Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Zo, daar gaan we geloof ik he! Succes allemaal! Lekker dat het mooi weer is ook, want dan is buiten bewegen ook veel leuker!
Doen jullie ook aan sport oid?

Mijn eetdagboekjes kun je evt. bekijken op myfitnesspal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik was vanavond nog een uurtje met de honden in het bos wandelen. Erg blij Lekker gewanndeld. Dat telt ook als beweging toch? Sporten doe verder ik niet meer. Alleen met de honden. Agility, flyball en jachttraining. Ik loop wel veel al met al, ook op het werk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik doe ook niet echt (meer) aan sport, maar vooral lang en veel wandelen met de honden. Nu even niet door een recente enkeloperatie, maar hoop snel weer flink op pad te kunnen. Fietsen doe ik in de zomer ook regelmatig, 10-20 km.
Thuis wat buikspieroefeningen en met gewichtjes, maar daar moet echt nog regelmaat in komen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ook ik ben er weer bij!
Waarschijnlijk ergens tijdens dit sprintje verhuizen naar ons nieuwe verbouwde huis Erg blij
Leuk, maar wel een rommelige periode vrees ik Rollende ogen
Ik heb dan ook maar laag ingezet voor dit sprintje Uitroep
Alles wat er meer af gaat is dan een meevallertje Idee
Druk drukker drukst Rollende ogen
Tjonge na dit alles......
Wat zal dat rustig zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 8:30    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Nou Emilie, dan gaan we misschien tegelijk verhuizen! Erg blij wat een gedoe hč!
Ik sport vrij veel. Dat moet ik om een soepel te blijven. 1 keer in de week naar de sportschool voor een speciaal rug programma . 1 keer ga ik naar senioren fitness en ik zwem 1keer in de week in warm water met een fysiotherapeut. Ook dit is met een groep mensen met uiteenlopende rug en nekklachten. Klinkt heel zielig allemaal maar dat is het niet hoor. We hebben erg veel lol met elkaar. Ook gaan we regelmatig wat leuks doen. Schouwburg of een dagje weg. Gister met manlief wezen fietsen in de duinen. En.... wandelen met de hond!! Dus beweging genoeg. Lachen als ik dat nu ook nog terug zou zien op de weegschaal Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Oi Emilie en Asta, ja verhuizen 'kost bedstro' zeggen ze altijd. Vorig jaar om deze tijd zaten wij midden tussen de dozen... En een maand later gingen we over. Ik ben blij dat we erdoor heen gekomen zijn en de laatste maand wordt het pas wat rustiger - na verschillende kleine, maar toch ingrijpende 'verbouwinkjes'...
Ik zit niet meer bij een sportclub, maar ik zwem een keer per week met mijn vriendinnen. Het eerste half uur baantjes, en het tweede halfuur bijkletsen. Lach Verder probeer ik zoveel mogelijk mijn boodschappen op de fiets te halen. En in huis doe ik d eklusjes zo ongeorganiseerd mogelijk. Dat betekent meestal wat meer stappen zetten!
Wt mijn streef betrft: ik heb ook niet meer zo laag ingezet. Het gaat goed op dit moment, maar ik wil wel rond mijn streef blijven en er niet meer een kilo boven komen. Gellukkig wordt het beter weer, en dat betekent dat ik automatisch meer water drink en ook wat meer fruit en groente (van het seizoen) tussendoor wil eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 10:03    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Nou, dat klinkt allemaal heel actief toch! Ikzelf probeer elke dag flink te wandelen met onze hond, werk veel in de tuin en moeten ook nog veel klussen in de en om het huis. Deze zomer gaan we naar Noorwegen op vakantie, dus wil dan behoorlijk afgevallen zijn en een goeie conditie hebben!
De crosstrainer staat hier weer in de kamer, maar heb de moed nog niet gevonden daar elke dag een half uur op te gaan. Terwijl dat zo goed werkt!
Het eten gaat bij mij prima de afgelopen weken merk ik.
Mijn man vaart en is 11 weken weg, dat helpt ook om me beter aan mijn programma te houden haha!

Mijn eetdagboekjes kun je evt. bekijken op myfitnesspal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 14:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   froufrou100
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik doe mee! Ik heb pas afgelopen weekend gehoord wat een koolhydraatarm dieet doet dus voor mij is het nog nieuw en ik moet mn weg daar nog in vinden. Ik vind het nog moeilijk te begrijpen dat ik goed vet en vlees en kaas mag eten. Bij andere dieeten moet alles mager. En ik houd zo van vet vlees 😕 en kaas en worst enzo. Dus op feestjes moet dit wel makkelijker zijn. Ik ben geen zoetekauw dus van taart en koekjes kan ik makkelijk afblijven. Aardappels zal ik ook niet missen en brood ook niet. Wel crackers, maar die heb ik nu van Atkins gekocht. Nou, ik ben benieuwd. Succes allemaal! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom FrouFrou. Als je vragen hebt stel je ze maar gewoon. Er is altijd wel iemand hier die je van een antwoord kan voorzien. Lach Het draait allemaal om de verhoudingen eiwitten, vetten en khd immers. Wat extra vlees/vis/eieren of kaas, veel meer groenten gaan eten in alle soorten en voorzichtig aan met fruit (want suikers!) Goede vetten, zoals olijfolie en kokosolie helpen ervoor om te zorgen dat je niet zo gauw weer honger krijgt. Ik ben benieuwd of het je gaat bevallen om zo te eten. Lach

Emilie fijn dat je er weer bij bent! Het einde van de chaos komt bij jou in zicht, wat moet dat een goed vooruitzicht zijn! Erg blij Eindelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 1:11    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Janhintje, dat gaat je vast lukken om een deel kilo's kwijt te raken voor je vakantie. Noorwegen is een prachtig land, ik woon er al weer ruim 12 jaar en voelt vaak nog als vakantie Lach (al werk ik ook Uitlachen )

Froufrou, inderdaad als je vragen hebt gewoon stellen. Goede vetten zijn heel belangrijk om je de hele dag voldaan te houden. Vette vis zoals zalm, olijven(olie), avocado, kokosolie. Een eetlepel ongeklopte slagroom door mijn omelet (in plaats van 2 eieren) Ik voer mijn menu in bij het voedingscentrum en zorg er voor dat ik onder of rond de 20 KH blijf en het vetaandeel hoger ligt dan het eiwitaandeel. Dan wel het onverzadigde vet voornamelijk. Al klopt de uitslag bij het voedingscentrum niet helemaal omdat kokosolie onder de verzadigde vetten valt daar.
Veel succes Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 9:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12