Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Lilly68, ik ben zo blij..... eind juni de Gatric Bvpass!!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Cahira,
wat goed, dat het jouw al gelukt is, om te stoppen met roken. Gaat het een beetje? Is het makkelijk vol te houden?
Mijn man en ik zijn ook gestopt, toen wij mekaar net leerden kennen. Dat is nu dus zo 18 jaar geleden. Jij kunt het ook. Zeven maanden is al best lang. Het scheelt ook een beetje geld en als wij straks ook niets meer eten, houden wij best veel over Grap .

Ik doe de shakes nu al omdat ik nog drie feestjes heb. En in Amsterdam hebben ze niet een startdag voor de shakes. Mijn shake smaakt gewoon naar melk en poeder. Hij is vrij neutraal in de smaak. Vind ikzelf wel beter, dan die vanillesmaak. Probeer mij s'avonds vooral veel af te leiden. Kom ook nu net uit de tuin en ga zo nog de was aanzetten. Dan kom ik ook niet zo vlug in de verleiding.
Groetjes

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 21:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
YYYYYYEEEEEESSSSS! 3,5 kilo in 2 weken!
SUUUUUUPER BLIJ!

De shakes smaken wel nog steeds niet, maar met rietjes drinken, gaat het wel. Loopt het meteen door naar de maag.

Gister familiefeestje gehad en s'avonds lekker gegeten. Overdag 2 x shakes en niet ertussen gesnaaid. Veel water gedronken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Dat gaat lekker dan met afvallen.

Geen last gehad van het eten?

Met het stoppen met roken gaat het goed. Af en toe is er even het verlangen of een gewoontegedachte, zo van...nu eerst een peuk.
Maar die gedachte vliegt net zo snel mijn hoofd uit als dat hij erin kwam. Het scheelt ook dat mijn vriend ook gestopt is. We steunen elkaar.
En vaak vind het heerlijk dat we gestopt zijn, niet meer al dat gedoe van altijd je peuken en aanstekers bij moeten hebben.
Goed dat jullie ook al zo lang gestopt zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 9:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
hoe gaat het bij jouw met afvallen? Zoals je al gezien hebt, bij mij best goed, maar het is van 2 weken. Ik had vorige week mijn startgewicht als weegmoment opgegeven. Ik wist niet, hoe het verandert moest worden. Dit heeft Ellen onder tussen gedaan.

Het scheelt echt enorm, als je met z'n tween gaat stoppen. Anders blijf je het altijd ruiken en dat maakt het alleen maar zwarder. Echt tof, dat het zo goed lukt.

Met de shakes gaat het ook wel zo'n beetje. Moet er niet te veel over nadenken hoe ze smaken. 2 keer vandaag en tussendoor 1 appel en kwark. Vanavond 1 kipfilet met sla, komkommer en parika, slasaus. Verder een paar macaroni. Als toetje fruitjoghurt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 21:51    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Euh, afvallen??? Tja, om eerlijk te zijn houd ik me daar nu eigenlijk niet mee bezig.
Ik moet 10 dagen voor de operatie beginnen met de prodimed. Dat is dus vanaf 6 juli. in de week ervoor zijn we op vakantie. Gedurende de vakantie en de komende drieëneenhalve week ben ik van plan om nog lekker te genieten van het eten, omdat ik straks mijn gehele eetpatroon en leven moet omgooien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 22:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
ja sorry, had ik helemaal vergeten. Dat krijg je als je bij drie dingen tegelijk bezig bent. Had jij al gezegd, waar jullie op vakantie gaan?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 23:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee, dat had ik nog niet gezegd. Maar dat is ook niet zo spannend hoor. We gaan samen met vrienden en hun 2 kinderen naar een Center Parc huisje voor een week. Dit word de derde keer dat we dat doen.
Vorig jaar zijn we in het najaar ook nog op vakantie geweest, maar dat zit er dit jaar niet in. We zijn namelijk hard aan het sparen voor onze bruiloft volgend jaar Erg blij

Ga jij nog op vakantie dit jaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 10:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
ikzelf vind Centerparc ook echt leuk, vooral Het Heijderbos. Wij hebben drie kids en dan is het helemaal geweldig. Niets moet en alles kan. Maar ze zijn nu iets groter, 16, 13 en 11. Of ze er nog een keer naar toe zouden willen, zou ik echt niet weten. Wij waren dit jaar ook al, meteen in de eerste week van januari. Toen zijn wij met mijn zus en familie en onze familie een week naar Tschechië geweest, om te skiën. Helaas hadden wij alleen niet zo veel sneeuw.
Wij hebben een boerderij en voor mijn man is het altijd lastig, om in de zomer op vakantie te gaan. Maar dan ga ik soms wel met de kids. Verder gaan wij ook niet ieder jaar op vakantie.

Wat leuk, dat jullie gaan trouwen. Echt zo met alle toeters en bellen, of zo iets? Dan komt jouw maagverkleining ook wel goed uit. Kun jij straks een hele mooie jurk kopen Erg blij . Dat zijn echt van die dagen, daar moet je echt van genieten. Hebben wij tenminste gedaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 13:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oe, skieën...heerlijk hoor. Dat is voor mij al weer een aantal jaren geleden.
Met een boerderij is het inderdaad lastig op vakantie gaan. Mag ik vragen wat hij heeft op de boerderij? Vee of landbouw?

Ik weet niet wat je bedoelt met toeters en bellen, maar we gaan wel een klein feestje bouwen. Overdag zijn we met 20 tot 25 mensen en gaan we na de ceremonie lekker bruidstaart en champagne nemen (als dat gaat zonder te dumpen?). Vervolgens een buffet van 3-gangen. ´s Avonds nodigen we nog eens 20 mensen erbij uit en is er een DJ.

En ja, iedereen heeft het over DE jurk. En natuurlijk is het leuk als ik een mooie jurk kan uitzoeken en mezelf er ook mooi in voel. maar het gaat me natuurlijk om mijn gezondheid. Ik ga trouwen omdat ik een lang, gelukkig en hopelijk ook gezond leven wil met mijn vriend.
En ik ga dus echt wel genieten ervan.
Hoe lang ben jij al getrouwd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 14:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira,
wij hebben een boerderij met melkvee en een klein beetje akkerbouw met mais en suikerbieten. Ikzelf ben niet veel op de boerderij, omdat ik oppasmoeder ben. Heb zelfs gezegd, ik trouw nooit een boer en ben toch verliefd op een geworden. Heb er ook na 18 jaar geen spijt van en 17 zijn wij nu getrouwd.
Ik wens jullie ook heel veel geluk en veel leuke jaren samen.

Dat jij de maagverkleining niet doet vanwege de bruiloft, dacht ik al. Ikzelf zou het ook niet alleen wegen de jurk doen. Ik verheug mij op een heel ander leven daarna. En met toeters en bellen bedoel ik echt wat jij ook schreef. Mooi feest, met lieve mensen en gewoon een knallende dag, waar je je altijd aan blijft herinneren. En de jurk, het was alleen al gezellig samen met mijn moeder en zuster door de verschillende winkels te trekken en alleen al te kijken. Ik heb die tijd echt genoten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 22:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10