Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Let's do it together: 20-25kg minder!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zontomaatje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
he ik was jullie kwijt kreeg van verschillende sprintjes geen berichtjes meer Geschokt
Hier is het afgelopen week gelukkig weer goed gegaan en heb het weer goed op kunnen pakken met als resultaat -1.5 kilo Uitlachen
ben helemaal blij ermee en nu hopen dat ik het eindelijk eens vol kan houden Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 12:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@elja en @ fjura
Kop op hoor de moed niet opgeven, gewoon door blijven gaan ik had het vorige week ook ik was toen bijna 2 kilo aan gekomen in een week ik zag het ook even niet zitten toen maar heb toch de draad weer op kunnen pakken, het is moeilijk dat weet ik maar wij kunnen het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Fjura
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik geef de moed zeker niet op!
Nu is het gewoon even balen, maar nieuwe week nieuwe kansen Erg blij

Wat super van jullie groene hokjes, keep going!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 15:32    
Vrouw Weeggegevens   MystMelody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moet er nog heel erg aan wennen dat het afvallen nu iets minder snel gaat. In het begin zat ik vaak tussen de 1-1,5 kilo dat er per week afging, nu is dat zo tussen de 0,5-1 kilo. En dat terwijl ik er juist bij ben gaan sporten.
Maar ja, 1 kilo afvallen bij een gewicht van 120 kg is toch wel duidelijk iets anders dan 1 kilo afvallen bij 100 kg. Het gaat er in ieder geval nog steeds vanaf en dat is het belangrijkste!

Ik moet nu wel steeds vaker even een reality check doen haha. Ik zit nu nog maar 20 kg van een gezond gewicht af. Toen ik begon leek die 45 kg zoveel, maar het lijkt te smelten als sneeuw voor de zon! (alhoewel die metafoor niet erg toepasselijk is deze winter Verward )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mrt 2014 14:00    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Sammiejj91
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
Bleeeehhhhhh

+ 0.8

Boos Heel heel boos Gemeen Sip

Hoe is het bij jullie ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 mrt 2014 14:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gelukkig weer een pondje eraf, nu het weekend nog want dat is iets drukker met 2 etentjes dag je weg en een feestje dus word moeilijk........

kom op sammiejj92 het draadje weer oppakken en weer verder gaan dan is er volgende week zeker weer iets af

Mystmelody het op een gegeven moment wat langzamer ja en dat is wennen maar wel beter voor je lijf. Dus gewoon lekker door blijven gaan en dan gaan die 20 kilo er ook af Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mrt 2014 15:04    
Vrouw Weeggegevens   beesje

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zeg lady's wat is het hier stil! Lukt het een beetje? Als jullie denken dat alles wat tegen zit, kijk dan maar naar mij. Dan voel je je op slag wat optimistischer denk ik. Zaterdag met de bus van het werk tegen onze elektrische schuifpoort gereden. Het was superdruk, de jeugdbeweging waar we onze gasten moesten afhalen sloot niet op tijd af met hun activiteit, moest iemand van onze buren die in een rolstoel zit inladen ( waar ik geen ervaring mee heb), moest zeker om 18.00u. een diabetisch patiënte prikken en spuiten maar arriveerde pas om 18.15 u. op ons domein en dan moest er nog uitgeladen worden ..... Een opgejaagde bedoening!
Dus ikke met een goede vaart de nog niet volledig opengeschoven poort binnengegaan en je kan het al raden. De schade is vrij groot en mijn maag ligt nog altijd overhoop. Zoiets kom je echt niet graag tegen.
Dus hier efkes in een dipje, al moet ik zeggen dat ik onder deze emoties me toch niet heb laten verleiden tot een troostvreetbui.
Maar de swung en positieve energie is er toch echt wel uit voel ik.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 9:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Sammiejj91

