Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Heb ook weer een groen hokje. Met dit warme weer heb ik weinig trek en lijk ik snel 'vol' te zitten. Inderdaad veel rood fruit en veel fris water drinken.
Rustig aan maar doen, want ik ben niet blij met dit weer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 9:36    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Miranda, go for it girl. Zou toch te gek zijn weer een 'gezond' bmi? Maar gelijk heb je dat het maar een beetje laat gebeuren hoor. De boog kan niet altijd strak gespannen staan en jij hebt al zo'n giga gewicht verloren immers. Erg blij

Je hebt gelijk, alleen deze week kan ik merken dat ik de wils kracht (gelukkig) nog wel heb om voor de laatste kilo's te gaan.. merk dat ik er wat moeite mee heb dan anders en der ook echt wel voor ga om een groen hokje te halen maar of het haalbaar is met een etentje as donderdag Rollende ogen Rollende ogen.. aangezien ik nu nog het extra gewicht van de bbq van afgelopen zondag aan het wegwerken ben.. ach ja het is nog geen augustus om op de 75 of iets minder te zitten Cool.. vandaag genoeg gedronken alleen weinig naar het toilet geweest ben bang dat ik vocht aan het vast houden ben, maar goed iedereen heeft er denk ik met dit weer last van..

Morgenmiddag naar het zwembad samen met mijn draakje, vriendin en haar draakje.. heb der zin in, lekker een bakje met komkommer, bleekselderij ed mee en 2 flesjes ijskoud water en ik red me die middag wel... baal alleen nog dat ik geen bikini heb dus dan maar in mijn zwempak.. thuis maar mijn buik verder laten bij kleuren hihi..

iedereen nog veel succes deze week..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Veel plezier in het zwembad Miranda! Lach

Ik verlies langzaam maar zeker weer gewicht, dus ik ga wel een groen hokje halen. Omdat ik nu geen brood meer eet gaat het min of meer vanzelf. Lach En met die warmte ook niet zoveel trek. Wel dorst dus ik drink veel thee en water dat helpt vast ook wel.

Na vannacht nog maar 1 nachtje, was een zware week door de temperaturen. Ook moeizaam met slapen overdag. Ik ben al bijna weer vergeten dat ik zo lekker was uitgerust in de vakantie. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 23:56    

Reageer met quote
Ik heb mijn gewicht voor deze week maar vast doorgegeven. En tevreden mee. Nu werken aan het verder zakken, maar dat hoeft niet hard te gaan. Op 1 ons na heb ik het vakantie plus gewicht er alweer af. Erg blij Op naar mijn sprintjes gewicht! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 23:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Netjes Flying Missy Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 7:49    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Yes Missy! Dat is snel! Bij mij gaat het langzaam, maar steady.
Wel met enorme wisselingen tussen de dagen trouwens.
Net 4km stevig gewandeld tussen buitjes door, maar ben toch blij dat ik het nog even gedaan heb.
Ik zie allemaal groene vakjes deze week!
We zijn goed bezig!, Applaus Applaus

Mijn eetdagboekjes kun je evt. bekijken op myfitnesspal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 20:04    

Reageer met quote
JanHintje ik schommel ook veel. Vandaag weer zwaarder. Maar ik weet hoe het komt.......... Schaam Schaam Dus nu balansdag.
Ik heb een druk weekend voor de boeg, vanavond op bezoek bij mijn broertje. Morgenochtend jachttraining met mijn oude lab. Morgenmiddag concert (hoop maar dat het droog is, is in de buitenlucht) en dan zondag de hele dag een flyball wedstrijd. Dan is het weekend echt in een zucht voorbij.

Moet ik mijn eten goed plannen, anders gaat het mis. Lach

Iedereen een fijn weekend alvast. Ik voor mij ben blij dat het nu lekker koel ('maar' 25 graden hier) is. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 12:17    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Erna1945
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Zoooooo dames dat gaat weer goed. Even een nare mededeling mijn huidkanker is kwaadaardig verdikke 11 jaar geleden borstkanker nu huidkanker waarom ik. Maandag krijg ik een scan van de hals _---en zonodig een punctie. Ik hou jullie op de hoogte, fijn weekend allemaal.

Mijn dagboekje....Mijn foto hoekje
Diabetes 2 / insuline afhankelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Oh bah Erna, wat vervelend Sip Hopelijk is alles weggehaald en valt het allemaal mee, ik hoop het zo voor je. Een virtuele knuffel aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 12:16    

Reageer met quote
Sip Erna dat is wel het slechtste nieuws dat je kon krijgen he? Nu ga je een heel traject in natuurlijk, sterkte daarmee! Rollende ogen Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 14:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 11 van 22