Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lentekriebels sprintje 8 maart tot 3 mei (VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Girls,

Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik dacht kan nog wat schrijven voor de visite komt...hihi

Ik geloof dat ik dan een van de weinige ben die dan maar 1x p/wk op de weegschaal gaat staan, ik zou er anders gek van worden!

Martina wat zou je geschrokken zijn, hopelijk word de pijn bij je zoonje snel minder en voor jezelf dat je medicijnen zijn werk doen.

Essie, ik zie dat je al afgevallen bent op je ticker, we begonnen aan het zelfde gewicht dus ik moet aan de bak... wel lachen toch!

tzonnetje, pfff maatje 36 petje af! Hoop dat nog wel een x te halen

Iedereen een hele mooi zonnige Erg blij dag verder.

Groetjes Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 14:57    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  trompet
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Hoi anneliez,
bedankt voor het aanpassen van het streefgewicht.

Ik ben opnieuw begonnen met hardlopen toen mijn BMI 29 was.
Met de juiste schoenen (echte even laten aanmeten) en met een goede opbouw (was je al van plan) moet het opzich kunnen.
Met jou gewicht is een half uur hardlopen zo 400 calorieen.

veel succes ermee zou ik zegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 15:38    
Vrouw Weeggegevens  tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Een beetje Sonja en een beetje van mezelf

Reageer met quote
Hoi meiden,

Momenteel peuzel ik 2 theeleutjes op met 2 koppen koffie ohhh Die theeleutjes zouden verboden moeten worden, zo lekker dat ze zijn ohhh

Zal eens iets vertellen over mezelf ohhh Ooit woog ik 82.5 kilo, daar schrok ik zo van en ben ik best streng Sonja Bakker gaan doen ohhh Gelukkig was ik toen 14 kilo afgevallen, helaas kwam er weer bijna 10 kilo weer aan. Omdat ik weer gewoon at, veel te veel natuurlijk Rollende ogen Verward Geschokt Dus ben een jaar geleden begonnen om weer iets te streng te gaan afvallen, niet teveel zoet eten en ben dus bij de weegclub gekomen en ben er nog steeds, gelukkig ben ik die kilo's weer kwijt. Momenteel weeg ik 66.3 kilo, ik weet dat dat een mooi gewicht voor mijn lengte is. Maar ik wil o zo graag naar de 62 kilo (is nog maar 4 kilo). Maar ik ben al een tijdje aan het stabiliseren (waar ik heel blij mee ben hoor, daar ligt het niet aan, dat ik in elk geval niet weer aankom!). Maar ik zou graag naar een bmi van 20 willen, dan ga ik me nog gelukkiger en prettiger voelen in mijn vel! Vandaar dat ik hier bij dit sprintje zit. Ook nog bij een ander sprintje zit ik, ook een heel leuk sprintje.
Ik ga ook de eerste tijd niet weg bij de weegclub, omdat ik hier ook wel een aantal weegvriendinnen gekregen heb waar ik heel blij mee ben.
En in de zomer een strak lijf op het strand zie ik echt wel zitten, ik heb nog steeds wel een beetje een buikje hoor Rollende ogen
Tot later, leuk he om dit allemaal te lezen Lachen Toch nog iets over mij ohhh En wees welkom in mijn eetdagboekje, sinds gisteren houd ik ook kcal bij! Dat was wel ff nodig!

Ook ik werk in de zorg (bij PG afdeling), ik fiets dus ook iedere dag naar het werk ook al is het nog donker ohhh

Liefs tzonnetje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 17:49    
Vrouw Weeggegevens  EssieV
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Herbalife / WW

Reageer met quote
@Anja wel leuk ja dat we op hetzelfde gewicht beginnen. Ik zit nu wel al een paar weken op de 90,3 dus het begint wat saai te worden. Maar liever saai als kilo's erbij natuurlijk.

@Mariëtte ik heb je gezellige verhalen gemist de afgelopen tijd. Hoewel ik natuurlijk wel 'stiekem' met jullie meegelezen heb.

@Martina dat was schrikken zeg, ik hoop dat het weer goed gaat met je zoontje en dat hij geen pijn meer heeft

@tzonnetje goed zeg dat je dagelijks op de fiets naar je werk gaat. Ik hoop na mijn vakantie toch ook weer regelmatig op de fiets te kunnen gaan. Hoewel ik de regenachtige dagen toch echt oversla. Die auto staat ook niet voor niets voor de deur.
Maar ook ik snap niet helemaal waarom je nog zoveel kwijt wilt. Je hebt maatje 36 en een BMI van 20. En dat buikje zul je waarschijnlijk beter wegkrijgen met buikspieroefenigen als met lijnen.

