Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Knallen voor de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Graag doe ik met jullie mee. Afgelopen weken zat ik in de "rode zone"....Hopelijk gaat het nu weer richting GROEN!!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee.
Ik zag dat dit sprintje nog gaat beginnen en het andere sprintje waar ik meedoe is bijna afgelopen.
Dus vandaar dat ik hier verder ga.

Ik wil erg graag met kerst 8 kilo kwijt.
Moet haalbaar zijn,wat zou ik blij zijn om het nieuwe jaar in te mogen gaan onder de 100 kilo.

Allemaal heel veel succes en een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 14:28    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
leuke sprint Spacey!

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 14:52    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
pondje schreef:
leuke sprint Spacey!

Dankje, ik hoop alleen dat ik mijn eigen streef niet te hoog heb gezet. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 15:38    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
dubbel Schaam Schaam

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
pondje schreef:
dubbel Schaam Schaam

Ach, zolang je gewicht niet verdubbelt... Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 18:00    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Was best een aardig weekje . Gisteren met 2 diakenen van de kerk naar Jeugd dorp de Glind geweest. Dat is 1 van onze collecte doelen inde kerk,was een intereresante ochtend/middag. We werden ontvangen met koffie en een stukje appeltaart. En eindigen met een llunch. Daar dronk ik een glas sinaasappelsap op en een glas melk. Ik heb 3 broodjes op. Had best honger maar had ik beetje weinig ontbeten. Na deze trip nog even naar het mini optreden van mijn man zijn Pipeband geweest. Rond uur of 1730 kreeg ik een appje van mijn nicht of we spelletjes wilden komen doen. Moest mijnan nog wat overtuigen, waren allebei flink moe. Maar toch gegaan en was natuurlijk heel gezellig. Er kwam ook wat chips en knabbeltjes op tafel,daar was ik toch weer te enthousiast. Qua drinken had ik er wel chrystal clear bij haha. Ben ook weer niet mega los gegaan maar had iets meer pas op de plaats moeten houden.
Ach op naar een nieuwe week. Vandaag even de cavia's een schone kooi geven en daarna naar de buurvrouw brengen. Zij past dit keer op wel erg makkelijk . Gaan daar ook nog wat spelletjes doen. En natuurlijk de weekend tas inpakken. Want morgen lekker naar Millingen aan de Rijn,al gaan we eerst naar Kleef in Duitsland.
Ach op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 6:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Spacey schreef:
pondje schreef:
dubbel Schaam Schaam

Ach, zolang je gewicht niet verdubbelt... Grap

humor!!!

btw, je bent te laat met je waarschuwing, is de afgelopen jaren al gebeurd smullen Lachen

Moet te doen zijn toch Spacey, je streef voor dit sprintje? Ik heb nagenoeg hetzelfde ingevuld. Wat mij persoonlijk veel helpt is het bijhouden van Virtuagym, een voedingsapp. Zo heb ik geen blinde vlekken meer waardoor ik mezelf nog wat toesta omdat ik niet weet hoeveel kcal ik al naar binnengewerkt heb voor die dag Uitlachen

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 13:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Milly, dat is altijd lastig; gezelligheid en knabbels...op naar week 41 meid(en)

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 13:47    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ging het redelijk de afgelopen week. Moet soms nog wel even de motivatie hervinden. Maar dat komt weer goed. Ben nu lekker 2 keer per week intensief aan het sporten, vanavond weer. Dat voelt goed. Het eetpatroon komt ook wel weer, zeker wanneer we de nieuwe keuken hebben. Het is nu heel saai, steeds dezelfde crackers en magnetron maaltijden uit de vriezer (en soms dus wat bestelvoedsel Schaam Schaam ). Ik kijk er naar uit om weer lekkere gezonde dingen te gaan koken. Nog een paar weekjes! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 13:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15