Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juli challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
niedicipline schreef:
Al is de weegschaal onschuldig.
Lachen Lachen

Sinds gisteren last van mijn knie. Wil niet meer goed buigen. Misschien overbelast. Bewegen/lopen dus heel bewust en langzamer dan normaal (en ik loop meestal nogal te stieren, dus een hele overgang)
Moet weer even in het juiste ritme komen hoor. Vanavond eind-van-het-seizoen repetitie van koor met hapjes en zo, dus ik ga er lekker van genieten...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 15:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Vervelend van je knie odette hopelijk gaat het snel weer over 👏🏻

Vannacht net de 7,5 uur slaap gehaald 🌝🌝🌝🌝🌝🌝
Ga vanaf deze week ook maar weer stappen tellen minimaal 10000 gisteren alvast gelukt👠

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 16:21    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaia, ik probeer 6000 👣stappen op een dag te halen. Lukte mij deze week nog niet. Moet wel zeggen dat ik de stappenteller regelmatig vergeet mee te nemen. Schaam Schaam Daar ga ik nu mijn best voor doen! Lachen
Odette, hoe is het met je knie? Waren het lekkere hapjes op koor smullen smullen ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 21:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
🌝🌝🌝🌝🌝🌝👠👠
Slapen blijft een uitdaging ik moet echt eerder naar bed gaan...
Gisteren kantoordag dus dan beweeg ik niet zoveel dus in de stromende regen de hond extra lang uit gelaten en mijn stappen weer gehaald
Vandaag gaat het wel lukken met de stappen mijn zoontje wilde graag lopen naar school ipv op de fiets want dan kon z'n paraplu mee 😃 dus de eerste 4000 stappen zijn in the pocket
Wat eten betreft gaat het nog steeds niet zo goed vandaag een beetje droef vanwege negatieve zwangerschapstest vanaf dec al 3x zwanger geweest 2 x miskraam laatste keer buitenbaarmoederlijk en 1 eileider verwijdert en zwanger worden lukte steeds wel en nu dus voor het eerst een maandje niet...dus stop ik vanalles in mijn mond terwijl ik weet dat ik veel blijer ben als de weegschaal morgen wat minder gewicht aangeeft

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 10:40    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   niedicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moeilijk Kaia. En heel verdrietig. Geef jezelf even de tijd om alles te verwerken. Even chocolade mag dan wel een keer. Ga liever nog de natuur in. Even de frisse lucht door je hoofd en gedachten de vrije loop.
Wat je 1 week aankomt, krijg je er redelijk makkelijk weer af. Duurt het langer moet je weer gaan vechten.
Sterkte meid. aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 11:48    
Vrouw Weeggegevens   hei-de
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Deze week val ik niks af.Maanden ben ik nu alweer bezig en nadat ik stopte met mijn schildklier pillen wist ik dat mijn lichaam even tijd nodig had om weer af te vallen.Maar laatste maand viel ik 1 kg per week af en ik was tevreden tot vorige week toen ik hier kwam ha ha raar he ....
Nadat ik me vorige week hier weer aanmelde lijkt het net alsof mijn lichaam wakker is geworden met de vraag moet ik afvallen??? Daarvoor normaal 2 x op een dag naar de wc en nadat opeens twee dagen niet ... zonder dat ik gesnoept heb of extra heb gegeten.
Oke laatste twee weken loop ik 2 x 30 minuten op loopband daardoor extra spieren gekregen dan waardoor ik opeens zwaarder werd? In mijn ogen kolder kijk hoeveel vet er zit!!!
Nee ik geef niet op ook verander ik mijn eten niet ik weet gewoon dat ik deze aankan zonder een honger gevoel te hebben.
MAAR WAAROM VAL IK NIET AF DEZE WEEK ...... help mijn lichaam weet nu dat deze op dieet is ... ha ha zullen we maar zeggen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hei-de, welkom hier. ja, dat lijf kan soms rare bokkensprongen maken. Laat je er niet door uit het veld slaan, inderdaad gewoon doorgaan. Dat extra gewicht komt niet door extra spieren hoor, dat is slechts grammenwerk. Het kan vocht zijn of darminhoud. Volgende week ziet het er vast anders uit op de weegschaal...

Kaia, wat sneu dat het niet loop zoals je zou willen. Net als bij Hei-de, het lichaam doet soms wat het zelf wil. Je doet je best, meer kan je niet doen. Volhouden...

Met de knie gaat het nog niet zo goed, heb morgen een afspraak met de fysio en ik heb de wandeling van morgen afgezegd.

Hapjes bij koor waren overwegend gezond te noemen. Veel brood vanwege een wijnproeverij (maar 2 wijnen geproefd en dan nog een pieperbeetje) er was fruit (druiven en kersen) en komkommer, tomaatjes en salami. Gezond toch??

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 16:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag is het qua eten niet goed gegaan. 3 stroopwafels gehad en een reep chocola en toen nog veel te veel ongebrande noten genomen. Schaam Schaam Is even balen. Daar tegenover staat dat ik 20 min. gehoepeld, 3 min. geplankt en 3 uur in de sportschool bezig ben geweest. Rollende ogen
Het zal dus wel mee vallen, denk ik, hoop ik. 😀

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 20:28    
Vrouw Weeggegevens   hei-de
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Erg blij yes toch nog 200 gram deze week al loop ik nu 1800 gram mis.1 kg in de week gaat sneller maar laatste twee wkn sla ik de plank mis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 7:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝👠👠👠
Hoera op tijd naar bed 8 uur geslapen ondanks kleine man om 6 uur 😱.
Stappen haal ik met gemak.
Nieuw doel mij houden aan mijn eetplan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 8:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10