Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Emilie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ben met trapje en al onderuit gegaan Rollende ogen
AUW Huil huil
Linker knie huid helemaal gescheurd.....
Rechter aanhechting van heup/ bovenbeen zwaar gekneusd!
En rechter schouder ook gekneusd......
Tjonge wat baal ik hier van Rollende ogen
Kon er werkelijk niks aan doen.....
Trapje gleed met een rotgang onder me vandaan....
Voor mij liep net een bouwvakker op het zelfde trapje zonder problemen omhoog.....
Ik ook, tot aan de bovenste traptree ......zucht.....
Afijn het is niet anders dan het is Idee

Voor een ieder die op vakantie gaat: geniet er van Erg blij Cool

Erna weet je al meer?
Ben ff kwijt wanneer je de uitslag zou krijgen....

Helaas een kilo meer.....
Maar zal wel vocht bij zitten van die kneuzingen en die kapotte knie Rollende ogen

Hopelijk volgende week minder gewicht te hoeven noteren Idee Lach
Fijn weekend allemaal Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 23:28    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Thnxxx 😀

@emilie

Autschhh niet fijn zeg, beterschap en sterkte en die kilo zou best eens vocht kunnen zijn, gaan we dan maar van uit

Hier gisteravond behoorlijk last gehad van mijn maag, geen flauw idee waar het aan gelegen heeft, niks raars gegeten of iets, enige wat ik me kan bedenken is misschien dat ene glaasje Pepsi max, wat verkeerd is gevallen 😞😞

Vandaag een dagje onderweg, mijn lief moet werken (vrachtwagenchauffeur) dus gezellig mee en verschillende dingen bij mij oa bloemkool huzarensalade en snoepgroentes dus wij komen de dag wel door, vanavond keertje geen Koolhydraatarm maar chinees, vanaf morgen weer knallen 👍😀

Iedereen een fijne dag toe gewenst en geniet van het mooie weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 5:00    
Vrouw Weeggegevens   Erna1945
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
oooohhhhh stuiterbal ben je weer bezig geweest. Doe voorzichtig hoor wijvie de boys willen langer met je doen OEN. haha leuk rijmt ook nog.Hoop dat je gauw hersteld bent mop. En mijn uitslag krijg ik Maandag.Dag lieve Em doe je nu voorzichtiger.xxx En miranpeet niet meer terug kijken maar vooruit vooruit me de geit. fijne Zondag van Erna

Mijn dagboekje....Mijn foto hoekje
Diabetes 2 / insuline afhankelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 11:23    
Vrouw Weeggegevens   KopjeCino
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hey, zou ik nog mee kunnen doen met dit sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 14:12    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
@erna

dat komt wel goed, we blijven positief Lachen Cool
hoe was je uitslag?, ik hoop dat het ook positief mag zijn

@kopjecino

jahoor wees welkom hier en schrijf lekker mee
aan de linkerkant kan je je "streef" gewicht voor dit sprintje in vullen en zodoende doe je gezellig mee ;-)

wees welkom iig

Hier gisteren heerlijk genoten van eten van de chinees, tjaptjoy, klein schepje bami en een halve loempia en een heerlijke magnum als toetje en vanaf vanmorgen weer heerlijk bezig met mijn kha gewoontes Lachen Lachen , probeer deze week back to basic te gaan aangezien er as zondag weer een feestje gepland staat zodat ik dan ook wat lekkers kan snoepen.. moet goed komen denk ik..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Erna1945
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
miranpeet Ik heb geen uitslag gekregen was nog niet binnen, ik word voor het weekend terug ge belt door het ziekenhuis. Lekker he weer een paar spannende dagen bah.Nou je hebt je nog al christelijk gehouden en nu er weer tegen aan vrouw, doe je best. En KopjeCino welkom en klep gezellig mee succes. Ik zie dat je je nog niet aangemeld hebt voor dit sprintje doen hoor.

Mijn dagboekje....Mijn foto hoekje
Diabetes 2 / insuline afhankelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 21:50    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Hč Erna, dat is niet leuk, nu moet je nog langer in spanning zitten. Hoop dat de uitslag snel komt!
Hoi Miranpeet (wat ben jij megaveel afgevallen, wát knap!) En Kopjecino, jullie ook succes!

Ikzelf ga op zich goed, maar het kan veel beter! Door drukte en onrust is de regelmaat wat weggeweest en heb te weinig slaap gehad enzo. Ik moet mezelf even weer in een strakker gareel dwingen, of hoe je dat ook zegt! Lachen

Joh Emilie! Beteschap! Dat was schrikken!

