wel een keer jouw antwoord.
Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 12:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10