Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juni challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Goede thuisreis Minnetje. Mijn giga stappenhoeveelheid was echt een uitzondering hoor. Ik loop normaal echt geen 20 km (dat was het) maar dit was toen we in Milaan waren. Ga ik ook noooooooit meer halen Lachen

Vandaag de Italianen op bezoek. Ben mijn lijntje van bewegen helemaal kwijt, heb ook een paar dagen niet geplankt. Over lijntje gesproken, het gewicht vliegt er aan, daar moet ik na morgen gelijk maar wat aan gaan doen...
Ach... we blijven positief, toch???

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 7:53    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Veel plezier Odette vandaag!

Min10 geniet er nog even van

Hier groen Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 8:20    

Reageer met quote
Dank je wel en mooooi resultaat...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat. ik mag mijn enkel weer wat meer gaan belasten met gewicht .Dat is fijn vooral op het werk waar ik leerlingen uit een rolstoel moet tillen . Gewicht 1 ons erbij . valt ook mee .
Maar als ik terug kijk naar vorig jaar augustus toen ik me hier meldde heb ik mij doel niet gehaald. En dat geeft ook niks. ik ga gewoon in de herkansing tot ik mijn doel ( onder de 70 kg ) behaald heb . Diabetes en overgang is een moeilijke combi met afvallen. daar ben ik nu wel achter. Zeker ook op werkdagen , dan eet ik meer koolhydraten om hypo`s te voorkomen. En motivatie is hier ook niet altijd aanwezig . eerlijk is eerlijk. Ik moet nu nog 4 weken werken en dan heb ik 6 weken vakantie , die ga ik echt gebruiken om mezelf een nieuw eetpatroon aan te wennen . dan heb ik daar alle tijd voor.
Maar het positieve eraan : in augustus woog ik 76 en nu 73.3.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 14:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes, Jacqueline.
Ik heb de 3 hartjes ❤️❤️❤️ extra verdiend. Mijn doel was om in de vakantie onder de 68 kilo te blijven. Vanmorgen woog ik 64.9 kilo.
Dus is het mij gelukt. Mijn vriendin, waarmee ik op vakantie was, wilde afvallen, in ieder geval niet aankomen. Dus veel extra's heb ik niet gehad, maar wel veel gewandeld en gefietst. Vandaar dit resultaat.
Vandaag ga ik er lekker even van genieten. (Klein)Kinderen komen voor opa/vaderdag. Allemaal een fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 6:21    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wat goed min10!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 20:30    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik zit inmiddels ook onder mijn streefgewicht. Heb een weekend met lekkere drankjes en hapjes achter de rug. Het wegen komt wel later. smullen
Vandaag de theorie van de kleine stapjes gelezen. Echt leuk. Maak de stapjes zo klein dat je denkt....dat lukt mij wel, dat lukt mij nu. Nou dat waren dus weer puntjes voor mijn junichallenge. Ik zal even bijwerken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 21:47    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Gewicht dradradramatisch Sip 76,4 vanmorgen) zal deels de warmte zijn, maar gisteravond ook weer uit eten geweest. Lekker hoor, maar teveel uitzonderingen. Moet weer eens de teugels aanhalen en "normaal" gaan doen.

Over een paar dagen stop ik met Italiaans, ik heb dan 100 dagen achter elkaar de lessen gedaan, maar voorlopig hoef ik geen Italiaans te spreken, dus laat ik het even voor wat het is. Heb ik misschien tijd voor die MOOC....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier is het ook even mis gegaan. Sip Zondag was het vaderdag, maandag restjes opgemaakt, Schaam Schaam en gisteren was kleindochter Kaatje jarig. Weer feest. Vandaag moet ik "normaal" doen. Daar voel ik mij het prettigst bij. Ik merk nu ook weer, hoe gemakkelijk je in de "fout" gaat.......... en daar moeilijk weer uit komt. Zaterdag bruiloft. Mijn oudste broer is dan 50 jaar getrouwd. We gaan een boottocht maken in Friesland!
Ik ga er vandaag weer tegen aan.
Succes allemaal en een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 6:59    

Reageer met quote
Hier ook de "let ff op" draad weer opgepakt. Netjes gegeten vandaag. Hier en daar wat van wat ik altijd at afgeschaafd. Minder kwark, 140 gram ipv 166 gram, lijkt weinig, maar alle kleine beetjes helpen en je merkt het feitelijk niet. Minder fruit, want die druiven zijn lekker, maar ook veel suikers. Alles wat erin geslopen was gaat er weer uit. Moet lukken.

Voor volgende maand gooi ik alle activiteiten op een hoop, makkelijker bij te houden vind ik... Maar zover zijn we nog niet.......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 18:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13