Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juni sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Welkom Joke en Earwin, Leuk dat jullie meedoen. Goed dat je juist nu toch met een sprintje meedoet Joke. In zo'n maand is het al windt als je maar een heel klein beetje afvalt. Of desnoods stilstaat. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik bedoelde eigenlijk winst. 😀
Hier gaat het goed. Ik heb ook een moeilijke maand, maar kan het Tot nu toe goed weerstaan. Gisteren was mijn zoon jarig,hij is nu 18 jaar. Ik heb het kunnen beperken tot 3 borrelnootjes, 1 gevuld eitje en een paar likjes room van de heerlijke (suikervrije) taart.
En vanmorgen woog ik 80,3. Helaas had ik vannacht mijn gewicht al doorgegeven, maar dat is dan volgende week wel te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Marie82
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten + sporten

Reageer met quote
Hier helaas niet zo goed. Ik let er enorm op maar toch een halve kilo aangekomen...

1ste streef: 80 kg, 2de streef: 77kg, 3de streef: 72kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Sorry, ik had het even heel druk dus het had even geen prioriteit. Maar ik ben er weer! Ondanks alles wel goed afgevallen. Hopelijk kan ik het doorzetten, dan komt het helemaal goed met m'n doel Lach

Welkom iedereen die ik nog niet welkom geheten heb.

Marie, hou vol! Soms duurt het even voordat je resultaat ziet. Als jij weet dat je goed eet, dan zullen de resultaten vanzelf komen.

Saartje, nog gefeliciteerd met je zoon! Knap dat je zo goed alles kon weerstaan. Ik ga op verjaardagen helemaal los Schaam Schaam

Gramma, ja dat ken ik! Ik heb ook steeds erg vroeg in bed gelegen, dan sta ik zomaar niet meer op om wat te eten. Daar ben ik gelukkig te lui voor Lachen

Heel veel succes allemaal deze week weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 13:18    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Marie, balen dat het resultaat nog niet op de weegschaal te zien is. Maar wat Mineola zegt is waar, als je weet dat je het goed gedaan hebt word het uiteindelijk echt beloont. Nu is het een kwestie van volhouden.

@Mineola, goed dat je ondanks de drukte toch nog op de juiste koers bent. Heel fijn. We gaan lekker door.
Ik sta op het punt om onder de 80 te komen. Ik kijk ernaar uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 12:26    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: slank met Linda

Reageer met quote
vanmorgen op de weegschaal geweest en viel me reuzen mee. ik dacht dat ik aangekomen zou zijn maar gelukkig toch een - 😄.

ik doe calorieen tellen, via een app opzoeken hoeveel de producten zijn die ik eet/drink. hierdoor maak ik andere keuzes omdat ik soms dacht ohh dat zal niet veel zijn b.v. gewone cola ipv light maar dat scheelt dus gewoon 100 calorieen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Marie82
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten + sporten

Reageer met quote
Vandaag toch - tegenover volgende week, dat geeft moed! Lach

Zo een app is inderdaad heel handig om te weten hoeveel calorieen je werkelijk binnen speelt. Ik gebruik die ook af en toe om mezelf te testen.

1ste streef: 80 kg, 2de streef: 77kg, 3de streef: 72kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 9:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik denk niet dat ik m'n doel nog haal... Van de week wezen wokken, lekker geluncht en gisteravond gerookte paling, haring en garnalen. Dus ook wel een beetje eigen schuld. Vandaag weer m'n best doen.

Ik vul ook altijd alles in. Soms verkijk je je er echt op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 12:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ach Mineola, ik haal het ook bij lange na niet. Maar anders was je in zo'n periode wellicht wat gegroeid en nu niet. Dat is toch ook winst? Ik heb ook veel verjaardagen in de maand juni, maar nu neem ik wel iets, maar ga zeker niet los. Ik wacht in wezen tot er iets voorbij komt wat ik zo lekker vind dat ik er toch voor koes en dan geniet ik er echt van en ga me niet schuldig voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 17:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik denk dat ik vocht vasthield ofzoiets want ik ben het vandaag al een halve kilo lichter. Wie weet kom ik nog in de buurt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4