Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lentekriebels sprintje 8 maart tot 3 mei (VOL)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Anneliez
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Een aantal deelnemers van "sprint de winterdip weg" gaan door met lentekriebels. Er kunnen wat nieuwe mensen bij, dus meldt je aan als jij ook in mei wat beter in dat leuke bloesje wilt passen.

We hebben als deelnemers:
Blauw
tzonnetje,
Mariëtte (Yeppie)
Martina (My-angel)
Esther (Essiev)
Anneliez

Om de groep niet te groot te laten worden, stel ik het maximum op 10 deelnemers.

We beginnen maandag, geef je begingewicht en streefgewicht aan mij door, dan zet ik dat in een schema.

Mijn dagboekje

Laatst aangepast door Anneliez op za 06 mrt 2010 18:31, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 8:47    
Sponsor
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Annelies, 45 jaar, getrouwd. Woon met mijn man en vier katten in Gelderland. Werk in een ict-gerelateerde functie bij de overheid. Ben nu ruim een jaar aan het afvallen met veel succes en dat komt voor een groot deel doordat ik veel meer ben gaan bewegen: fietsen, nordic walking, wandelen. Andere hobby's zijn weven, spinnen (van garen, niet op zo'n fietsje), breien en lezen. En laat ik niet vergeten dat ik bezig met met een studie aan de OU.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 8:55    
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Mag ik met jullie meedoen?

Ik ben Anja, 39 jaar en woon samen met mijn vriend, 2 dochters (7 en 4 jr.)en een poes net als Annelies in Gelderland.
Ik heb eigenlijks de kilo's van beide zwangerschapper er niet meer afgekregen en ben nu super gemotiveerd en er zijn al enkele kilo's af.

Gr. Anja

Mijn streefgewicht is 84. Mijn gewicht nu 90,3

Laatst aangepast door Ave op vr 05 mrt 2010 10:35, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 9:02    
Vrouw Weeggegevens  Gupsel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Voordat het vol is vraag ik hier ook nog even of ik nog mee kan doen. Doorstart uit het vorige sprintje.
Mijn gewicht is nu 80 en ik wil op 3 mei de 76 bereiken.

18/7 volgende week is de streef 76,5.
.
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 9:58    
Vrouw Weeggegevens  friezin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo
ik zou graag aan het sprintje mee willen doen
ben 52jr getrouwd 2kinderen kom uit friesland dus.
werk in de zorg
vr. gr. Bettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 10:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Anja, Bettie en Gupsel. Leuk dat jullie meedoen. Dat gaat lekker snel zo, er is nu nog maar 1 plekje vrij.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 10:17    
Vrouw Weeggegevens  my-angel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond en gevarieerd eten en veel bewegen!

Reageer met quote
Ja gevonden!!!

Ik ben 38 jaar (dan weet de oplettende kijker hoe oud ik word), getrouwd, 3 (12, 8, 6) bengels en een engeltje.
3 varkens, 6 kippen, 2 kapoenen, 1 haan, 1 gans, 7 katten, 3 honden, 3 pony's en een paard. En woon in zuid-Frankrijk.
Mijn streef is 104 kilo. Begin 110.7 kilo.

Knuffel Martina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 10:19    
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
GRRRR we krijgen weer sneeuw.... Sip

@Martina; hoe is het weer bij jou?

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 10:47    
Vrouw Weeggegevens  blauw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond vegetarisch eten en sporten

Reageer met quote
Hoera een nieuw sprintje! Applaus
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben 27, werk full time, doe 4x in de week yoga en ben pas begonnen met hardlopen. Een jaar geleden had ik overgewicht en sportte ik helemaal niet. Dat is nu wel anders! Maar die laatste paar kilo's zitten erg vast en wil ik er ook nog af hebben. Dus ik sprint weer lekker mee. Startgewicht 62,5, streefgewicht 60.

Een blauw boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 10:55    
Vrouw Weeggegevens  my-angel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond en gevarieerd eten en veel bewegen!

Reageer met quote
Zon zon zon .... eindelijk!

O ja nu ik er toch ben, gisteren heb ik besloten vanaf dinsdag elke dinsdag en donderdag te gaan rennen. Ik wilde wel maar omdat er hier geen meter platte weg te vinden is zag ik het niet zitten.
Maar gisteren zag ik het licht (nu ja het rugbyveld) en aangezien ik daar elke week een uur ben omdat een van mijn bengels Judot bedacht ik mij waarom gebruik ik dat uur en het veld niet om te gaan rennen. Dus net Evi opgezocht ik moet het nog even op mijn mobieltje zetten maar daarna ... go!!!!!!!!!!!

Weet iemand trouwens of je elke keer een nieuwe les neemt of een paar keer de zelfde les achter elkaar?

Knuffel Martina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 11:06    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 1 van 34