Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Let's do it together: 20-25kg minder!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   beesje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Yes! Halverwege!

En zoals de mensen die ik op mijn werk begeleid zullen zeggen: een dikke groene bol!
Heel wat mensen met het syndroom van Down hebben het eveneens niet gemakkelijk om hun gewicht onder controle te houden. Wij werken met het systeem van rode en groene bollen. Groen wordt uiteraard beloond.
Persoonlijk wacht ik nog tot ik onder de 90 kilo zit om me te belonen.
Nog een paar weekjes dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2014 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Bola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed zeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2014 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Sammiejj91

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
Sorry voor de stile van uit hier.
Druk druk druk.
Ben benieuwd wat de schaal morgen zeggen gaat.

Fjura op workwear24 kan je goeide zorg kleding kopen. Heel leuk ook.
Investeer er alleen niet te veel in. In 8 van de 10 zorg instellingen werken ze niet meer met uniformen. Ik had ook uniformen gekocht om vervolgens te horen dat we huiselijk gekleed moeten (werk in een verpleeghuis, kleinschalig wonen)

Succes allemaal en dank voor het duimen. We wachten in spanning af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2014 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Elja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
o meiden,

het gaat niet goed hier. +1

En voor mn geval heb ik weinig verkeerde dingen gegeten
ik zit ook er gop mn menstruatie te wachten, de laatste was 7 januari. nu ben ik hier wel bekend mee, maar t is heel vervelend. En maakt het stukje afvallen lastiger.
Momenteel een beetje ..................... ervan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2014 10:47    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Fjura
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Sammiej! Ik ben idd ook niet van plan om er veel aan uit te geven Uitlachen

Bola: veel plezier in de sneeuw, ben blij dat hier geen sneeuw ligt Lachen goed bezig hoor!

Beesje ook zo goed bezig! Wat voor beloning krijgen ze bij een groene bol?

Elja: aah meid, wat vervelend! Sip zet door hoor!

Hier moet ik ook doorzetten. Gisteravond de fout!!! gemaakt om toch een zak snoepjes te kopen. Het is geen grote zak maar het blijft wel snoep. Vanmorgen de weegschaal ook niet lief. Morgen weegdag, gaat er echt om spannen.
Ik moet mezelf echt even een schop geven, het ging zo goed!
Misschien als ik straks op stage ben en meer ritme heb, dat het dan weer beter gaat Lach heb nu een groot deel van de week niet echt een ritme en dat is niet handig.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mrt 2014 11:31    
Vrouw Weeggegevens   beesje

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Fjura, de beloningen voor een groene bol zijn heel uiteenlopend per persoon en volgens hun niveau en interesse . Bv samen op pc een kleurplaat uitkiezen en inkleuren, iemand van de begeleiding die samen met de bewoners op zijn/haar kamer naar een tv programma naar keuze kijkt, samen met de bewoner een toer gaan wandelen en een koffie of cola light gaan drinken. Dus vooral extra individuele tijd met hen. Ze leven met 12 samen in een woning dus het is echt niet evident om hen allemaal de persoonlijke begeleiding te geven die ze zouden wensen. Er worden nog heel wat zaken in groep gedaan, of toch in deelgroepjes. Hen belonen door iets met hen alleen te doen, hebben ze het liefst, dus doet we dit ook. Ook al is het in de praktijk niet gemakkelijk. Gisteren alleen op dienst gestaan van 15.30 u. tot 22.00u.
Dus amper van 13.54 u. een klein stukje dubbel met collega. Je kan wel geloven dat iedereen zijn deeltje aandacht opeist.
Maar ik kreeg toch ook mijn beloning voor mijn groene bol van hen!
Bijna iedereen is een fervent kijker van het programma "Familie" en als beloning mocht ik samen met hen in de living naar "Familie" kijken. Normaal heb ik daar geen tijd voor, maar nu heb ik mij bij hen in de zetel gezet en ze waren apetrots op hun beloning voor mij.En daarna heb ik maar een tandje bijgestoken om rond te geraken met mijn werk. Zalig die mannen! I love them!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mrt 2014 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Bola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is dan wel weer heel leuk Beesje!

Ik heb vandaag rustig aan gedaan, morgen heb ik een wandeling van 4-5 uur op het programma gezet, heb er heel veel zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mrt 2014 19:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aaah beesje, wat lief! Zo trots als ze zijn op hun beloning voor jou Lief

Bola lekker wandelen, super fijn! Erg blij
Ik moet morgen toch maar een gewicht doorgeven, bang voor een dikke plus Huil huil

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mrt 2014 23:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ennn het is een dikke plus. Bleh!

Ik heb nog steeds 95 in mijn hoofd, daar zat ik heel lang. Dus alles wat er nu boven de 95 af gaat ben ik ook niet echt blij mee, ik heb het gevoel dat ik pas vanaf 95 weer ga afvallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Fjura schreef:
Ennn het is een dikke plus. Bleh!

Ik heb nog steeds 95 in mijn hoofd, daar zat ik heel lang. Dus alles wat er nu boven de 95 af gaat ben ik ook niet echt blij mee, ik heb het gevoel dat ik pas vanaf 95 weer ga afvallen.

Niet opgeven, hoor ! Soms sta je gewoon een tijdje stil.
Hier ein-de-lijk na een paar weken weer een voorzichtig groen hokje, maar het kan soms frustrerend zijn, inderdaad. Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 11:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14