Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juli challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik blijf voorlopig bij de doelen die ik eerder ook had gesteld: Op tijd slapen, eetplan maken en niet snoepen 's avonds. Alledrie gaan me de laatste tijd niet goed af. Vanavond ga ik eerst maar weer eens op tijd naar bed, als ik minder moe ben gaan andere dingen meestal ook weer beter.

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 21:55    
Vrouw Weeggegevens   niedicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee.
Ik ben volledig nieuw op dit punt, dus ik ga voorzichtig beginnen.
Ook ik kamp met een burn-out en nog wat dingen.
Ik heb moeite om op tijd naar bed te gaan, dus dat is een goede oefening. Min 5x in de week.
En het bewegen moet ook goed blijven. Dus 6000 stappen 5x in de week is een reële actie.
En om de leuk, dan wil ik deze maand 10x hobbyen. Borduren, lezen of tekenen enz. Daar komt de laatste tijd niets van.
Dat maakt minimaal 50 * deze maand... Duizelig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou hier ging het gisteren en vandaag al weer fout met snaaien en de sportschool ook nog niet gedaan. Zit er helemaal doorheen....
ik wil wel maar het lukt niet.

ik ga mijn punten beter indelen.
1 punt extra voor als ik de sportschool bezoek dus dit bonus.

5x per week minimaal 6000 stappen
iedere avond lekker een uurtje in mijn hoekje bezig zijn 1 punt per keer.( 5x per week )
genieten van minimaal 2 avonden met manlief ( film of serie kijken) 1 punt per keer.
op tijd naar bed 5x per week 1 punt ( tussen 22.00 uur en 22.30uur op bed liggen).
netjes aan eet patroon houden per dag 1 punt (minimaal 6 dagen) ( dus 1 snack dag op zaterdag )
2 dagen overdag niet de hele tijd opruimen en bezig zijn maar 2 dagen ontspanning pakken 1 punt per keer dus 2 punten totaal.

geeft mij 100 punten over de maand juli *

* gaat wel moeilijk worden want begin juli is het al vakantie en dan moet ik echt sterk in mijn schoenen gaan staan.
Maar ik wil wel weer gaan af vallen dus ik moet wat doen ... dan maar flink afleiding gaan zoeken........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 17:08    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Welkom aan de nieuwelingen. We zijn nog niet officieel begonnen, maar als je vast wilt oefenen is dat prima. Doe ik ook met mijn nieuwe schema en ik ben goed op stoom.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 17:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Reageer met quote
Gooi alles op één hoop. Even iets veranderd. Dit is het voor juli!
Hoepelen 1🕷, planken, waar ik niet zo'n zin in heb, ook 1🕷.Zwemmen 🏊🏼 en 6000👣 ook elk 1 🕷. Hou ik mij aan mijn eetplan, ook 1 🕷. Dus per dag kan ik 5 🕷🕷🕷🕷🕷 halen.
1 🕷 extra per week, als mijn gewicht op de zondag onder de 67 kilo is. Ik ga voor 100 🕷! 😜
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 20:26    

Reageer met quote
Werd vannacht wakker met barstende koppijn en misselijk. Dus niet gehoepeld, gezwommen, Nee even helemaal niets.
Wél gegeten 😂 Dat dan weer wel!
Het gaat al beter, dus morgen er weer tegenaan.
Hoe gaat het met jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik zit echt helemaal niet lekker in mijn vel Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil

en wil alleen maar snaaien mmmmmmm alsof dat Heel heel boos Gemeen alleen maar zegt eten eten eten eten eten eten.

ik heb nog een paar dagen om me even op de rit te krijgen want zaterdag start dit sprintje.......

dus mensen tips, schoppen onder mijn ( flinke ) kont, helpende hand of wat dan ook.... PLEASE HELP ME Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 21:40    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ken jouw situatie niet goed, wat voor soort hulp heb je nodig? Als je niet lekker in je vel zit, helpt eten meestal niet, dat weet je zelf ook wel. Waar heb je behoefte aan, wat zou je helpen om beter met de situatie om te gaan? Bij mij helpt het vaak om contact te zoeken met anderen en er niet alleen mee te blijven zitten. Afleiding, iets anders gaan doen, werkt ook vaak. En als je per se iets wilt eten, kies dan het minst slechte en stop als je genoeg hebt.

Maar als ik je lijstje zie van wat je allemaal wilt doen, dan lijkt me dat wel veel. Ik zou proberen het simpeler te maken voor jezelf. Als afvallen nu je doel is, dan zou ik doelen kiezen die daarbij passen en de andere laten voor wat ze zijn. Die doelen zou je zo kunnen kiezen dat ze aansluiten op valkuilen die je hebt of dingen waarvan je zeker weet dat die je in positieve richting helpen. Toen ik begon met afvallen had ik simpele doelen zoals 'niet 2x opscheppen bij het avondeten', 'na 8 uur 's avonds niet snaaien' en 'of-of kiezen ipv en-en' (bijv. geen latte met een koek, maar alleen een latte, of een koekje met thee). Als je een ander hoofddoel hebt dan afvallen, bijvoorbeeld ontspannen, dan kun je daar doelen bij bedenken. Een combinatie kan natuurlijk ook. Na een week of een maand kun je kijken hoe dat bevalt en je doelen aanpassen. Ik zou niet teveel doelen tegelijk kiezen, voor mij werkt dat in elk geval niet goed.

De bedoeling is dat het positief voor je werkt, het is niet bedoeld als afreken-lijstje. Misschien lees ik het verkeerd en bedoel je het niet zo, maar door de normen (max/min zoveel x per week etc.) die je bij je doelen hebt gezet in combinatie met de hoeveelheid doelen, komt het over of je het jezelf juist moeilijk maakt, terwijl het lijkt dat dat niet is waar je behoefte aan hebt..

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 23:33    

Reageer met quote
Feetje heeft gelijk. Begin met één ding. Lukt dat, dat doe je er volgende week weer één doel bij!
Als je teveel wilt, dan wordt het niets. Rustig aan! Succes. aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 15:45    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Dat bedoel ik nou met support. Dank je wel Feetje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 17:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11