Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Lilly68, ik ben zo blij..... eind juni de Gatric Bvpass!!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Haha, zo zie je maar dat je niet kan kiezen op wie je verliefd word.
Ik heb twee jaar geleden pas de liefde van mijn leven gevonden. Op het werk nog wel, en dat terwijl ik (en hij ook trouwens) altijd had gezegd nooit wat met een collega te beginnen.
Ik had ook nooit verwacht verliefd te worden op een collega, sowieso niet op een man die kaal is en oorbellen heeft, maar ja, ik ben nog steeds compleet verliefd op hem en we hebben echt een toprelatie. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
En hij staat gelukkig ook geheel achter me. Net als mijn ouders en beste vrienden. Ik hoop dat jouw man ook achter je staat.
Heb je je kinderen al iets verteld?

En je zou trouwens verbaasd zijn hoeveel mensen het over de trouwjurk hebben als ik over de maagoperatie begin. Zelfs de huisarts noemde het als voordeel op Geschokt
Alsof je met ons formaat niet kan stralen in een trouwjurk!
Maar goed, hoe gaat het met het shaken. Is het niet moeilijk als je man en kinderen gewoon lekker zitten te eten en jij weer zo´n shake weg moet werken. Want daar zie ik het meest tegenop, dat mijn mannetje straks nog gewoon lekker een boterham kan eten en ik die nietlekkereshakes binnen moet krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Cahira,
ik moest wel om de doctor lachen. De mijne vond het helemaal niet zo'n goed idee en ik moest maar weer naar huis gaan, om er nog eens 2 maanden over na te denken. Grappig, met de jurk. Maar volgens mij heeft het daar gewoon iedereen over, of je nu dun of dick bent. Een bij mij naaiclubje gaat ook trouwen. Super dun en wij hebben het de hele tijd over de jurk. En dat het ook met een beetje meer kan, zie je op de forum bij foto's. Daar is ook een onderwerp trouwfoto's.
Mijn man is al een heel eind grijz en toen ik hem leerde kennen, was hij nog helemaal zwart. Waar zou dat nu door komen Erg blij ? En het eergste, hij kan gewoon eten, wat hij wil, en hij blijft altijd super dun. Echt gemeen.

Mijn man staat er ook volledig achter, hij maakt zich alleen nu al zorgen, over de lange tijd ernaar. Ze zeggen in het ziekenhuis, dat je naar een aantal jaren toch ook weer iets bij komt. Hij is bang, dat wij dan ruzie krijgen, als hij er dan iets van zegt, dat ik sommige dingen niet moet eten. De kinderen heb ik het ook al verteld, omdat kids toch altijd al grote oren hebben. En ik dacht, ik kan maar beter duidelijk zijn. Ook positief was, dat er op TV eens een verhaal over een jong meisje ging, welke ook een maagverkleining kreeg. Ze hebben gewoon mee gekeken. Heb een paar dagen gewacht en het toen dan ook maar vertelt. Gelukkig had mij moeder het ook gezien. Zij maakte zich veel zorgen erover, ook al akzepteerd ze mijn beslissing nu wel. Alle anderen zijn alleen maar positief en ben ik erg blij om.

Met de shakes gaat het wel, alleen i.d.d. als de anderen eten, heb ik het moeilijk en dan ga ik ergens anders zitten. Ik denk dan meestal, is ja niet voor lang. En na de operatie mag je gewoon weer lekkere dingen zoals kwark, joghurt, vla en alles eten, maar dan gepureerd.
Dan heb je tenminste een andere smaak. Maar moet je de hele dag shakes nemen, of mag jij een gewone maaltijd eten?

Zo, vanavond heb ik nog een uitstapje met vriendinnen. Daar verheug ik mij al op.
Fijne avond dus

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 18:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer iets afgevallen op de weegschaal Erg blij !

