Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Iedereen een fijn weekend, mijn vet rode hokje is genoteerd. Vanaf nu weer omlaag maar. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Iedereen een fijn weekend, mijn vet rode hokje is genoteerd. Vanaf nu weer omlaag maar. Lach

Missy snel er bij is vaak makkelijk en snel er weer af hoor Idee
Dus hup, schouders er onder, en vooruit met de geit cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader
Fijn weekend Cool Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Erna1945
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Nou ik ga weer lekker zeg sinds ik weer een beetje in me eigen doen ben gaat het weer fout. Toen ik niet kon eten na die operatie heb ik van de buurvrouw (die doet Cambrids dieet) een paar zakjes gehad kon ik het zo opslubberen met een rietje toen was ik na die 3 dagen lekker afgevallen en nu gaat weer elk pondje door het mondje.Maar ben blij dat ik niet gestopt ben hier want je hebt toch enigzins steun aan elkaar. Maar soms denk ik ik gooi het bijltje er bij neer. Maar dan herpak ik me weer (doe ik al 40 jaar) aanhouder wint zeggen ze. Erg blij
Ik heb nog steeds geen uitslag gehad van het ziekenhuis. Maandag bel ik het Flevo ff en dan zal deze Amsterdammer ze ff doen trillen. Doe ik al 2 weken toch. Dames een fijn weekend en jullie horen het zodra ik het weet. Bye (Nederlands=Dag)

Mijn dagboekje....Mijn foto hoekje
Diabetes 2 / insuline afhankelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 12:05    

Reageer met quote
Balen Erna dat je nu nog niets weet........... Sip Niet van de spanning gaan snoepen hoor!
Maak een (eet) plan voor elke dag, daar heb ik zelf veel steun aan. Lach

ja, stoppen hier is voor mij ook geen optie. Dan zitten er zo weer 20+ kilo aan vermoed ik. En omdat ik mezelf belooft heb dat dat nooit meer zou gebeuren................ zit ik nog steeds hier.

Ik voel me ook veel beter als ik beter op gewicht ben. Zou jou ook schelen met lopen denk ik wat minder kilo's. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 1:04    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Een piepklein groen hokje deze keer, en volgens mij alleen doordat ik later dan anders gewogen heb en een keer extra naar de wc ben geweest Lachen Stug volhouden maar.

Erna: Vervelend dat het zo land duurt voor de uitslag komt, maar is misschien ook wel een goed teken? Ik hoop het voor je en dat je maar snel de uitslag hoort.
En knap dat je toch blijft doorzetten, ook al gaat het afvallen niet hard, je voorkomt wel dat je het niet los laat en in ieder geval niet 'los' gaat.

Flying Missy: Die extra vakantiekilo's heb je er vast zo weer af. Ik denk dat dat ook het uiteindelijke doel moet zijn als je eenmaal op gewicht bent. De balans kunnen vinden om af en toe eens goed te genieten, en erna weer even rustig aan zodat je stabiel blijft binnen bepaalde grenzen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 9:35    

Reageer met quote
Jomar je hebt helemaal gelijk. Maar nu moet ik eerst weer terug naar binnen de grenzen (die ik rond de 60-62 kilo heb gesteld) voor ik weer eens flink uit de band kan springen. Lachen Ik ben trouwens wel al 4 ons kwijt inmiddels. En omdat het bij mij nooit zo hard gaat ben ik daar heel tevreden over. Erg blij

Vanaf 4.00 uur vast ik weer tot 4.00 uur de volgende nacht. Eet ik 1 maaltijd (bij het diner) van 500 kcal ongeveer. Dat gaat ook al helpen vermoed ik. Al eet ik dan de dag erna wel vaak wat extra's dan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 1:19    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Fijn Missy, 4 ons eraf. Dat vasten, lijkt me heel erg moeilijk. Maar denk dat het heel goed is idd voor je lichaam. Knap dat je dat kunt!

Erna, ik hoop dat je vandaag de uitslag hebt kunnen krijgen en dat het goed nieuws was? Dat wachten is zo erg..

Samen zijn we al 24 kilo kwijt zie ik, leuk!

Ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer eens gevolleybald. Ik durfde niet zo goed meer, was bang voor mijn lijf, mijn conditie. Maar het viel me alles mee! Het ging goed en lekker ondanks het vele zweten, want het was wel een beetje warm.. Verrast

Mijn eetdagboekjes kun je evt. bekijken op myfitnesspal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 23:50    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Dapper om te gaan sporten met die hitte! ohhh Ik doe het je niet na. Heb er nu echt last van en ben ook reuze kortademig.

De weegschaal was alweer gezakt, maar dat vertekend als je niet gegeten hebt. Lachen Eigenlijk kan ik morgen na eten etc. weer zien hoe de vlag ervoor staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 1:10    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zo blij dat ik nu ook een groen vakje heb. Niet gesnoept meer. Veel kersen en rode bessen en aardbeien gegeten de afgelopen periode. Heerlijk dat fruit van deze periode. Dan mis je de zoete snoeperijen ook niet meer. Ik heb ook meer gelopen, en meer water gedronken dan eerst. Het heeft gelukkig geholpen, met eindelijk gewichtsverlies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik hoop deze week weer groen te scoren maar met dat warme weer weet je het noit
ik eet wel wat meer kh maar redelijk suikervrij en daar houd ik me maar aan vast

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11