Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juli challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Feetje Zal je goed doen. Klein beginnen en langzaam uitbreiden. Luister naar je lijf.

Min, jammer van het eten, vandaag weer op de rit. Hier ook...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn motivatie is op het moment ver te zoeken . zit nu met een bak chips voor mijn neus. en zometeen eten we friet Sip
En dit is vooral te danken aan het feit dat ik geen inspiratie en puf heb .Logisch ook dat ik wat ben aangekomen .
MAAR, krijg het nu rustiger. deze week alleen de vrijdag werken ,volgende week de dinsdag en woensdag nog en dan heb ik 6,5 week vakantie . Dat wordt mijn tijd om alles om te gooien. dan haal ik mijn kookboeken voor de dag en ga lekkere nieuwe gerechten maken .dan heb ik alle tijd,ook om de boodschappen te doen . Dus ook al ben ik niet heel aktief ik doe wel weer mee met dit sprintje en hoop nu ik het wat rustiger krijg wat meer te komen kletsen hier. Ik heb ook mijn stappenteller weer omgedaan . Begin rustig deze keer 5000 stappen per dag 1 punt en minimaal 2x per week nieuw gerecht. een punt per gerecht .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 17:37    

Reageer met quote
Jacqueline, fijn dat je weer meedoet. Chips EN friet is inderdaad misschien niet zo'n goed idee. Kleinere portie zou al een stapje zijn. Ook niet goed voor de DM al die KH...
Straks in de vakantie alles op de rit krijgen zodat je in het nieuwe jaar dat vol gaat houden. Zet 'm op!!

Ik heb vanmiddag 2 croissants op. De supermarkt heropende en trakteerde. Had natuurlijk na de eerste "Nee" moeten zeggen, maar ja... Nu spijt, want maagzuur en geen trek in eten. Heb dus de aardappeltjes maar niet gegeten, alleen de salade en een worstje, om de schade wat te beperken.
Vandaag tot nu toe 4 punten verdiend met planken, Italiaans, klus en lopen. Misschien lukt een tweede klus nog vandaag anders doen we het er maar mee...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 19:04    

Reageer met quote
dubbel Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 19:04    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Iik neem altijd kleine porties friet odette, anders wordt ik misselijk van de grote hoeveelheid insuline.
Heb veel lekkende pods op het moment dus insuline komt op ipv in mijn huid met hoge waardes als gevolg . Heel vervelend. Ik kijk het nog even aan en anders maar weer terug naar spuiten met de pen. maar ben hierdoor doodmoe.
Mijn Sony smartband werkt ook niet naar behoren , ben net met de hond gaan wandelen , geeft hij 34 stappen aan , zo haal ik de 5000 nooit natuurlijk Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
🌝🌝 whohooo 9,3 uur geslapen vannacht waar zo'n nachtje thermen Bussloo al niet goed voor is..heerlijk!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 10:44    

Reageer met quote
Jacqueline1308 schreef:
maar ben hierdoor doodmoe.

Dat kan ik me voorstellen, wat vervelend. Fabrieksfoutje? Wat zegt de apotheek? En je DVK?
Met die stappen moet je dan maar een beetje "eerlijk smokkelen" Jij wéét dat je gelopen hebt...

Kaia, lekker hč, lang slapen en uitgerust wakker worden. Jouw dag is weer goed Erg blij

Hier een lange wandeling erop zitten, 5,5 km in net iets meer dan een uur. Lekker doorgestapt dus. Straks yoga, drukke maandag......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 10:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
🌝🌝🌝 wederom voldoende geslapen en met de hernieuwde energie vandaag weer gesport en een vastendagje 😀

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 11:29    

Reageer met quote
Energie hier ver te zoeken. Al hoofdpijn sinds gisteravond en vanmorgen misselijk wakker geworden. Eten gaat nu wel weer, voorzichtig aan.

Planken moet nog, niet vergeten, maar wel gelopen, gefietst en Italiaans gedaan. Vanavond naar koor fietsen, dus dát gaat goed komen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 15:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig odette vervelend dat je je niet zo lekker voelt..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 16:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11