Gister gegeten:

O: 1 x shake
T1: 0,5 Appel
L: 1 x shake
T2: 0,5 Appel
A: Asperges, 2 aardappelen, 80,o ham, 1 ei, klein beetje boter.

Veel gedronken, s'avonds nog 1 ltr. melk en fruit van optimel.

Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2012 10:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer iets minder op de weegschaal. Maar vandaag ook familiereünie.

Vanmorgen dus 1 x shake,
vanmiddag BBQ en
vanavond weer 1 x shake.
Nu voor de Tv bij het voetballen een schaaltje kwark en een glas optimel milk met fruit.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2012 19:40    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat best goed met afvallen. Maar ben sinds twee dagen hetzelfde. Maar er komen ook weer mijn vrolijke dagen Sip en dan houd ik altijd vocht vast.

Gister maar
1 x shake
250,0 Kwark en
s'avonds Asperges met ham, 1 Ei en een heel klein beetje hollondaise smullen .

En dan nog de hele dag gewerkt. Tegels gesjouwd en gelegd. Dacht, dat ik dan wel de nodige kcal zou verbranden. Maar valt nog niet mee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 11:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ach ja, de vrolijke dagen Sip . Dan houdt ik ook altijd vocht vast.
Fijn dat de kinderen het ook al weten en positief reageren. Handig ook dat die documentaire op tv kwam, dan weten ze ten minste waar het over gaat.
En logisch dat je moeder een beetje ongerust is, dat is mijn vriend ook hoor. Mijn vriend is niet dik, maar hij moet wel oppassen. Hij heeft vroeger fanatiek gesport en nu hij dat niet meer doet is hij ook een paar kilootjes te zwaar. Hij wil samen met mij gezonder gaan eten en sporten straks, want hij weet dat hij ook moet oppassen met zijn aanleg voor suikerziekte en overgewicht. Zijn moeder was te zwaar en had suikerziekte. Zijn broer heeft suikerziekte en weegt, schatten we, ronde de 160 kilo, en zo wil hij absoluut niet worden.

Het schijnt dat ik in de 10 dagen predieet ook groenten mag. Bij de voorlichting krijgen we daarvan een lijst mee, wat mag en wat niet.
Verder bestaat prodimed niet alleen uit shakes, maar ook uit andere dingen, zoals omeletjes, pudding, etc.
Ik had echter op de site gekeken en er stonden ook dingen bij die me echt vies leken, zoals pasta en havermout. Ik heb een mail gestuurd naar de verpleegkundige en ze zouden rekening houden met wat ik lust en niet lust. Het gehele pakket krijgen we ook bij de voorlichting mee.

Was je uitstapje nog leuk trouwens?

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 13:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
met afvallen verder gaat het toch weer goed. Heb nu ook een beter oplossing gevonden mbt de smaak van de shake. Heel lekker is de optimel drink met aardbei en kers. Heb nu daar de poeder in gedaan en het smaakt redelijk. Wel beter,dan met melk.

Prodimet ken ik verder niet. Ik doe nu 2 x shakes, 2 x tussendoor of fruit of optimel drink (ben ik al aan oefenen, omdat je straks ook als tussendoor iets met eiwit moet nemen) en s'avonds mager vlees, veel groente en bijna geen kohlehydraten. Gaat tot nog toe best goed.
Krijgen jullie het pakket van het ziekenhuis? Wordt dat vergoed? Dat is bij mij niet zo. Moeten of mogen wij zelf kiezen, met welke diët wij al willen afvallen. De meeste kiezen, geloof ik, voor Modifast. Maar die vind ik helemaal niet lekker.

Vandaag over twee weken is al alles vorbei!!!! Wordt wel al steeds zenuwachtiger en ben mij de hele tijd bezig aan het houden. Dan hoef ik er nog niet zo veel over na te denken.

