Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

koolhydraatarm en ketobuddy graag tips en adviezen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
hoi hoi

ten eerste weet ik ook wel dat we alleen koolhydraten tellen en de rest niet echt maar wat nu als je der steeds ver over heen gaat en dan heb ik het dus over eiwitten/vetten/calorieën ed.. want volgens mij is het ook niet goed als je er steeds ver over heen gaat

Ik ben nu al een tijdje bezig met het koolhydraatarm eten, het bevalt me erg goed en ben vanaf 20 mei al bijna 12 kilo kwijt helemaal goed natuurlijk.. Elke dag leer je weer wat bij over hoe en wat je beter wel en niet kan doen wat betreft je eten.

maar nu was ik vandaag nog maals met Ketobuddy bezig om alles goed uit te rekenen (hoop ik)

maar nu kom ik dus op een aantal caloriën en grammen, alleen nu is mijn vraag dus moet ik me daar echt aanhouden? Want ik loop al die weken al te stoeien met mijn eiwitten en mijn vetten.. want als ik er teveel van afwijk dan schiet het ook niet op met het schema en het afvallen lijkt me

dit is mijn schema momenteel

Alleen nu kom ik echt met heel veel moeite aan mijn vetten, eiwiiten geen probleem, maar dit is zo weinig momenteel dat ik er al heel gauw overheen zit..

heeft 1 van jullie hier tips of advies er over? Zodat ik weer op gang geholpen word hiermee..

BTW ik heb ook met ketobuddy uitgerekend dat ik minimaal 63 gram eiwitten mag en maximaal 105, alleen ik zit geregeld elke dag tegen de 100 eiwitten in dus wil dit dus heel graag naar beneden schroeven al is het maar iets..

dus nogmaals als jullie tips (wat betreft wat te eten enzo) ed hebben heel graag!!

groetjes Miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
http://www.dieetvandaag.nl/2729/2013/03/30/wat-is-de-juiste-verhouding-tussen-eiwitten-koolhydraten-en-vetten/

Misschien heb je iets aan bovenstaande artikel?

Ik tel geen eiwitten en ook geen vetten. Let alleen op mijn khd inname. En probeer rond de 1200 - 1400 kcal per dag te blijven. Om dat te bereiken moet ik dus voldoende eiwitten en (goede) vetten eten. Die laatste haal ik o.a. uit olijf en kokos olie en uit de roomboter die ik gebruik, op mijn crackers en door mijn gekookte groenten. Ik eet wel veel groenten. In groenten zitten ook khd trouwens. Ik eet meer khd dan jij tussen de 50 en 70 gram per dag. En als ik me daar netjes aan houd val ik gewoon nog langzaam af.

Je diagrammen zijn me niet helemaal duidelijk. Je wilt meer vetten eten om aan meer kcal te komen? Dan moet je dus goede vetten toevoegen. Khd arm is per definitie niet hetzelfde als vetarm of light. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2016 13:23    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Mijn probleem is meestal als ik een menu samen stel dat ik meestal niet aan mijn vetten kom die in dat schema voor komt zeg maar..

de onderste schema is als je heel snel wilt afvallen dus dat betekent met dat schema dat ik dus 27 kh, 63 eiwitten, 106 vet en 1317 calorieën mag hebben.. ik zit laatste dagen gemiddeld dus op de 1380 calorieën

ik wil graag naar de schema der boven, van het iets minder snel afvallen maar dan moet ik dus aan 27 kh, 63 eiwitten, 142 gram vetten komen en dan 1635 caloerieën wat ik dus eigenlijks behoorlijk veel vind

maar ik kom al amper (dus met heel veel moeite) aan mijn 106 gram vetten, ondanks dat ik alles in kokosolie of roomboter bak, zelfs mijn ontbijt geregeld in roomboter (tomaat en ui gebakken).. vind dat zo lastig om dan je eiwitten zo laag te houden, want overal zit er wel eiwitten in.. koolhydraten geen problemen mee dat zit wel goed... maar pffff hahahaha lastig, lastig, lastig hahaha..

maar ik zal dalijk ff je link lezen misschien dat ik daar iets wijzer voor mezelf word, probleem is gewoon dat ik soms zo onzeker ben of het allemaal wel goed gaat ed.. ooit zal het vast goed komen hoop ik hahaha.. maar goed aan de andere kant denk ik zolang ik afval is ook wel ok..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2016 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien houd je veel teveel vast aan zo'n schema... er zijn immers legio mensen die zonder alles te tellen ook afvallen. Het maakt volgens mij helemaal niet zoveel uit of het een beetje afwijkt hoor en als je iets minder snel wilt afvallen is het toch al prima?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 jul 2016 19:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1