Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juli challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goeie morgen heb jullie een beetje verwaarloosd Schaam Schaam

Ik probeer mijzelf te herpakken wat met vallen en op staan gaat. Heb inmiddels 2 goeie dagen er op zitten wat ik wel erg fijn vind.

Die onweer was niet echt leuk ben gebroken.

Straks alvast het avond eten klaar zetten hoef ik het alleen nog te koken en bakken want lange dag vandaag en ken mijzelf goed genoeg om te zeggen dan maar wat makkelijks. Daarom nu al vast de groente schoonmaken en aardappels schillen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
ja dat onweer. In de buurt bij ons blikseminslag en daarna brand. Sneu voor die mensen. Slapen hier ook niet zo goed. Te warm. Komt goed. Even buiten de koelte opzoeken. ..
Volhouden allemaal en bekijk het positief aai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag is het eten goed gegaan....... op één glaasje wijn na. Lekker geplankt, gehoepeld en gezwommen.
Normaal heb ik zondags een zondig dag, maar dat doe ik morgen maar niet. De weegschaal was vanmorgen niet zo lief voor mij.
Vrijdag heb ik een bruiloft, dan wil ik toch echt dat mijn nieuwe jurk niet te strak zit. 😜 Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 19:48    

Reageer met quote
Oh ja Min,, even opletten deze week dan. Zo zonde als je je niet fijn voelt in je jurk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 21:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
🌝🌝🌝🌝🌝 hoera weer een goed slaapnachtje! Qua gewicht aardig stabiel...t wordt tijd dat er weer wat af gaat

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 23:27    

Reageer met quote
Ik snap er niets van. Gisteren gaf de weegschaal nog 67.5 aan en vanmorgen 66.4 😜 Dat na één dag opletten. Nou ja, ik ben er blij mee.😇 Wens jullie een fijne zondag! Geniet nog even van het mooie weer . De komende dagen wordt het minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 6:08    

Reageer met quote
Mijn 🕷🕷🕷🕷🕷weer verdiend. Hoepelen, planken, zwemmen, eetplan en ik ben onder de 68 kilo gebleven. Applaus Helaas maar 5000 stappen 👣. Dat moet komende week beter. Sip
Fijne week! ☔️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 20:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Whohooo min 10 goed bezig!

Hier ook goed gegaan vandaag 19400 stappen en aan mijn eetplan gehouden 👍🙆
voldoende slaap gaat vrees ik niet lukken na avonddienst morgen vroeg kleine man naar school brengen 🌝🌝🌝🌝🌝

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 23:22    

Reageer met quote
Ben ik weer... Paar daagjes op stap geweest, erg leuk daar in Friesland.
De puntjes ben ik een beetje kwijtgeraakt onderweg. Je bent uit je doen en dat gaat het allemaal anders dan thuis. Ik schrap deze dagen gewoon uit het lijstje en we gaan vanaf vandaag weer verder. Gewicht iets omhoog, tja, die croissantjes, suikerbrood enzenzenz....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 16:35    
Vrouw Weeggegevens   niedicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi, veel gelezen over stevig onweer bij jullie. Wij hebben weinig gehad. Ook haast geen regen. Dat is toch onderhand voor de natuur hier wel een hele must.

Ik sta nu op 14 punten. De 6000 stappen gaan best wel goed Die heb ik nu 7x gehaald. Hobby is met 5x ook goed op orde. Maar op tijd naar bed gaan is nogal moeilijk voor mij blijkbaar. Lachen
Dat heb ik toch al wel 2x gehaald. Schaam Schaam

Gewicht is ook nog een puntje. Ik zal mezelf en de weegschaal nog eens toespreken... Al is de weegschaal onschuldig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11