Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Knallen voor de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Juls
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal!
Vorige week maandag op de weegschaal gestaan en ben me wild geschrokken.... na mijn zwangerschap flink afgevallen alleen tikt de weegschaal nu weer 91,5 kg aan. Zou heel graag dit jaar met Kerst weer onder de 80 willen zitten. Hele uitdaging maar ga er voor!
Erg blij Ben nu met mijn tweede doosje weigcare bezig. Mijn idee is om dit twee keer 3 weken te doen en in de tussenpauzes twee maaltijden te vervangen. Fijne hierbij is dat ik veel groente en fruit mag eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 14:48    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik was letterlijk even afwezig. Paar daagjes weg,waren heerlijk eindigden wat raar. Vandaag naar een wildpark in Duitsland, mijn man maakte een foto van een wasbeerhond stond wat dicht op het hek toen werd hij door de andere gekrabt of gebeten. Wondje van bijna niks,maar je hebt dan kans op hondsdolheid dus op de terug weg even een tetanus prik gehaald bij de HAP. Daarna door naar vergadering voor ambtsdragers was een interessante avond. Qua eten ging het aardig de afgelopen dagen. Morgen maar eens op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 22:21    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, ik ben groen gestart!! Ik hoop dat het zo blijft!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Juls schreef:
Goedemiddag allemaal!
Zou heel graag dit jaar met Kerst weer onder de 80 willen zitten.

Hoi,

Dat is een hele uitdaging. Voorzichtig vraag ik of je de lat niet te hoog legt voor jezelf? Dat is nogal wat hoor, meer dan 10 kilo. Ik zeg dit omdat als het je niet lukt, je wel eens teleurgesteld kan worden. Maar als jij denkt dat het lukt, doen natuurlijk!

Veel plezier hier in ieder geval. Welke dag is je weegdag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 8:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hier een baggerweek gehad. Tot mijn grote verbazing toch nog groen, al is het zeer klein. Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ga er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 11:02    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hier ook een uitspatting van ruim 2500 kcal tijdens een high tea en restaurant bezoek daarna....De hele week voor niets gesport maar ja, nwe week nwe kansen en weer een feestje Cool Gelukkig ook hier een minigroentje

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 20:06    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Als je high tea maar lekker was,toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 20:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vorige week een super slechte week gehad.
Veel al last van mijn clusterhoofdpijn gehad ook. En daardoor toch maar weer gedacht laat allemaal maar zitten. Heb me bewust niet gewogen nog. Anders zakt de moed me denk weer in de schoenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat jullie toch groen hadden Spacey en Pondje!

Wat heftig dat je clusterhoofdpijn hebt Silvana, kan me voorstellen dat je dan even niet aan afvallen kunt en wilt denken. Probeer het weer op te pakken!

Hier weer een groen vakje, ben echt blij dat er eindelijk weer een dalende lijn in zit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 22:04    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Fijn Maaikeeh! Ik haak eigenlijk nu pas een beetje aan.. Las gisteren terug wat er allemaal geschreven is in deze sprint en kwam dit tegen:

Maaikeeh schreef:
Vandaag ging de cursus over time management. De beste tip die ik heb gekregen is om voor 5 weken een weekmenu te maken. Dat kost wel even tijd natuurlijk, maar dan heb je 35 verschillende gerechten voor 's avondsen eet je gevarieerd. Je kunt dan per week bekijken welk menu je wilt aanhouden, ook al je wat minder inspiratie hebt is het handig.

Ik wil dit misschien gaan doen, lijkt me wel fijn om een heel plan te hebben, compleet met kcal en macro's. Dan hoef ik verder niet meer over na te denken. Kan natuurlijk wel zijn dat ik geen zin heb op de dag zelf in iets oid. Maar ik vraag me dus af: heb jij zo'n menu gemaakt en zo ja, hoe bevalt het?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 23:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 10 van 17