Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Krullebolletjeee heeft de stap genomen voor een GBP!!!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Krullebolletjeee
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Maagverkleining

Reageer met quote
Hallo Allemaal..
Ik zal me even voorstellen ik ben Willeke, ben 25 jaar oud en woonachtig in Alkmaar. Momenteel ben ik weer begonnen met een opleiding en zit nu in het tweede jaar van Maatschappelijke Zorg.
Ik loop stage bij speciaal basisonderwijs in de kleuter groep.

Sinds mijn 12de jaar heb ik overgewicht. Ik ben van een klein buikie naar nu 125kg gegaan. Sinds 6jaar geleden heb ik te horen gekregen dat ik een vorm van reuma heb genaamd Fybriomyalgie. Door mijn overgewicht heb ik hier erg veel last van en heb dan ook 24/7 pijn. De afgelopen 3 jaar heb ik geprobeerd om af te vallen. Ik ben gaan sporten en heb bijna alle mogelijke diëten gevolgd. Echter ik blijf maar schommelen en schommelen.

Nu heb ik eindelijk de stap genomen om te gaan voor een GBP.
Ik zit hier al bijna een jaar mee in me hoofd. Heb veel verhalen gelezen van lotgenoten. Goede en slechte ervaringen en dat hield me best wel tegen. Totdat ik een vriendin tegenkwam die een jaar geleden een GBP gehad. En ik kan je zeggen ze ziet er geweldig uit. Ze heeft haar ervaringen gedeeld. En dat heeft me doen besluiten om het toch te doen. Ik zie geen andere uitweg meer.

Een week geleden heb ik mijn eerste telefonische intake gehad.
Nu binnen een week word ik gebeld voor een bijeenkomst met lotgenoten waarin de hele procedure word uitgelegd. Van voor de operatie en daarna.
Als ik dat heb gehad krijg ik onderzoeken bij de fysiotherapeut, diëtiste, internist en psycholoog.
Dan binnen 4 weken is de uitslag van de onderzoeken bij de chirurg binnen. Hij maakt met mij een afspraak en dan krijg ik te horen of ik geopereerd mag worden.

Ik kan je zeggen dat ik erg zenuwachtig ben. Sinds de eerste intake zit het 24/7 in me hoofd. En wat als ze Nee zeggen. Wat moet ik dan. Kan ik me er al op verheugen ja of Nee. En wat staat me precies te wachten.

Ik hoop via weegclub te kunnen praten met lotgenoten en ervaringen te delen. Ik hou via hier iedereen op de hoogte van de stappen die ik volg.

Groetjes Willeke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2013 1:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Willeke,

welkom en wat een moedig besluit je vind hier meer mensen die op deze manier zijn afgevallen.
Je mag je dagboek voor alles gebruiken wat je maar kwijt wil.
Ik heb wel de titel aangepast voor je nu staat de link van je dagboekje in je profiel.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2013 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Krullebolletjeee

Dieet: Maagverkleining

Reageer met quote
Jaja morgen is het dan zover.
Ik krijg een 4 uur durende screening om te kijken of ik in aanmerking kom voor een GBP.
Vorige week heb de informatie bijeenkomst bijgewoond en heb daar een meid leren kennen die ook in Alkmaar woont. Wij hebben besloten samen de screening te doen. Dit vind ik erg fijn dan heb ik iemand om me verhaal mee te delen en we kunnen elkaar steunen. Gedurende tijd bij de obesitas kliniek zitten wij in dezelfde groep. Ik ben erg zenuwachtig voor morgen. Wat als ze nou Nee zeggen wat moet ik dan. Wat zijn jullie ervaringen met de screening?

Groetjes willeke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 nov 2013 14:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1