Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juli challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Dit is een nieuwe editie van de positief gedrag beloond challenge.

Even de spelregels:

Gewicht is even niet belangrijk.
Het gaat erom dat je positief gedrag beloond.

Maak voor jezelf een schema waarbij je je eigen positieve gedrag noteert. Dit kan een Excel bestandje zijn, maar ook gewoon een stuk papier of schriftje of in je telefoon.

Je bedenkt wat je aan positief gedrag zou willen belonen. Dat kan zijn je aan je (eet)plan houden, dagelijks sporten/bewegen, op tijd naar bed/je rust inplannen of zelfs gedrag wat niets met de lijn te maken heeft (bv dagelijks iemand (jezelf) een complimentje geven)

Bij aanmelding graag even aangeven wat je eigen persoonlijke doel is.

Je kunt eventueel jezelf een beloning in het vooruitzicht stellen als je een bepaald aantal "punten" hebt gescoord.

Verder is het natuurlijk de bedoeling dat je regelmatig doorgeeft hoe het gaat en als je in een dip zit, weet dat er gelijkgestemden zijn die je er weer uit kunnen halen.

Veel succes...

Dit sprintje blijft vanaf vandaag een week open staan. Wie te laat is kan natuurlijk wel gewoon mee babbelen en zich later inschrijven voor de augustus challenge.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 15:59    

Reageer met quote
Nieuw sprint, nieuwe kansen.
Grappig hoe zaken zich hier ontwikkelen.

De laatste 10 dagen van juni ben ik aan het oefenen met "alles op één hoop gooien". Dat bevalt tot nu toe heel goed. Hier laat je wat, daar krijg je wat. Het gaat om de grote lijnen.

Punten te verdienen voor wandelen, fietsen, yoga, tuinieren, Italiaans, planken, eetplan, klus: ieder 1 punt. Ik ga voor een gemiddelde van 5 punten per dag.

Wat zijn jullie doelen voor juli?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook lekker weer mee!
Gooi ook alles op één hoop.
Hoepelen en planken 1🕷 ( is weer eens wat anders, dan de hartjes ❤️, 🏊🏼 en 6000👣 ook elk een 🕷. Dan nog mij aan mijn eetplan houden, ook 1 🕷. Dus per dag kan ik 4 🕷🕷🕷🕷 halen. Ik ga voor 100 🕷 Dat wordt een hele uitdaging. Ik heb er zin in! Jullie ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 8:34    

Reageer met quote
Yes! (nederlands=
Welkom weer...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 8:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben er weer een beetje uit. Het is erg druk en dan schieten dingen zoals een eetplan erbij in. Dat vind ik op zich niet zo erg, maar ik merk dat ik af en toe toch ook weer een beetje aan het snoepen ben en af en toe meer brood ga eten enzo. Als ik er dan niks aan doe gaat het zo weer mis. Dus ik doe ook weer mee!

Challenge doelen: eetplan maken, op tijd slapen, niet snoepen 's avonds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 9:23    

Reageer met quote
Gezellig...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo,

Ik zou graag mee willen doen ben door emo eten flink aangekomen ( nadat ik met weightwatchers was afgevallen). Ik kwam in en dip terecht en daardoor weer heeeel veeel eigenlijk teveel weer aangekomen.
Ik heb helaas ook een burn-out waardoor het wel heel moeilijk is om het langdurig vol te houden, maar ik kom teveel aan en met wat de plannen zijn wil ik toch even weer heel wat kilootjes afvallen en weer gezond zijn. En misschien kom ik uit mijn negatieve spiraal als ik weer lekker afval en vOel ik me ook weer beter...
Mijn punten: 3-4 x in de week sporten. Dat is bonus punten per keer 1 punt dus per week 3-4 punten extra verdienen.
2,5- 3 liter water drinken ( dit ivm PDS( prikkelbaar darm syndroom) door dat ik vezelzakjes inneem) ontspannen 1 punt. Ik wil een soort van schema maken voor het eten dat ik een leidraad heb en dan per dag 1 punt als ik me hieraan kan houden. 1 punt als ik niet toegeef aan een snaaibui.
10.000 stappen per dag 1 punt..
Eetdagboek bij houden 1punt
Ik wil deze maand 100-150 punten halen.
En als me nog iets te binnen schiet schrijf ik het wel.

Ik kan echt een flinke plank achter de deur gebruiken juist omdat ik in giga dip zit en me op dit moment echt heeeeel slecht voel dor het toegeven, aankomen enz. Mijn gewicht zal ik zaterdag insturen ik ben giga aangekomen sinds het laatste wat ik ingevoerd heb maar schrijf wel mijn streef in en als ik hem niet haal doen we in augustus ook mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 21:02    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Reageer met quote
Angelz, welkom. Ik vind dat je nogal wat van plan bent. 10000 stappen per dag is nog al wat. Ik zou met 6000 beginnen. Gaat dit je gemakkelijk af, dan verhoog je het gewoon!
Niet te streng zijn voor jezelf. 3 à 4 keer in de week sporten. Bedoel je naar de sportschool? Dan is dat best veel.
Geef ook punten voor dingen die je leuk vindt. B.v. Elke dag een uurtje niks doen, even dromen of lekker liggen in de zon. 😀. Ik wens je heel veel succes! Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

ja ik sport 3-4 keer per week in de sportschool en dit heeft als ik ga ( wat ik ook echt van plan ben) een goede uitwerking op mij. Klinkt idd veel maar het is voor mij gewoon even lekker. En daarom heb ik het als een bonuspunt zodat als ik niet ga ook gewoon prima is. Ik moet leren naar mijn lichaam te luisteren om zo mijn "batterij" op te laden

10000 stappen is bij mij eigenlijk ook met mijn normale dingen wel te doen maar ik denk dan idd wel dat ik hem op 6000 zet om teleurstelling als ik het toch niet haal te voorkomen.

Punten voor doen wat ik leuk vind dan zou het gewoon voor het tussendoor freubelen moeten zijn.

Het is helemaal nieuw voor mij deze methode maar omdat ik echt meer naar het positieve moet gaan kijken is het voor mij misschien wel fijn om hier in dit sprintje te zitten. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om uit mijn Giga dip te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 21:33    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vul nu voor de 3de maand op rij het zelfde streefgewicht in Schaam Schaam Zegt al genoeg over hoe het hier gaat Geschokt

Ik ga opnieuw voor rust, reinheid en regelmaat. En wil als ik op pad ben niet de snelste route gaan nemen op de fiets op lopend maar er gelijk een ommetje van maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11