Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lentekriebels sprintje 8 maart tot 3 mei (VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Anneliez
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Bettie, wat mij helpt is eerst alles bekijken. Als ik aanschuif zie ik steeds lekkere dingen die ik liever wil dan wat ik al op mijn bord heb. Maar wat al op mijn bord ligt, eet ik natuurlijk ook op. Eerst kijken en dan bewuster kiezen, zorgt ervoor dat ik minder neem. En met mezelf afspreken dat ik maar 1 x op mag scheppen. Als er een toetjesbuffet is, geef ik mezelf toestemming om van de lekkerste 2 dingen iets te nemen, meer niet.

Ik hoop dat je achteraf tevreden terug zult kijken hoe het ging, maar vooral dat je er van geniet, ook als je meer eet dan je eigenlijk had willen doen!

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 15:20    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  friezin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
dank je wel, je hoort nog wel smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 17:08    
Vrouw Weeggegevens  nikki01
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi!

Ik weet dat ik niet te dik ben o.i.d maar ik wil gewoon weer lekker in mijn vertrouwde maatje 34/36 passen!

Ik wil dus graag mee doen met jullie, mijn motivatie is dat ik meer wil sporten (dat had ik eerder niet gezegd). Ik eet gezond ik ben slank maar mijn conditie is 0,0 en daar baal ik van!

Groetjes Nikki

Laatst aangepast door nikki01 op za 06 mrt 2010 19:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 17:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb Nikki een persoonlijk berichtje gestuurd, waarin ik uitleg dat ik er veel moeite mee heb om haar te steunen in haar poging om af te vallen. Ze heeft een dusdanig bmi dat ik denk dat ze al slank is en lijnen zal haar in mijn ogen meer slecht dan goed doen, omdat lijnen ingrijpt op de energiehuishouding. En dat ik daarom liever niet heb dat ze aan dit sprintje meedoet.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 19:45    
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen vroeg ben ik op pad gegaan met mijn dochter naar de sporthal en heb ik haar team gecoached met korfballen....helaas verloren! Ik ben zelf altijd zeer fanatiek geweest met korfbal maar kamp nu met een knie blessure, ik denk mijn meniscus.

Vanmiddag zijn we met het gezin wezen shoppen en heb ik een leuk tuniekje gekocht in maat 42.... ik was zo blij Lachen dat ik een maat kleiner uit het rek kon pakken....heerlijk!

Morgen sta ik op een beurs tot 18.00 uur dat word dus weinig eten en drinken (geen tijd ervoor). Een zware dag morgen en heb er totaal geen zin in.

zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 19:56    
Vrouw Weeggegevens  EssieV
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Herbalife / WW

Reageer met quote
Wauw Anja, maat 42!!!
Weer een mijlpaal bereikt Applaus Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 21:22    
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thx Essie voor je reactie Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 22:57    
Vrouw Weeggegevens  Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.Frank

Reageer met quote
als er nog ruimte is zou ik ook mee willen doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 23:00    
Vrouw Weeggegevens  tzonnetje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Een beetje Sonja en een beetje van mezelf

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Vandaag had ik een actieve dag! Eerst gestept op mijn superstepper, geshopt en ook kleding gepast en vanaf station Hilversum naar mijn huis gewandeld. Heerlijk was het zo'n dagje!
En ook nog een streng dagje gehad, dus lekker dagje gehad. Morgen weer op mijn eten letten, maandagmorgen me wegen, is mijn weegmoment. Ik hoop echt nu onder de 67 kilo te zijn!

Liefs tzonnetje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 23:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Sunny.

tzonnetje, heb je ook nog wat gekocht of is het bij passen gebleven? Ik vind nieuwe kleren kopen nu heerlijk, veel meer keus omdat ik nu een gangbare maat heb. Laatst een broek gekocht in 42 en blouses en een spijkerjasje in 44. Maar ik koop niet te veel, want omdat ik meer af wil vallen is het straks toch weer te groot. En ook geen dure spullen. Ik ga naar C&A en zo, die leuke winkels hier laat ik nog even links liggen voor tot ik echt op mijn eindgewicht ben en meer dan 1 seizoen in mijn kleren zal passen.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 10:21    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 3 van 34