Ik zal morgen iig niet veel kunnen eten want ik moet naar de kaakchirurg om een ontsteking weg te laten snijden Auw!

Wie een dieet als sport verkiest, die wint óók als hij verliest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 20:46    
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
EssieV schreef:

Ik zal morgen iig niet veel kunnen eten want ik moet naar de kaakchirurg om een ontsteking weg te laten snijden Auw!

Sterkte morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 20:53    

Reageer met quote
Nu heb ik geen bmi van 20, daar wil ik zo graag heen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 22:49    
Vrouw Weeggegevens  Anneliez
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Esther, sterkte morgen!

Martine, wat fijn dat het niks ernstigs is met je zoon. Maar wat vervelend dat de medicijnen voor je bloeddruk nog niet aangeslagen zijn.

Sandra, ik heb eigenlijk helemaal nog geen zin om hard te gaan lopen. Ja, af en toe kriebelt er wat maar dat is ook zo weer weg Lachen . En de cursus van mijn atletiekvereniging is al begonnen. In september is de volgende, misschien kriebelt het dan meer. Ik sport genoeg hoor, nog meer bewegen en ik moet zoveel eten dat ik het net als Mariëtte haast niet weg krijg aan gezond eten.

Vandaag waren er mannetjes om naar onze keuken te kijken. Die willen wij vernieuwen en daar moet dus heel veel voor gebeuren. Vloer lijkt niet goed, plafond is lelijk, alle leidingen verplaatsen, extra groepen in de stoppenkast, wandkast op maat maken. En de keuken zelf natuurlijk. Nou maar wachten op de offertes. Wat een gedoe zeg, zo'n keuken renovatie. En dan moet het echte werk nog beginnen!

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 22:51    
Vrouw Weeggegevens  friezin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
martine beterschap met je zoontje dat is zeker even schrikken ,hoop dat hij gauw weer de oude is. en dat de med. voor jou gauw hun werk doen.

Tzonnetje wat is pg-afd.? iets met geriatrie?

Ester succes bij de kaakchirurg.

nou lady's ik sta ook elke dag op de weeg, als ik lijn Uitroep
lijn ik niet.......dan 1xper week tot ik bij 90kg ben, dan lijn ik weer tot ongeveer 86 verder kom ik nooit. zweef dus al jaaaaaaaaaaaren hier tussen. Verward Rollende ogen
vandaag ga ik wat spulletjes inpakken, huis wat op ruimen e.d.
morgen moeten we om een uur of 4 s'middags in ymuiden zijn voor de boot. Erg blij
vanmiddag naar de bus foto maken voor borst kanker onderzoek
groeten bettie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 9:02    

Reageer met quote
Hoi meiden,

PG: Psychogeriatrisch afdeling, dus mensen die dement zijn......Dus met ouderen......

In het begin moest ik ook altijd iedere dag op de weegschaal staan, maar daar ben ik van afgestapt. Nu stap ik 2x in de week op de weegschaal. Dat vind ik meer dan genoeg, anders word ik gek van de getallen die ik zie.

Fijne dag.

Groetjes en liefs tzonnetje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 11:55    
Vrouw Weeggegevens  EssieV
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Herbalife / WW

Reageer met quote
Nou....de kaakchirurg.......
Er is een nieuwe foto gemaakt en daar bleek dus dat de ontsteking in de kies ernaast zit. En daar moet een zenuwbehandeling gedaan. Dus er is niks gesneden en ik zit alweer thuis.... Rollende ogen

Direct de tandarts gebeld, hij is er eigenlijk nog altijd van overtuigd dat het wel de kies was waar hij me voor doorverwezen heeft. Maar de foto wordt ook doorgestuurd naar de tandarts.
Ik heb in ieder geval morgen een afspraak bij de tandarts. En als het goed is krijg ik dan dus die zenuwbehandeling.

Pffff..... heb ik voor niks zo slecht geslapen vannacht en dus zo nog maar eventjes een uurtje slapen.

Wie een dieet als sport verkiest, die wint óók als hij verliest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 12:47    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 8 van 34