Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Knallen voor de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik doe ook mee.
Ik heb niet zo'n invloed op mijn afvallen d.m.v. voeding (vanwege een maagverkleining) maar ik kan het zeker beter doen op het gebied van bewegen. Dus dat wordt mijn motto: het bewegen opbouwen richting de Kerst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Zo, dat is een flinke groep.
Hier gaat het momenteel wat trager. Eventjes wat strenger voor mezelf zijn. Succes iedereen !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een grote groep zeg.
Iedereen heel veel succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 10:07    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb weer wat sprintjes nodig, moet weer in het gareel komen, mooi doel om met kerst weer een beetje op orde te hebben qua gewicht en te houden. Dat blijft toch het lastigst. Dan val ik af tot 78 en laat ik het te verl gaan en eindig ik weer rond de 90. Het is beter als vroeger, dan eindigde het zo in de 3 cijfers, daar kom ik gelukkig al jaren niet meer. Maar ik blijf standaard tussen de 80 en 90 rommelen. Dus doe fijn met jullie mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 13:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Je gaat super Milly!

Ik dacht een mindere week te hebben, maar dat viel mee. Hopelijk zet de trend zich goed door en is 130 met kerst reëel voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 15:25    
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb mezelf gereset en begin weer fris en fruitig. Vrijdag de basiscursus cocktails maken gedaan, heel erg leuk Erg blij Erg blij Erg blij . Gevolgd door mosselen eten en ja die moeten zwemmen, heb ik zaterdag een relaxdag genomen. Gisteren gepumpt en me keurig aan mijn eten gehouden. Vanmorgen een uur RPM, heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 13:10    
Vrouw Weeggegevens   CoraS1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Power Slim

Reageer met quote
Spacey schreef:
Een sprintje om nog even lekker te knallen voor de kerst.

O ik heb een verkeerd gewicht doorgegeven, kan iemand dat nog aanpassen voor mij??
Het is 96,7....

Alvast bedankt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 19:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
CoraS1 schreef:
Spacey schreef:
Een sprintje om nog even lekker te knallen voor de kerst.

O ik heb een verkeerd gewicht doorgegeven, kan iemand dat nog aanpassen voor mij??
Het is 96,7....

Alvast bedankt!

Dat moet je even vragen aan iemand van beheer. Er is een draadje voor... http://www.weegclub.nl/forum/forumvragen-profielaanpassingen-vraag-het-hier-t11138.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 20:55    

Reageer met quote
Ontbeten met rijstepap en mijn lunch 3 bruine boterhammen. Heb vandaag best honger. Vanavond eten we pasta, moet alleen de pasta en de kaas nog even halen . Vandaag beetje lui opgestaan, allern mis nu de drang om te hardlopen. Dat moet ik echt lekker in de ochtend doen. Vind ik ook fijn lopen.Morgen met een vriendin wandelen of iets dergelijks. Dus denk dat ik mijn hardloop rondje op donderdag doe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 10:40    

Reageer met quote
Hardlopen ga ik na volgende week weer doen, mijn linker voet is nog niet top. Volgende week gaan we paar dagen weg, dan wandelen we veel, kan ik gelijk zien hoe het met mijn voet gaat. En dan de week erop weer aan de slag. Qua eten gaat het wel aardig. Van de week wilde mijn lasagne bladen niet wat ik wilde,dus uiteindelijk de prut in wraps gedaan, smaakte prima. Gisteren kipfilet,krieltjes en appelmoes. Ontbeten met een boterham met smeerworst en 1 met hazelnootpasta. Als lunch wordt het iets met tomaat. En qua avondeten moet ik ook nog even kijken. Denk dat het schnitzel,aardappels en doperwten worden. Net een lekker bakje koffie op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 11:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 7 van 15