Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Knallen voor de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Rommelige week, heb te veel wijntjes gedronken . Vanaf morgen in de herkansing. Gaat goed komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2017 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
loesjesnoesje schreef:
Rommelige week, heb te veel wijntjes gedronken . Vanaf morgen in de herkansing. Gaat goed komen.

Wijntjesprobleem; een heel gekend fenomeen.
Voor de gezelligheid een glaasje, dit soms 4 keer in de week en het blijft niet altijd bij eentje.
Hier nog een extra nadeel, bij een wijntje hoort een snackje Schaam Schaam
Wij leven echt te bourgondisch.

Nu klinkt het alsof ik hele dagen aan de fles zit, dit is nu ook weer niet het geval Uitlachen
Succes met je herkansing Loesjesnoesje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Loesjesnoesje en Slankie30, ik sluit me helemaal bij jullie aan. Vind een wijntje heerlijk, maar meestal blijft het er ook niet bij 1 en dan zakt mijn discipline ook enorm.. Maar zo lekker hč, ik vind het moeilijk om te laten staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Slankie30 schreef:
loesjesnoesje schreef:

Wijntjesprobleem; een heel gekend fenomeen.

Ik heb gisteren ook te veel wijn gedronken en ik was nog zooooo van plan dit niet te doen!!! Vanavond heb ik een feestje en ga ik ECHT proberen niet te drinken. #wishmeluck
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 11:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat jullie met wijn hebben heb ik met chocola, heb mezelf nu begrenst naar 1 - 2 chocolaatjes per dag. Wijn en andere alcohol maakt me echt niets uit, tis nu ondertussen al meer als een jaar geleden dat ik een wijntje heb gedronken Geschokt .
Nu kwamen mijn ouders gister op bezoek, nog voor mijn verjaardag. Kwam moeders aanzetten met bonbons van de bakker.... ja hallo, can't say no to that Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 11:44    
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Loisjaahh schreef:
Wat jullie met wijn hebben heb ik met chocola, heb mezelf nu begrenst naar 1 - 2 chocolaatjes per dag. Wijn en andere alcohol maakt me echt niets uit, tis nu ondertussen al meer als een jaar geleden dat ik een wijntje heb gedronken Geschokt .
Nu kwamen mijn ouders gister op bezoek, nog voor mijn verjaardag. Kwam moeders aanzetten met bonbons van de bakker.... ja hallo, can't say no to that Schaam Schaam

Dat doet mij niets, haal ook nooit iets te snoepen in huis, zit niet in mijn systeem. Maar heb ook niet standaard iets van chips in huis. Lief haalt wel eens dropjes en dan snoep ik mee maar haal ze zelf niet.
het valt me wel op dat als ik gesport heb dat ik dan wel behoefte heb aan iets zoets en aan iets hartigs .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Daar heb ik gelukkig geen moeite mee. Scheelt ik lust absoluut geen wijn of bier. Dat maakt het voor mij al makkelijker. Sowieso is drank niet een optie voor mij ivm migraine/clusterhoofdpijn.

Val kuil is bij mij hartig. Chips en kaas staan op nummer 1 bij mij hahaha.
Gelukkig is de knop voor nu eindelijk eens om.
Deze week al 32.2 km gewandeld.

Iedereen succes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2017 9:45    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh

Reageer met quote
Newfysic2017 succes!! En als je dan wel een drankje neemt, geniet er dan maar lekker van!

Zo grappig dat iedereen weer andere valkuilen heeft.
Hier ging het de afgelopen dagen wat minder qua eten, maar heb het vandaag weer opgepakt. Ben wel echt gemotiveerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2017 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik kreeg geen berichten meer door van hier, dus ik moest even wat teruglezen, maar ik ben weer bij. Wat goed dat er al zoveel goed bezig zijn. Ik mag mezelf daar ook toe rekenen. Een kilo eraf afgelopen week, dat motiveert wel!

Wijntjes heb ik gelukkig geen last van. Ik houd niet van alcohol en bovendien ben ik altijd alleen met 2 kleine kinderen, dus ik vind ook dat ik het me niet kan permitteren. Stel dat er in de nacht wat met ze gebeurt en ik moet met ze naar de huisartsenpost of zo. Dan kan dat niet, want ik heb gedronken. Dus ik ga alcoholloos door het leven en dat bevalt prima.

Chocolade is wel een valkuil, dat haal ik dus ook niet. Aangezien ik alleen ben met de kids, zorg ik ook voor de boodschappen en beslis ik wat er binnen komt en wat niet. Dat scheelt, want mijn man is echt een snoepkont (mijn man is ziek, ernstig invalide en woont daardoor in een instelling) en als we daar zijn is er van alles te snoepen. Dan kost het wel moeite om ervan af te blijven. Daar mogen de kids van mij snoepen. Thuis heb ik bijna niets in huis, want ik kan altijd zeggen dat ze genoeg snoepen bij papa. Ik neem vaak een appeltje of zo mee voor mezelf.

@newfysic: is het gelukt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 8:13    
Vrouw Weeggegevens   CoraS1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Power Slim

Reageer met quote
Spacey schreef:
Een sprintje om nog even lekker te knallen voor de kerst.

Ik ga maar ook weer eens meedoen hier.... het gaat allemaal niet zoals het moet, allicht dat ik hier wat motivatie kan vinden om door te zetten. Allen heel veel succes, ik heb mn goal niet te hoog ingezet, 5 kg eraf tot aan kerst, ik zag we gaan ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 8:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 5 van 15