Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

kilootjedraf na mijn gastric bypass nu zwanger

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Die multivitamine van FitforMe kun je makkelijk nemen hoor. Ik heb er geheel geen last van gehad. Het is net van belang dat je ze redelijk snel neemt omdat na de operatie voedingstoffen/vitamines minder snel in je lichaam opgenomen worden.
Het zijn capsules en die worden vrij snel afgebroken.
Zit dus wel goed Erg blij
Volgens mij kreeg je na de operatie ook paracetamol (ik wel) en dat ging ook goed.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2012 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hoi kilootjedraf, succes met de verandering van leefstijl. Zo te zien doe je het tot nu toe goed.
Ik lees even met je mee, want tijdens het laatste gesprek met mijn huisarts hebben we het over een maagbandje gehad, dus wellicht zit ik binnenkort in jouw situatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 17:35    
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
@ Ron, ik ga de uitdaging morgen aan.... echt... ahum haha... Ik heb ze voor de operatie geslikt en voelde mij er hartstikke goed bij, dus wil ze ook echt weer slikken. Maar ach het is allemaal nog spannend om te proberen na een week de verzameling van Optimel als menu te hebben gehad... Trouwens, vandaag ging hartstikke goed met de cracottes, en ohw wat lekkerrrrr!!!

@ Cahira, spannend zeg! Dat wilde ik in eerste instantie ook, maar gezien mn forse overgewicht en 30 jaar dieten bleek voor mij de gastric bypass meer zoden aan de dijk te zetten. Ik ken ook mensen met een maagband waar ze heel gelukkig mee zijn en tientallen kiloos mee zijn afgevallen. Het heeft allemaal zijn offers.... succes met je keuze!

t 100 water
O 2 cracottes linera smeerworst en slankie kaas
t 150 melk
t 100 koffie
t 150 cc smootie yoghurt/aardbei/sinaasappel
L 2 cracottes smeerworst en slankie kaas
t 200 thee
D vegaburger met lepeltje worteltjes
t 200 koffie verkeerd
t 150 optimel chocomelk (traktatie!!!)
t 150 thee

Maar het valt niet mee... ondanks dat ik denk dat het erg goed gaat met bovenstaand menu... moet meer drinken... en mn mond zou wel meer willen kauwen... geduld geduld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 19:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Koninginnedag... Vanochtend mee het stadje in gehobbeld, viel mij zwaar maar ik ben blij dat het weer lukte, en fijn om de kinderen blij te zien Lach

Vanochtend gewogen, de spits is er af, 6,5 kilo de afgelopen week. Ik heb nu al een gewicht op de weegschaal die ik de afgelopen 5 jaar niet meer ben tegen gekomen. Het is zo vreemd dat ik het niet kan voelen dat het echt waar is...

t: 200 thee/melk
O: beschuitje met ei, 0,5 cracotte slankie kaas (weekend ontbijtje, zo lekker!)
t 200 koffie verkeerd
t: 200 thee
L: 200 soep
t: cracotte slankie kaas
t: 150 geperste sju met vit pil
A: hutspot/rundworstje (kopje vol)
t 200 koffie verkeerd
t 150 chocomelk optimel
t cracotte of beschuitje
t 150 water

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2012 12:37    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wow, 6,5 kilo in één week! Dat is veel.
Ik kan me voorstellen dat dat vreemd is om op de weegschaal te zien, maar wel lekker toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2012 13:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cahira, dat is superlekker, en toch weeg ik elke ochtend in de angst om weer aangekomen te zijn... zit er zo ingebakken...

t 200 thee/melk
O 2 cracottes ham en slankie kaas
t 200 koffie verkeerd
t glaasje verse sju
L bakje gekookte broccoli en surimi blokjes
t 200 water
t cracotte kaas
A 0,5 vegetarisch burger, viel verkeerd, was geen succes...
t 200 koffie verkeerd
t 150 optimel chocomelk
t 150 water

Laatst aangepast door kilootjedraf op wo 02 mei 2012 17:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 13:18    
Vrouw Weeggegevens   simone1966
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
He kilootjedraf een bekend gezicht op de weegclub. Was al een tijdje niet aangemeld, ik denk ik zal even kijken of er nog meer mensen hier actief zijn met een GBP.
En ik zag iets over ballenbakken en trampoline's en moest gelijk aan jou denken. Ha ha, grappig.
Maar het gaat goed he met jou.
We zien elkaar 24 mei weer. Gezellie...
Oh ja, jij weet misschien helemaal niet wie ik ben met deze gebruikersnaam. Ik ben Margriet (zie profielfoto).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 15:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Margriet! Leuk!! ja ik hang hier al jaren rond... helaas haha... Het gaat best goed, al zit er nu een halve vegetarische schijf knel in mn slokdarm, bah wat een rot gevoel... tja wat doe je er aan... uitzitten maar...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 17:56    
Vrouw Weeggegevens   simone1966

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

ja, ik heb het af en toe ook hoor dat ik het gevoel heb dat er iets blijft steken achter in mijn keel. Dat is het nadeel dat je niet mag eten en drinken tegelijk. Of je moet net als die dame toen bij het ziekenhuis (in dat mooie pakje) er gewoon een glas cola achteraan gooien (do'nt try this at home) HA HA HA!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 19:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo dames, ik zie hierboven dat jullie het hebben over dat je niet kan/mag eten en drinken tegelijkertijd. Hoe moet ik dat voor me zien. Ik ben toch wel erg gewend af en toe een slokje te nemen, mag dat of kan dat na een operatie helemaal niet meer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2012 20:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9