Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Heej Jomar,

Woon jij daar joh? Wat leuk! In welk gedeelte? Ik ben er vroeger met mijn ouders een aantal keren geweest en heb de kinderen beloofd daar nog es op vakantie te gaan. Zo mooi! We hebben drie jongens, de oudste is nu 18 dus die gaat voor het laatst mee en dus moet het dit jaar wezen!

Zelf zit ik al heel gauw op teveel eiwitten op een dag.
Hoeveel eiwitten nemen jullie gemiddeld?

Ik heb vanochtend de hond weer uitgelaten, stevig gewandeld en toen kwam ik mijn buurvrouw tegen en die riep: "Daag slanke buurvrouw!!". Zebedoelde natuurlijk slankerE buurvrouw, wantben nog verre van slank,maar was ontzettend leuk dat ze zei dat ze het duidelijk aan me kon zien!

Mijn eetdagboekjes kun je evt. bekijken op myfitnesspal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 11:01    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik woon in het zuidoosten in het mooie Finnskogen (Tussen Elverum en Kongsvinger), vlakbij de zweedse grens.
Waar gaan jullie heen in de vakantie?

Je hebt verschillende soorten koolhydraatarme dieeten natuurlijk. Ik volg merendeel atkins, met een vleugje ketolysedieet.
Hierbij ga je uit van je ideale gewicht, bij mij 63, en dat vermenigvuldig je met 1 of 1.5. 1 bij normale beweging en 1.5 bij aktief sporten. Ik zou dus op ongeveer 63 gr eiwitten per dag moeten uitkomen, en vet probeer ik over heen te komen. (80) Maar dat lukt mij ook niet altijd, en eet ik eigenlijk teveel eiwitten. Ik probeer er op te letten want merk dat het wel een verschil maakt.
Maar zoals gezegd, zijn er verschillende vormen van koolhydraatarm en doen anderen het waarschijnlijk weer anders. Dit werkt voor mij gewoon goed, 16,6 kilo verdwenen in 17 weken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 11:40    
Vrouw Weeggegevens   froufrou100
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Jomar, bedankt voor de tip vh voedingdcentrum, ik heb een eetdagboekje aangemaakt. Zo zie ik tenminste hoeveel khd en eiwitten en vet ik binnenkrijg. Weet jij hoe de verhouding ong moet liggen om af te vallen? Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 15:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is afhankelijk van welk type koolhydraatdieet je wilt volgen. Ik volg zo'n beetje atkins inductie, maar met meer vet (Ketolysekuur) en de KH komen voornamelijk van groentes. Omdat ik daar in het verleden al eens goed resultaten gehad mee heb.
Dat is vrij streng met minder dan 20 KH, al vind ik dat niet. Ik eet heerlijk en genoeg smullen

Dan heb je nog Cohen, dr. Frank, GOK, Lindberg...maar daar weet ik niet genoeg van. Onder 'Info lowcarb en dagboeken' is veel goede informatie te vinden en kun je die methode kiezen die best bij jou past. Ik geloof dat de meesten hier Cohen of GOK doen, dus die kunnen je daar vast ook meer over vertellen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 16:58    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hmmm best een beetje rood.
Ik heb veel last van mijn darmen en kan haast niet naar de wc.
Als ik dan moet ga ik met andgst voor de pijn want dat doet het echt verschrikkelijk.
Heeft iemand tips hiervoor??

Groetjes page

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Meer vezels eten Page, dus meer groenten. En als jij (met Weight Watchers) wel brood eet, dan volkorenbrood.

FrouFrou, ik doe Dr. Frank met een eigen twist inmiddels. En die gaat in de eerste fase uit van 20 tot 50 gr. khd per dag, het meeste komt dan uit groenten. Tweede fase (na een maand of twee) gaat uit van 50 tot 70 gr. khd per dag. Dan mag je weer een stukje fruit toevoegen een paar keer in de week.
En in de derde fase ga je stabiliseren en voer je de khd op totdat je gaat aankomen. Dan doe je weer een stapje terug en voila je blijft op gewicht. Lachen Ik eet nu zo nu en dan brood en af en toe (volkoren) pasta. Dat soort dingen. 1 maaltijd met khd per dag, lijkt nu een beetje op GOK denk ik.
Ik weeg nooit wat af en heb altijd alleen maar khd geteld. Vet deed ik op gevoel. En eiwitten iets meer dan vroeger, maar niet veel hoor. Lach

Dames, ik ben bijna vrij. Dan heb ik drukke, leuke dagen in het vooruitzicht en zal ik minder hier te vinden zijn. Wees lief voor elkaar in mijn afwezigheid he. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 2:40    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
voldoende water drinken en ook je gezonde vetten niet vergeten
eventueel wat psylium...wel extra water dan...

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 8:04    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hele fijne vakantie Flying Missy Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijne vakantie Missy! Het weer doet in ieder geval heel goed zijn best!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 9:15    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heel jammer, 0,8 aangekomen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mezelf. Ik heb een hele week Modifast shakes gegeten en fruit/groenten. Ik ga overstappen van het Modifast dieet naar EGA, omdat ik dan meer mag eten gedurende de dag, als ik maar het dieetboekje aanhoudt, en de zoete groenten eet en meer water drink.

Ik hoop dat de verandering qua dieet ervoor zorgt dat het resultaat volgende week wel een groen vakje oplevert.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 11:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 4 van 22