Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koolhydraatarm de herfst door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Zwaaien
Hallo,

Zojuist ingeschreven op deze sprint.
Voor het eerst het mes in de koolhydraten...

Wel al een lange strijd tegen de kilo's
maar vanmorgen zakte mijn 'comfortabele' broek toch echt af dus tijd om door te zetten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee.
Koolhydraatarm...dit is een nieuwe uitdaging voor mij! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 12:12    
Man Weeggegevens   Mijnnaam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Zo ik ben een tijdje afwezig geweest iets aangekomen maar nu ga ik weer volgas.

Succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb mijn startgewicht doorgegeven en ben dus klaar voor het nieuwe sprintje. Lachen

Welkom Wicht en MijnNaam, leuk dat jullie ook mee komen sprinten.

Koolhydraatarm is niet zo ingewikkeld toch? Geen suiker, geen witte pasta of rijst. Geen (of veel minder) aardappelen. Geen wit brood en maar met mate volkoren brood.
Vergeleken met gewoon gezond eten kom je dan al een heel eind. Ik vervang mijn lunch vaak door soep, of salade. En eet regelmatig eieren (zelfs nu eet ik gewoon eieren hoor) met bijvoorbeeld ham of spek. Dan wat tomaten erbij en/of komkommer. Ontbijten doe ik meestal met kwark. Soms doe ik daar wat noten of fruit in. Avondeten extra veel groenten en een stukje vlees/vleesvervanger. Zo simpel is het eigenlijk. Voordeel; door de extra eiwitten en de gezonde vetten heb je nooit echt honger. Veel succes jullie! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 2:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Ben weer beetje boven water, bedankt voor de lieve woorden.

Mijn gewicht is wel weer gestegen, maar ook wel logisch. Slecht gegeten.

Ik ga morgen weer inslaan voor gezond eten mij. Weegdag word dan ook weer maandag.

Ik hoorde jullie het over fjord crackers sesam hebben? Zijn die khd arm? En waar kun je die kopen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik vind het zo lastig om vol te houden... op m'n werk moest ik bijvoorbeeld mee eten en dan neem ik toch weer alles wat koolhydraten heeft, daardoor weer de weg kwijt en net weer een schaaltje chips op. Grrr, waar zit die knop in mijn hoofd Schaam Schaam . Respect voor iedereen die meer dan 5 kg afgevallen is.... echte bikkels zijn jullie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Hester, je moet niks toch? Kun je je eigen eten dan niet meenemen naar het werk? Door minder khd en meer eiwitten en wat vet te eten heb je ook niet zo gauw honger.
Ik heb nu zelfgemaakte groentesoep mee naar het werk. smullen En rookkaascrackers (maak je zelf; plakjes rookkaas 2 minuten in de magnetron op 750 w. Lekker, voedzaam en zonder khd! Let wel op dat je kaas koopt waar geen maiszetmeel in zit, anders gaat het ploffen en zit je hele magnetron onder de kaas. Heb je een DEEN in de buurt? Die verkoopt voorverpakte plakjes die het heel goed doen. En daar hebben ze ook Fjordjes met sesam in de groene verpakking. Kost bijna niets en slechts 6 gr. khd per stuk. Lach
Haal wat 'goede' tussendoortjes in huis joh, kaas, komkommer, tomaatjes en noten. Echt dat zijn life savers als je het even moeilijk hebt. Heel langzaam van eten. Er even echt voor gaan zitten en genieten van wat je allemaal wel mag. Erg blij

Kijk eens op internet rond, zoveel leuke sites met goede ideeën. En hierboven rechts staan de lowcarb recepten, echt heel veel als je inspiratie nodig hebt. Erg blij

Mapet, de draad weer oppakken, na een weekje gaat het weer vanzelf toch? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 3:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben best veel aangekomen😩. Toch schrik ik er niet van. Een paar rare weken achter de rug. Door ziek zijn veel afgevallen en nu weer hersteld en veel aangekomen. Vandaag pak ik de draad weer op. Morgen weer naar de sportschool. Is ook al weer 4 weken geleden. Mijn streef is 68 kilo. Die 8 ons is er volgende week wel weer af. Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 6:33    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Hester04
😂'moest ik meeeten'

Je bepaalt zelf wat je in de mond steekt😊
Ik heb regelmatig in werk situatie dat er gezamelijk gegeten wordt, in een restaurant of tijdens training pizza😠
Geen probleem, eet heel rustig mee, kleine porties!
Zo doe ik mee terwijl ik toch sober eet.
Desert sla ik altijd af, mensen weten niet beter dan dat ik er njet om geef!

Hierbij zeg ik niet dat het niet lastig is maar wil wel even het punt maken dat toch echg alleen jij bepaalt hoeveel je eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 6:48    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@min10

Wel nu de draad weer oppakken en dan komt het gewoon weer goed!
Hier hetzelfde, effuh niet volgens plan eten en het vliegt eraan!
Afgelopen week weer de puntjes op de i en ik zit weer onder de magische grens.
Dit gedoe zal mijn leven lang blijven.

Kom op, je kunt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 6:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8