Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Knallen voor de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Inderdaad grappig dat iedereen andere valkuilen heeft. Bij mij is het ongeveer allemaal een valkuil maar ik kan makkelijker chocolade laten staan dan een wijntje... En ik haal het ook gewoon niet in huis, dat scheelt nu ook enorm.

@spacey Mmm nou ik heb één drankje gedronken (afgelopen donderdag dus), en toen gingen mijn vriendinnen naar de kroeg en ben ik verstandig naar huis gegaan omdat ik wist dat ik het toch niet kon laten.

Dit weekend ging het even helemaal de verkeerde kant op. Vrijdag gezond gegeten maar was ik met vriendinnen en weer veel te veel wijn gedronken en zaterdag was ik uit eten en stonden er slakken, steak tartare en chocolademousse op het menu......

ja dat was ff heel naar. Maar goed zondag weer met volle moed aan een nieuwe dag begonnen en dus de afgelopen twee dagen me weer heel netjes aan het dieet gehouden. Hopelijk een groen hokje als ik dat nog 3 dagen volhoud.

Ik ga dit weekend verhuizen dus dat is in ieder geval wel HEEL goed voor de beweging (van 3 hoog naar 2 hoog dus dat worden heel wat trappen op- en af). Ik heb trouwens SUPER lekker gegeten vanavond, het recept staat in mijn dagboekje. Geschikt voor de 'gezonde eters' niet voor low-carb aanhangers.

Succes allemaal met jullie weegmoment deze week Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Best verstandig geweest dus, goed hoor! En tja, soms kom je er gewoon niet onderuit. Daarna is het inderdaad de draad weer oppakken. Het blijft lastig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 22:49    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb me ook aangemeld. Klinkt goed, even knallen voor de kerst, Na een vervelende periode waarbij ik echt gevloerd was ben ik nu weer fit genoeg om te gaan knallen. Ik heb er zin in Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Spacey, wat heftig van je man!
Goed zeg een kilo eraf, lekker bezig dus Erg blij

Cora lijkt me een prima goal, succes!

Newfysic, wat goed zeg dat je naar huis bent gegaan donderdag! Alleen vrijdag dus weer ingehaald haha, het blijft moeilijk he. Ook zo gezellig altijd Rollende ogen

Hier gaat het goed, weer een kilo eraf deze week! Erg blij mee, want heb toch wel wat wijntjes gedronken afgelopen week en een paar keer een heel klein beetje gesnackt 's avonds.
Ben verder erg druk met koken (ben sinds januari samen met een vriendin een cateringbedrijf gestart) en als ik in de keuken sta heb ik vaak niet zo'n trek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 12:19    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mag ik meedoen???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zal me voorstellen, wel zo netjes. Vrouw van 49 jaar en ben al 30 jaar aan het jojo'en.... Ik weet niet beter dus. In opdracht van de fysio, die zei dat ik van hardlopen vast wel af ging vallen, ben ik dus begonnen met het hardloopschema van Evy. Dat was op 18 mei van dit jaar. Nooit gedacht dat ik dit leuk ging vinden. Maar aanstaande zondag 1 oktober ga ik mijn eerste officiële 5 km lopen. Daar ben ik best trots op maar je snapt het al... Ik train hiervoor drie keer in de week en afvallen ho maar... Dus nu moet ik toch echt strenger voor mezelf worden en goed op mijn voeding gaan letten. Heb een schema van (ooit) een diëtist er maar weer bij gehaald. Wil graag 6 kilo afvallen voor de kerst. Doe ook mee aan het hardloopsprintje op deze pagina.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 9:32    
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat zijn we met een grote groep, veel steun dus. Schiet niet op bij me, maak teveel gerechten in de croqpot denk ik dan kun je het niet goed bijhouden. Ga ook de weegschaal weer op tafel zetten. Wat wel heel goed gaat is sporten Erg blij , donderdag is mijn sportschoolloze dag, mag dan ook uitslapen van mezelf. Morgen meteen een dubbelslag, begin met een uur pump gevolgd door een uur spinning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 11:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wou grote groep geworden allemaal veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 11:16    
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Spacey, klinkt erg heftig en zwaar. Knap dat je het redt, is dus van levensbelang dat je wat lichter wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 11:34    
Vrouw Weeggegevens   BubbelJo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
Ik kom mee knallen Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 13:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15