Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Lezing: Lekker eten én er goed uitzien.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Op maandag 21 november a.s. geef ik een lezing bij de Volksuniversiteit Naarden-Bussum, centrale bibliotheek, Wilhelminaplantsoen 18 te Bussum.

Dé kans om mij persoonlijk te ontmoeten en veel te leren over voeding.

Lekker eten én er goed uitzien.
Het gezegde luidt: Schoonheid zit van binnen. Voor de buitenkant kom je een heel eind met leuke kleding, goede huidverzorging en wat make-up. Aan de binnenkant kun je met de juiste voeding processen in het lichaam soepel laten verlopen. Op deze manier krijgt het lichaam wat het nodig heeft en word je beloond met een fitter gevoel en een stralender uiterlijk. Deze lezing gaat over wat u kunt doen op het gebied van eten, drinken, beweging en een positieve houding om te zorgen dat u er optimaal uitziet.

Docent: Odette Gude

Voor meer informatie kijk op
www.volksuniversiteit.nl/naardenbussum

Laatst aangepast door Odette op di 06 dec 2011 8:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 7:32    
Vrouw Weeggegevens   El67
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hé wat leuk Odette. Voor mij te ver weg, maar het wordt vast een hele interessante avond. Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 19:51    

Reageer met quote
Dank je wel Elly.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2011 8:19    
Vrouw Weeggegevens   mieke393
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe gaat het met de lezing Odette? Ben je er helemaal klaar voor? Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Ik zou zoiets echt nooit durven. Op mijn werk maak ik heel vaak powerpoints....maar het zijn altijd anderen die er mee gaan presenteren.

Dus dubbel bewondering, dat jij het wel gaat doen!!

groetjes Mieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 8:07    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Dank je wel voor het vertrouwen Mieke.

ja ik ga het doen en ik heb er zin in. Mijn tekst is helemaal klaar en op de laatste punten nog aangepast. De PPT is ook nog aangepast en staat op 2 sticks, dus er kan echt niets misgaan!!

Ik zal minstens 12 misschien wel 15 toehoorders hebben. Lekker intiem groepje.

Goed, een echte lezing heb ik nog nooit gehouden, maar ik heb wel ervaring met het spreken in het openbaar. 10 jaar op een toneelvereniging gezeten (nou, daar leer je het wel) en ik spreek ook als het koor een uitvoering heeft. Dit jaar mag ik het Kerstverhaal voordragen, ook leuk...

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik wat te vertellen heb. Eindelijk kan ik al mijn kennis over voeding kwijt aan een "groot" publiek. Natuurlijk hoop ik ook op nieuwe klantjes voor de praktijk.

Gaat helemaal goed komen. Blijf de positieven gedachten maar deze kant op sturen!!

Dinsdag kom ik verslag uitbrengen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 9:34    
Vrouw Weeggegevens   mieke393
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Odette schreef:

Gaat helemaal goed komen. Blijf de positieven gedachten maar deze kant op sturen!!

Dinsdag kom ik verslag uitbrengen...

Dat zal ik zeker doen...en ben echt super benieuwd....Echt jammer, dat ik zo ver weg woon, want anders zou ik komen...Maar nu wacht ik op het verslag.

Nou heel erg veel succes toegewenst Odette....maar met zoveel spreek ervaring enerzijds en zoveel passie voor hetgeen je doet anderzijds, moet het zeker wel goed komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 15:28    

Reageer met quote
Nou, het ging heel goed, het mag zelfs wel een succes genoemd worden!!!
Helaas waren er (o.a. door de mist) maar 9 deelnemers, maar met zo'n kleine groep heb je ook meer contact. Het waren enthousiaste mensen, die veel dingen vroegen. Het was echt leuk om daar ad lib antwoord op te geven. De powerpoint was prima in orde. Goed gevoel achteraf.
Kijk voor een fotoverslag in mijn andere boekje...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011 8:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1