Het uitstapje is kegelen. Dit doen wij om de 4 weken altijd en het is meestal reuze gezellig. Ik had het daar alleen nog niet verteld en de reacties waren wel positief en bezorgd. Mijn zus is daar ook bij en zij moet meteen na de operatie een mail naar alle sturen, of alles goed gegaan is.
Mijn man gaat mee naar het ziekenhuis en blijft, tot dat ik weer wakker wordt. Dat is ook wel fijn. Gaat jouw vriend ook mee? Ik krijg alleen pas de dinsdag ervoor te horen, hoe laat ik geopereerd wordt en hoe laat ik er moet zijn. Is een beetje lastig, ik moet nog iets regelen voor de kinderen. De grote twee redden zich al heel goed zelf, maar de jongste, daar moet ik nog even iets voor regelen.

Kijken jullie nu voetbal? Wij weten niet, waar wij voor moeten juichen. Het leukste zou zijn, als duitsland en nederland samen door kunnen gaan en dan weer in het finale! Ik denk, als dat gebeurt, kijk ik helemaal niet meer, maar zou wel leuk zijn.

Groetjes
Lilly Erg blij

Wat een lang verhaal, maar heb niets bijzonders te doen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012 20:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi, leuk juist zo´n lang verhaal Erg blij

Fijn dat je iets hebt gevonden waardoor de shake beter smaakt.
De prodimed word niet vergoed dus ik ga daar een rekening voor krijgen. Maar ja, gewoon eten kost ook geld, toch?
Op www.prodimed.nl kan je zien welke producten ze allemaal hebben. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Mijn vriend gaat proberen vrij te zijn op mijn operatiedag. Dan kan hij mee naar de opname. Hij blijft niet in het ziekenhuis wachten want we wonen zo dichtbij dat als hij een telefoontje krijgt dat ik weer naar de kamer word gebracht hij binnen vijf minuten op de afdeling staat.
Vanaf mijn voordeur kan ik het ziekenhuis zien.

O, en de voetbal hebben we net gezien, maar daar zullen we het verder maar niet over hebben Uitroep

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012 22:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
ik heb ook al op Prodimed gekeken en ik had er ook nog nooit van gehoord. Wat jammer, dat het niet vergoed word. Ik dacht, dat jij dat misschien van het ziekenhuis kreeg. En moet jij meteen een heel pakket nemen? Kun jij niet eerst verschillende dingen proefen? Stel jij vind het echt niet weg te krijgen? Ik zag op de site ook, dat er verschillende verkooppunten zijn. Mijn shake smaakt gelukkig naar niets, alleen een beetje poederig, dus het is een klein poosje vol te houden.

En wat goed, dat jullie zo dicht bij wonen!!!! Dat is echt geluk. Kan jouw vriend lekker tussen door naar huis en is meteen weer terug. Ook voor na de operatie is dat toch echt geweldig. Geeft wel een zekerder gevoel. Ben er echt jalours op. Ik woon 1,5 uur van het ziekenhuis weg en blijf daardoor 1 dag langer. Dan heb ik in ieder geval de eerste 48 uur, waar volgens de geleerden de meeste complicaties zijn, al afgedekt. Als je nu naar de datum kijkt, over twee weken is bij mij al alles voorbij en ben ik al bijna thuis. Zit jij ook de dagen te tellen? Nee zeker, jij telt eerst de dagen tot de vakantie!!! Zou ik ook doen. Ik merk wel, dat ik mij nu de hele tijd bezig wil houden en dat ik dan er niet over hoef na te denken.

Tja en het voetballen was super triest Sip !!!! Nu zondag moeten ze echt met twee doelen voorsprong voor Portugal winnen en als ze zo spelen, als tegen duitsland, wordt dat echt wel zwaar. En ik hoop voor Nederland, dat Duitsland ook van Denemarken wint. Dan kunnen ze nog alle twee verder komen.

Fijne dag nog
Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2012 11:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gister niet zo een goede dag gehad. Misschien komt het, omdat ik mijn vrolijke dagen heb. Dan gaat het bij mij meestal eerder fout.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 12:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10