Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koude dagen, lekker naar buiten sprintje.

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Zigafval
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Koud, nog vroeg donker, soms slecht weer. Iedereen die in Nederland woont heeft kent dat wel.
Wie gaat ondanks dat gewoon lekker naar buiten?
Ik wel Lach . Lekker wandelen, fietsen etc. En thuis een warme douche en kop thee.

Iedereen die er net zo over denkt mag meedoen Lach .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2018 11:27    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik doe graag met je mee. Ik doe alles met de fiets. Heb vanmorgen al gewandeld en ga nu even naar het bos met de kinderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2018 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag mee... Ik wandel iedere dag buiten met de hond. Daarnaast spring ik ook altijd op de fiets en loop ik wekelijks 1 of 2 keer hard. Eerst wilde ik altijd 3 x per week hardlopen, maar dat kost echt teveel tijd.
We gaan er samen voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Ik beweeg weer veel te weinig nu ik zonder werk zit en ik wil weer gaan wandelen. Dat zal in het begin moeite kosten want ik zit met een overbelaste spier of pees in mijn been maar ik moet voorzichtig aan blijven bewegen van de dokter. Dus lekker elke dag buiten rondstrompelen en dan moet het vanzelf weer beter gaan Uitlachen
Ik ben het type lui, ik doe alles met de auto. Fietsen kan ik niet goed. Maar als ik kleine boodschapjes nodig heb xan wandel ik naar bet dorp. Ook in de regen. Dat is ongeveer 15 minuten enkele reis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018 9:13    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Ik kom buiten doordat ik met onze hond wandel, maar wil dat graag wat langer gaan doen. Om te beginnen is mijn doel minstens 30 minuten per dag. (gelukkig voor de hond ben ik niet de enige die haar uitlaat! Erg blij ).
En ik zou graag beginnen met minstens 1x per week, later liefst 2 of 3 x per week een half uur buiten fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 7:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gister mijn eerste wandelingetje gemaakt. Ongeveer een half uur. Ging beter dan ik had verwacht, het gaat inmiddels al een stuk beter met mijn been.

En ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan. 2.7 kilo eraf. Was die zware migraine van bijna 4 dagen van vorige week toch nog ergens goed voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 9:20    
Vrouw Weeggegevens   louise88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi, ik doe ook graag mee. Ik doe veel lopend of op de fiets. Op mijn vrije dagen meerdere keren op en neer om mijn zoontje naar school te brengen en op te halen en 3x per week fiets ik naar mijn werk. In het weekend ga ik ook elke dag wel een stukje wandelen. Nu moet ik wel zeggen dat de kinderen wel echt een stok achter de deur zijn. Als zij er niet waren zat ik denk ik wel meer binnen ben ik bang. In de lente en zomer skeeler ik ook een paar keer in de week maar in de winter ligt dat toch stil helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 9:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben gisterochtend naar de supermarkt gelopen voor wat kleine boodschapjes. In de regen. Eigenlijk wilde ik gistermiddag nog even naar het dorp maar mijn been liet het niet toe. Ik moet hem in beweging houden van de dokter maar mag niet overbelasten dus pijn is stop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 8:07    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Ik hou wel van praktische sprintjes!
Ik werk niet meer dus moet bewust kiezen om naar buiten te gaan.

Deze week was ik al begonnen om zodra het een beetje licht was te gaan lopen (iets sneller voortbewegen dan wandelen Lach )
Dat was 15 min per keer (1,1km) Dat is voor mij nu nog genoeg om in 1x te lopen. Vandaag had ik een afspraak en heb in totaal 31 min 2,3 km )gelopen.

Laatst aangepast door LiesbethM op di 16 jan 2018 18:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Gisteren ben ik twee keer met de hond gaan wandelen, totaal een half uur lopen denk ik. En 20 minuten gefietst naar een afspraak en weer terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 18:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7