Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Laatste kilo's wil niet meer lukken

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Linda03
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Zoals iedereen op dit forum probeer ik ook wat kilo's kwijt te raken.
Ik ben reeds 8kg afgevallen, maar sinsdien lukt het niet echt meer, ik denk vooral dat de motivatie een beetje weg is. Graag zou ik er nog zo'n 4 a 5 kilo af willen.
Ik ben die eerste 8 kg kwijtgeraakt met myfitnesspal, door kcal tellen. Nu probeer ik dit weer, om zo rond de 1400kcal te eten. Echter na een paar dagen voel ik mij steeds slapper en futlozer (vandaar dat ik ietswat ongemotiveerd raak). Nu probeerde ik dan 1600kcal maar dan val ik niet meer af..

Ik ben 1,70m, en weeg 68,7. Op dit moment schiet sporten er vaak bij in, maar ik loop wel veel met mijn zoontje. Volgens de bmr berekening zou ik om dit gewicht te behouden, iets van 1700kcal moeten eten, en om 0,5kg per week af te vallen 500 minder moeten eten. Dit zou betekenen dat ik 1200kcal mag eten, maar op dit moment voel ik me al slap als ik een paar dagen 1400kcal eet.

Wie heeft er een goede raad om dit probleem aan te pakken??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2016 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien kun je om te beginnen een eetdagboekje bijhouden, dan kunnen we met je mee kijken en is het makkelijker advies geven. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 01 okt 2016 9:39    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Misschien ook kijken wat je precies eet in plaats van enkel tellen.
Veel groenten. Zoete aardappel is bijvoorbeeld ook heel gezond en het vult ook erg! Ik krijg er altijd weer energie van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2016 16:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1