Mijn eetdagboekjes kun je evt. bekijken op myfitnesspal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 21:57    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Erna1945 schreef:
miranpeet Ik heb geen uitslag gekregen was nog niet binnen, ik word voor het weekend terug ge belt door het ziekenhuis. Lekker he weer een paar spannende dagen bah.Nou je hebt je nog al christelijk gehouden en nu er weer tegen aan vrouw, doe je best.

He gats, ook niet leuk om zo lang nog in spanning te zitten voor je uitslag, maar aan de andere kant misschien ook wel weer een goed teken dat het wat langer duurt.. ik hoop het voor je heel veel sterkte met de ze slopende dagen..

wat betreft mijn eten afgelopen zondag, ik had het al eerder opgemerkt, wij eten niet heel vaak chinees, maar ik vind het zo heerlijk.. Maar elke keer dat we het eten dan is mijn gewicht echt de 2 dagen erna zo'n eind om hoog geschoten dat is gewoon echt niet leuk meer.. ik weet dat het daarvan komt en dat het, wanneer ik me weer goed aan mijn kha houdt, er met een paar dagen wel van af is maar toch baal ik er altijd stevig van.. maar ja, je kan het ook niet altijd weigeren..

@Janhintje

dank je, ben der ook erg trots op en heel erg blij mee, heb een totaal ander leven nu en nu proberen dit ook zo te houden

heel veel succes jij met de rust terug te vinden en weer verder te gaan met waar je mee bezig was..

Hier vandaag beetje in en rondom het huis rommelen, ff naar dorp strakkies om wortel peterselie te scoren, hoop dat ze dat nog hebben en verders hopelijk vanmiddag ff lekker in de tuin in het zonnetje genieten..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Reageer met quote
allen hartelijk dank voor de positieve instraling voor mijn knie en heup Erg blij
Mijn knie heeft de goeie straling ontvangen Idee
Nu me heup nog Rollende ogen

Erna, ik ken "iemand"....die zélfs probeerde koppeltje te duiken over haar rollator Lachen

Voor me liep er zonder problemen een bouwvakker dat zélfde trapje op Rollende ogen
Daarna loop ik er ook op....glijd het gehele trapje onderuit Geschokt
De "schatjes" hebben het trapje nu tóch maar vast gezet FF Denken... FF Denken... Idee Roken Yes! (nederlands= Applaus Dansen Smile
Ach ja, ze zijn verder wel oké hoor Lachen
Gisteren samen met de bouwvakkers een BBQ gehouden smullen
Ik werd op een stoel geplant....
en de mannen maar lopen Lachen
Ach, al doende leert men toch Idee
Volgende keer als er weer is een los bouwtrapje staat....pak ik de gewone trap wel Uitroep Lachen

Tja, ik ben en blijf een onbezonnen standje Rollende ogen
maar mééstal gaat alles goed hoor Rollende ogen Lachen

Nu weer allemaal ons best doen, en zonder gestress, op naar een rijtje mooie groene vakjes volgende week Idee Erg blij
En blijven drinken drinken drinken....!!!!
Dat is het sleuteltje om groene vakjes te scoren Idee Lach
Zal ik ook weer is snel zelf gaan doen Rollende ogen
Sta alwéér te lang zonder drinken hier........
Hup dames cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader Disco Disco Disco Disco Disco Disco Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 15:24    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ohhhh wat moest ik veel bijlezen hier. Goed gedaan dames. Erg blij

Mijn vakantie is voorbij, jammer genoeg. We hebben genoten van de rust. De prachtige omgeving. En de lekkere broodjes. Schaam Schaam Dus nu maar gauw terug in het gareel. Morgen geef ik gewicht door, dat wordt een dik vet knalrood hokje. Maar ik heb van elke hap genoten en ik krijg het er vast wel weer af nu ik het brood (en de koekjes, de chocolade reepjes en het ijs) weer in de ban heb gedaan. Het viel me mee hoe soepel ik weer terug kon stappen naar good old Dr. Frank. Erg blij En ik ben ook alweer gelijk aan het werk, dat gaat ook helpen denk ik. Lach

Erna, wat zie je eruit. Ik ga duimen dat e.e.a. ander goedaardig is hoor!

En Emilie, jij bent geen goede combinatie met zo'n trapje blijkbaar. Verward Is de jeuk al weer wat minder?

Asta, veel plezier!!! Lach

Miranda, go for it girl. Zou toch te gek zijn weer een 'gezond' bmi? Maar gelijk heb je dat het maar een beetje laat gebeuren hoor. De boog kan niet altijd strak gespannen staan en jij hebt al zo'n giga gewicht verloren immers. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 5:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 9 van 22