Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juni sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Dat kan het zomaar zijn natuurlijk. Als ik weet dat ik het goed gedaan heb probeer ik me niet druk te maken als ik niet afval, uiteindelijk komt het altijd weer op gang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat kan het zomaar zijn natuurlijk. Als ik weet dat ik het goed gedaan heb probeer ik me niet druk te maken als ik niet afval, uiteindelijk komt het altijd weer op gang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Joke087
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (Op mijn eten letten)

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Hier gaat het enkel maar slechter en slechter. Vrijdagmorgend ga ik mijn gewicht doorgeven. Want die namiddag gaan we met het werk eten en zaterdag eten met mijn ventje en op stap met vrienden. Vorige week na 5 jaar ofzo terug 70 kg. Voelde me er echt slecht bij! Ondanks dat woog ik de volgende dag wel terug 69,1 kg. Ook niet goed maar beter dan die 7 natuurlijk. Ik zal al blij zijn als ik volgende week vrijdag ergens in de 68 kg zou zitten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 21:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu?
Ik heb het nu ook een beetje, had gisteren een bbq en aankomende dinsdag een etentje. En ook al doe ik het best netjes en overdrijf ik het niet met de hoeveelheid die ik eet, dan nog geeft het een onrust. Het voelt gewoon niet goed, alsof ik zo nooit mijn doel ga bereiken en vast kan houden. Verstandelijk weet ik dat het goed komt en ik het over een week wel weer kwijt ben maar dit is het onrustige en onzekere gevoel erbij. Wat een ellende hè.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:57    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu?
Ik heb het nu ook een beetje, had gisteren een bbq en aankomende dinsdag een etentje. En ook al doe ik het best netjes en overdrijf ik het niet met de hoeveelheid die ik eet, dan nog geeft het een onrust. Het voelt gewoon niet goed, alsof ik zo nooit mijn doel ga bereiken en vast kan houden. Verstandelijk weet ik dat het goed komt en ik het over een week wel weer kwijt ben maar dit is het onrustige en onzekere gevoel erbij. Wat een ellende hè.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Joke087
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (Op mijn eten letten)

Reageer met quote
Ik durf er niet meer op te gaan staan. Ik ga pas vrijdag terug opstaan... Ik hoop gewoon dat er nog een 6 op staat...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 21:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb precies hetzelfde na mijn verjaardag gisteren te hebben gevierd. Ik ga fanatiek aan de slag en kijk over een paar dagen of het er al af is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 12:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4