Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

kilootjedraf na mijn gastric bypass nu zwanger

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Hier inmiddels enkele weken verder. Het gewicht gaat rustig omlaag, en de valkuilen komen weer omhoog... Ik wil te veel ...kleine kindjes thuis, huishouden, werken, verjaardag kind, vader een week in het ziekenhuis, leuk doen, en nog steeds herstellen van de verandering in mn lijf... waardoor ik pillen in de haast vergeet, mn shakes oversla met de nodige eiwitten, te weinig eet en drink... Dus ik moest het bekopen met spierpijn en moeheid.
Ik heb de draad weer goed geprobeerd op te pakken, zorg voor voedzame maaltijden en tussendoortjes, mn pillen en poeders, en ik voel me gelukkig al weer wat opkrabbelen.
Inmiddels 18 kilo verder na de operatie, dat is mooi natuurlijk, veel, en toch zie ik groepsgenoten een stuk sneller gaan... toch meer rust nemen voor mijzelf, dat zal ook bevorderend werken... Nog 1 week en dan heeft mn vriend ook vakantie, tijd voor mijzelf!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 8:43    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
En zoals beloofd even hier op de koffie.
Pfff.....Je hebt het ook gigantisch druk (gehad).
Goed van je dat je de draad al weer redelijk op hebt kunnen pakken en je weer wat beter voelt.
Je zegt het zelf al: Neem de rust en de momenten voor jezelf want je hebt ze echt nodig. Desnoods probeer je ze op een dag in te plannen want anders komt het er meestal niet van.
Wel een lekker dat je binnenkort vakantie hebt. Geniet ervan!!!

Lukt het allemaal goed met eten?

Groetjes en alvast een fijne avond,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 17:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
*koffie aan Ron geeft*

Ha Ron.. gezellig... geen koekje dan maar? haha...

ja, lichaam en geest gaan echt samen, dat merken we dan wel weer... Ik las net je reactie op je eigen dagboekje, heftig, het is een proces, dat blijkt wel weer. Ik denk ook dat het goed is dat ik nu de operatie met alles er om heen draag, en niet 10 jaar terug, toen was de wereld zo ingewikkeld... en er zullen altijd ups en downs blijven komen... En dat de draad wordt opgepakt is een goed teken, die 2 cijfers komen er wel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 23:33    
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
kilootjedraf,
de twee cijfers komen er zeker aan!
Groetjes
Lilly Erg blij

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2012 10:26    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Kilootjedraf!

Heb alles even doorgelezen en had veel aan je verslag van de operatie. Zelf ben ik best bang voor de operatie, dit is dan ook mijn eerste keer. Hoe bevalt het je nu? En de begeleiding na de operatie? Ben erg benieuwd en zal mee blijven lezen!

Gr Joyce

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Inmiddels ben ik een half jaar verder na mijn ingreep. In totaal 29 kilo na de operatie kwijt, zo'n 4 a 5 kilo in de maand.
In mijn groep hoor ik gevechten tegen het emo eten, tegen de zoetigheid, gelukkig heb ik daar weinig last van. Ook dumpings zijn bij mij op 1 hand te tellen. Dat was dan ook na aanleiding van een soft ijsje of handje pepernoten. Suiker is voor mij passe, en dat is heel acceptabel. En voor de rest vind ik het prettig normaal en gezond te eten.... Ik heb mijn rust hierin wel gevonden.

De moeheid is nog steeds flink aanwezig, volgende week hoop ik de eerste bloeduitslagen eens te kunnen gaan bekijken. En daar ben ik benieuwd naar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2012 8:17    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Super mooi resultaat! Fijn dat je het emo eten niet herkend. Hoenis het met de verdere valkuilen (te weinig eiwitjes, tabletten vergeten enzzz). Las ik oudere berichten dat dat wel op de loer lag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2012 11:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Jeetje, ik zie dat het voor jou al weer langer dan een half jaar geleden is. Wat gaat de tijd toch snel.
En nog even en je zit onder de 100 kilo. Wat een geweldige mijlpaal zal dat voor je zijn.
Voel je je nog steeds goed?
En hoe gaat het met het eten?

Bij mij gaat het allemaal goed. Ik heb volgens de dietiste een goed eetpatroon, en moet alleen nog een beetje op mijn eiwitten letten, dus daar neem ik een halve eiwitshake per dag voor om dat wat aan te vullen.
Verder blijk ik toch een vitamine B12 tekort te hebben, dus ik begin komende donderdag met injecties.
Intussen ben ik 24 kilo afgevallen, dus het gaat niet te snel en niet te langzaam. Gemiddeld met 1 kilo per week, dus ben helemaal happy.
Ik dump zelden, maar kan wel beroerd worden van te vet eten, dat ligt als een steen op mijn maag, dus ik probeer dat te vermijden.

Groetjes maar weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 1:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend een mijlpaal op de weegschaal. Sinds 20 jaar zie ik weer de 2 cijfers op de weegschaal, er was wat voor nodig...
2 Jaar geleden woog ik ruim 150 (de weegschaal ging niet verder), ik ben nu 1/3 van mn gewicht kwijt, ik had nooit bedacht dat ook mij dit zou lukken....
Er was wat voor nodig, een operatie doe je niet voor niks, en elke dag moet ik gaan voor gezondheid... Maar mensen.... ik ben 50 kilo kwijt!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013 10:15    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Van harte proficiat !!!
Wat geeft dat een fijn gevoel hč Erg blij

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013 10:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9