Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juni sprint

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Een sprint per maand werkte voor mij altijd het beste, en ik zag nog geen 'normale' juni sprint dus ik doe zelf een poging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik doe graag mee. Ik ben afgelopen najaar afgevallen van 99 kg naar 91 kg. Vervolgens ben ik in januari weer 1,5 kg aangekomen en sindsdien een beetje gestagneerd. Ik wil nu echt weer even doorpakken en weer gaan afvallen.
Hopelijk helpt het als ik mijn doel even op korte termijn zet (4weken) in plaats van de lange termijn (ik wil nog minimaal 20 kg afvallen) Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Leuk, ik doe mee. Het sprintje waar ik al in zit is erg stil.
Ik ben deze maand wel jarig, dus daar ligt een uuitdaging voor me.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 10:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je mee doet, Loloa!
Ik vind het altijd wel meer motiveren korte doelen.

Welkom ook Saartje! Een verjaardag is inderdaad een uitdaging, maar 1 dag zou niet veel invloed hoeven hebben als het verder goed gaat.

Succes deze week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 10:31    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hai hai, ik doe ook mee met het juni sprintje. in deze maand moet het toch een beetje gebeuren aangezien de zomervakantie al weer in zicht komt. Ik wil heel graag weer onder de 80 (en nooit meer zien) en dan beetje bij beetje richting 75,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Dankje Mineola, een dag brengt me helaas aaltijd aardig uit mijn ritme. Ik vind het daarna weer moeilijk om streng verder te gaan en op de dag zelf moeilijk om met mate te genieten. Iets waar ik aan moet werken. Maar omdat ik nu nog volop in het afval proces zit en nog wel een eindje te gaan heb denk ik dat ik maar gewoon een normale dieetdag ervan maak. Daar kan ik ook goed mee uit de voeten, ik geniet elke dag van wat ik eet. Zondag heb ik bijvoorbeeld een etentje en kan ik me er niet aan houden. Dan neem ik een caesar salade en is het ook goed.
Hoe pakken jullie het aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 14:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Gaby, dat gaat vast lukken! Succes!

Saartje, ja dat herken ik wel. Bij mij komt dat denk ik voort uit een soort 'het maakt nu niet meer uit, want het is al verpest' gevoel. Heb je een idee waardoor het bij jou komt?
Ik probeer stap voor stap gezonder te eten. Stap 1 is meer drinken. Tegelijkertijd probeer ik minder dan 1500 calorieën te eten. Als ik alleen eet als ik honger heb lukt dat. Maar ik zit de hele dag thuis (arbeidsongeschikt) en dan eet ik soms ook omdat het er ligt en ik niet iets beters te doen heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 18:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga het toch ook weer eens serieus proberen, en een sprintje helpt me wel denk ik. Meestal begin ik 's ochtends goed, maar aan het eind van de dag ben ik moe en dan is mijn doorzettingsvermogen ook minimal. Begin ik met iets te snoepen dan is het eind zoek. Daar ga ik proberen verandering in te brengen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 23:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom​ gramma! Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat deze week op en neer maar omdat het een juni sprintje is hoef ik pas van vandaag extra op te letten Lachen

Nee hoor ik doe meer sprintjes. Ik wil gewiin afvallen en strakker worden. Omdat ik geen sporter ben maak ik gebruik van een activity tracker. Gisteren 13.000 stappen en 10 km gelopen en ook nog een half uurtje gefiets ipv de auto pakken. Alle kleine beetjes helpen.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4