Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Juli-Augustus sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   YT
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
ik doe ook mee. k wil deze zomer mn streef halen. t zou moeten lukken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 17:36    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
YT schreef:
ik doe ook mee. k wil deze zomer mn streef halen. t zou moeten lukken. Erg blij

Wow, 13 kg in 2 maanden verliezen! Dat is wel een behoorlijke ambitie, dat zou mij nooit lukken! Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 9:47    
Man Weeggegevens   iRon74
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee. Ik zal me binnenkort voorstellen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Graag doe ik met jullie mee.
Ik zet in op -6 kg. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 9:07    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook mee.

Ik ga voor een gezond BMI. Het doel is dus om 7,5 kg af te vallen tijdens dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee.
heb het maanden geprobeerd met gezond eten en veel sporten maar dat werkte blijkbaar niet. Nu ben ik bezig met Intermittant Fasting (IF) en dat bevalt me eigenlijk prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 9:50    
Vrouw Weeggegevens   ann90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi allemaal, ook ik doe graag mee. Al tijden niet meer actief geweest hier op de Weegclub, maar als ik kijk naar mijn grafiek word ik niet erg vrolijk, een echte jojo-er. Ik zie dat mijn startgewicht 7 jaar geleden net zo hoog is als mijn huidige gewicht, maar begin 2016 woog ik zelfs 79 Huil huil.Sinds ruim een jaar ben ik zeer actief aan het sporten (krachttraining en Grit) en begin dit jaar woog ik 65 kg en was ik erg tevreden. Ondanks dat het sporten erg goed gaat, is het met het eten de afgelopen maanden drama. De hele dag netjes en dan toch even een reep chocola of koekjes. Daarnaast mijn avondeten ook minder gezond dan voorheen. Resultaat: 5 kg. zwaarder Boos .

Tijd om weer op de rem te gaan staan en het eten weer op te pakken. De balans is al jaren mijn valkuil/probleem. Of ik ben supergezond bezig of sla juist door de andere kant op.

Ik ga eind september voor 6 weken naar Amerika om daar rond te reizen. Voor mij een ultiem doel omdat ik weet dat ik veel foto's ga maken en daar wil ik met plezier op terugkijken en niet alleen maar denken: wat ben ik dik. Daarom mijn deelname aan dit sprintje: extra motivatie om vol te houden/door te zetten en mijn resultaten inzichtelijk te maken. Ik maak trouwens ook veel foto's om zo mijn progressie te meten, doen jullie dat ook?

Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen!

P.S. Ik zie trouwens mijn dieet op Sonja Bakker staan, dat is niet het geval. Waar kan ik dit aanpassen? In mijn profiel zie ik de optie niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 10:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hi iedereen! Ik doe ook met jullie mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 11:58    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
iedereen welkom, wordt al een gezellig clubje zo langzaam aan.. ik heb der zin in om ff met zijn allen deze maanden te gaan knallen..

Hier begint over 1,5 week al de zomervakantie.. eerste 3 weken heb ik de kids thuis, we gaan dan niet weg maar dagjes uit, zwembad, meer, pretpark, bios ed.. leef dan toch heel anders dan nu.. daarna mijn kids naar hun vader en is mijn vriend 3 weken thuis, althans als ie zijn eerste week niet inlevert anders ben ik een week alleen en ga dan paar dagen naar mijn ouders op de camping.. de laatste 2 weken gaan we samen leuke dingen doen oa laatste week een weekje naar valkenburg ( dit staat vast), andere week zien we wel wat we gaan doen allemaal... erg benieuwd hoe ik deze kwa gewicht, eten ed ga door komen.. we gaan der iig voor..

iedereen veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 12:43    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik doe ook graag mee. Wij gaan 3 september naar Turkije en zou dan graag op 75 kilo zitten. Dat ik zo'n laag gewicht heb gehad kan ik me niet eens meer herinneren, ik was 79 toen ik 20 was, daarna vrij snel zwanger geworden en sindsdien niet meer onder de 80 geweest.
Dus ik ga er voor, nu gaat me dat lukken.
Succes voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 10:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8