Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

kennismaken

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   de slang
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben "de slang" en mijn leven lang ben ik slank geweest.
Sinds mijn schildklier is bestraald en niet meer werkt, ben ik vele kilo's aangekomen.

Nu met de wisseling van de medicijnen (tyrax is niet meer verkrijgbaar) wordt ik weer zwaarder.

Ik hoop dat ik met een stok achter de deur weer kan afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2016 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo De Slang, van harte welkom bij de weegclub.
Jammer dat je van de medicijnen last hebt maar een gezonde levenswijze gaat je vast helpen steun genoeg hier

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2016 19:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom hier De Slang. Lastig altijd als je zwaarder wordt van medicatie. Hopelijk stabiliseert e.e.a. zich als je aan de nieuwe medicijnen ben gewend.
Veel succes en plezier hier wens ik je toe! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2016 2:56    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo slang, welkom! Dat is wat hé met die Tyrax. Gelukkig zie ik een hoop mensen die het goed doen op hun nieuwe medicatie. Het komt bij jou ook vast allemaal in orde. Het is goed dat je het probleem ook zelf aan gaat pakken en het niet alleen bij de medicijnen neer legt.
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 nov 2016 8:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1