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
Jeetje wat een stilte hier.
Bij mij is het tijdelijk even allemaal stop.
Veel gedoe en problemen hier privé.
Daarnaast al een week lang elke nacht een gillende en schreeuwende baby.
Ik vergeet alles en ben ook vergeten gister te wegen.
Vandaag en morgen dagdienst dus ik zal het maandag doen.
Maar ik denk niet dat er wat af is.
Het zit allemaal even tegen en eerlijk gezegd zijn er op dit moment belangrijkere dingen dan mijn gewicht.
Ik geef niet op hoor. Zeker niet. Maar jullie zullen me ws wat minder horen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 mrt 2014 6:19    
Vrouw Weeggegevens   beesje

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo meiden,

Wat een ontgoocheling!! Aan dit sprintje deelgenomen om er samen voor te gaan, om elkaar te steunen, goede moed in te praten wanneer het lastig is, blij te zijn met elkaars behaalde resultaten,...
Maar maar blijven jullie?? Voor hen waarvoor het echt allemaal tegenzit, ik begrijp het: er zijn inderdaad belangrijker dingen in het leven dan een paar kilo's afvallen. En je moet je inderdaad goed voelen in je vel om de energie in het afvallingsproces te kunnen steken. Het vraagt immers heel wat van je! Dus heel veel oprechte goede moed voor alle andere zaken!!
Maar er zijn er andere, zoals ik, die gewoon efkes een schop onder hun gat verdienen. Die niet bij de pakken mogen blijven zitten en er nog een aantal weken zouden voor moeten gaan. Komaan zeg ! Wanneer er niets meer geschreven wordt heb je ook niet de zin om telkens op deze pagina te gaan piepen. Ben je er steeds minder vaak mee bezig en let je jammer genoeg ook minder op je eetpatroon.
Ik ben zelfs vergeten om mijn gewicht in te voeren Sip vorige week.
En ik krijg er ook niets meer vanaf! Er zullen er ongetwijfeld nog wel zijn in mijn situatie en we mogen dit onszelf niet aandoen. Nu opgeven en weer bijkomen ! Voor hen die het op dit moment aankunnen om dit sprintje af te maken durf ik vragen: laten we elkaar niet in de steek laten! Voor hen die eventjes niet meedoen maar nood hebben aan een babbel blijf er ook maar bij ( maar dan wel geen overzichtje geven van al het lekkers dat je wel at hé Lachen
Dus we geven niet op, ook al gaat het moeilijk!

Ikzelf heb gisteren mijn jongste zoontje afgezet aan zee. Hij wordt acht jaar in mei en is voor de eerste keer alleen met de klas voor drie dagen op zeeklassen. Ik zit met een extra bezorgdheid daar ze vorige week na bloedonderzoek hebben vastgesteld dat Rémi klierkoorts heeft. Normaal is dit bij jongeren of volwassenen redelijk serieus en ben je daar echt ziek en doodmoe van. Aan Rémi merken we eigenlijk niets, enkel dat hij met gezwollen klieren zit dicht tegen zijn hals. Daarvoor ben ik ook naar de dokter geweest en zo kwam de diagnose. We hebben na overleg met de leerkrachten, dokter, wijzelf,... beslist om Rémi te laten deelnemen aan de zeeklassen. We gaven wel een kinderrolstoel mee voor het geval er lange afstanden dienen gestapt te worden. Er zal extra opgelet worden dat hij voldoende rust neemt. Heeft er iemand ervaring met klierkoorts aan die jonge leeftijd?? Ik ben toch wel wat ongerust en denk voortdurend aan hoe het daar gaat met onze kleine jongen.
En ja hoor mama mist hem enorm, maar ik hoop dat hij zich fantastisch amuseert.

lieve groeten aan iedereen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Bola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, hier even een dipje gehad en twee drukke weekenden weggeweest. Ook wat aangekomen en idd geen gewicht ingevoerd vorige week.
Nu worden de touwtjes ook hier weer strak getrokken.

Wat vervelend met je zoontje zeg, kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Hier geen ervaring met klierkoorts, sorry

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2014 19:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14