| Auteur |
Bericht |
Anneliez Super Weegclubfan

|
|
Bettie, wat mij helpt is eerst alles bekijken. Als ik aanschuif zie ik steeds lekkere dingen die ik liever wil dan wat ik al op mijn bord heb. Maar wat al op mijn bord ligt, eet ik natuurlijk ook op. Eerst kijken en dan bewuster kiezen, zorgt ervoor dat ik minder neem. En met mezelf afspreken dat ik maar 1 x op mag scheppen. Als er een toetjesbuffet is, geef ik mezelf toestemming om van de lekkerste 2 dingen iets te nemen, meer niet.
Ik hoop dat je achteraf tevreden terug zult kijken hoe het ging, maar vooral dat je er van geniet, ook als je meer eet dan je eigenlijk had willen doen! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 15:20 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
friezin Vaste Weegclubfan

|
|
dank je wel, je hoort nog wel  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 17:08 |
|
 |
nikki01 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Hoi!
Ik weet dat ik niet te dik ben o.i.d maar ik wil gewoon weer lekker in mijn vertrouwde maatje 34/36 passen!
Ik wil dus graag mee doen met jullie, mijn motivatie is dat ik meer wil sporten (dat had ik eerder niet gezegd). Ik eet gezond ik ben slank maar mijn conditie is 0,0 en daar baal ik van!
Groetjes Nikki
Laatst aangepast door nikki01 op za 06 mrt 2010 19:46, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 17:50 |
|
 |

|
|
| Ik heb Nikki een persoonlijk berichtje gestuurd, waarin ik uitleg dat ik er veel moeite mee heb om haar te steunen in haar poging om af te vallen. Ze heeft een dusdanig bmi dat ik denk dat ze al slank is en lijnen zal haar in mijn ogen meer slecht dan goed doen, omdat lijnen ingrijpt op de energiehuishouding. En dat ik daarom liever niet heb dat ze aan dit sprintje meedoet. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 19:45 |
|
 |
Ave Vaste Weegclubfan

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 19:56 |
|
 |
EssieV Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 977 Dieet: Herbalife / WW Woonplaats: Veghel
|
|
Wauw Anja, maat 42!!!
Weer een mijlpaal bereikt  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 21:22 |
|
 |
Ave Vaste Weegclubfan

|
|
Thx Essie voor je reactie  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 22:57 |
|
 |
Sunny Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 305 Dieet: dr.Frank Woonplaats: oosterwolde
|
|
als er nog ruimte is zou ik ook mee willen doen_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 23:00 |
|
 |
tzonnetje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 12-12-2008 Berichten: 4025 Dieet: Een beetje Sonja en een beetje van mezelf Woonplaats: Hilversum
|
|
Hoi iedereen,
Vandaag had ik een actieve dag! Eerst gestept op mijn superstepper, geshopt en ook kleding gepast en vanaf station Hilversum naar mijn huis gewandeld. Heerlijk was het zo'n dagje!
En ook nog een streng dagje gehad, dus lekker dagje gehad. Morgen weer op mijn eten letten, maandagmorgen me wegen, is mijn weegmoment. Ik hoop echt nu onder de 67 kilo te zijn!
Liefs tzonnetje |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 23:07 |
|
 |

|
|
Welkom Sunny.
tzonnetje, heb je ook nog wat gekocht of is het bij passen gebleven? Ik vind nieuwe kleren kopen nu heerlijk, veel meer keus omdat ik nu een gangbare maat heb. Laatst een broek gekocht in 42 en blouses en een spijkerjasje in 44. Maar ik koop niet te veel, want omdat ik meer af wil vallen is het straks toch weer te groot. En ook geen dure spullen. Ik ga naar C&A en zo, die leuke winkels hier laat ik nog even links liggen voor tot ik echt op mijn eindgewicht ben en meer dan 1 seizoen in mijn kleren zal passen. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2010 10:21 |
|
 |
|
|
|