Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's stappenplan! Daar gaan we weer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Karretje90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ow dat vocht vasthouden is niet fijn!
en schrikken van die 1600kcal voor een zakje nootjes! Geschokt
Chocola is ook zo'n product wat zoveel calorieën bevat. Zo jammer! Gelukkig zijn er inderdaad snack a jacks! Had gisteren ook mezelf getrakteerd op rijstwafel met pure chocolade erover heen. En ik was weer 400 gram lichter vanochtend, dus dat kon een keer;-)
Nou had ik ook wel én personal training gehad én een half uur baantjes gezwommen, dus wie weet had ik geluk dat ik het er, ondanks dat ik het na het sporten heb gegeten, weer 'af' heb gesport.
Hebben jullie nog meer tips van onverwacht lekkere tussendoortjes (afgezien van fruit, groente)? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik had hele dikke benen gisteren en ook vanmorgen nog kussentjes bovenop mijn voeten. Ik weeg me dus even niet, heeft geen nut. Geef ik zaterdag wel mijn gewicht door. Rollende ogen

was misschien beter geweest

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 22:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Noten zijn een van mijn vaste tussendoortjes, net als kaas. En zo af en toe eens wat gedroogde salami, maar dat eet ik niet zo vaak. Vlees gaat met steeds meer tegenstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 1:25    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Als ik het goed uit mijn hoofd doe, heb het zondag na gekeken want kreeg een reep pure chocolade, 100 gram is 500 kilocalorien.
Ennuh 100 gram is maar een klein reepje😂

Dan eet ik daar toch liever een warme maaltijd voor met veel verse groenten, daar heeft mijn lijf tenminste iets aan.

Zo motivatie kaart gelezen, beweeg, eetplan gemaakt en zo gaan we gewoon weer dooorrrrrrr.

Succes allemaal en ook het weekend gewoon aan de slag met je ondermijnende gedachtes.
Want waarom in het weekend wel een wijntje drinken, extra bij de koffie en s avonds chippies eten?
Zo haal je je doel niet, voel je je er maandag niet goed over en volgende week is het weer weekend.😂
Het weekend staat voor extra bewegen, gezellig filmpje kijken, goed gezelschap opzoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 8:00    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
heb eigenlijk al weken geen wijn meer en het bevalt redelijk. denk soms wel zou lekker zijn maar ach. zie helaas nog geen groot verschil op mijn buik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik neem elke dag een stukje pure chocola 99%. Vind het heerlijk, na het eten, met een kopje koffie. Heb ik liever dan een toetje. Lachen
Schrok wel van het aantal kaloriën in borrelnootjes.
Die neem ik dus nooit meer. Lachen
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 15:34    

Reageer met quote
Noten is veel kcal, maar ik eet geen zakken vol he? Lachen En van de hele donkere chocolade kun je zelfs geen hele reep eten, ik niet tenminste. Zou ik misselijk worden denk ik. Erg blij

Elisabeth, ik ben gewoon aan het werk, dus ga zeker geen rare dingen eten. Lach
Iedereen een fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 20:27    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik ben niet zo heel dol op donkere chocola. Die lichtere wel, vooral die van Tony Chocolonely... Mmm. Met zeezout. Pff, ik relaiseer me dat ik jullie smaakpapillen zit te pesten. Heb trouwens geen chocola in huis, dus ik kom niet in de verleiding.

Afgelopen drie dagen druk geweest met extra oppasdagen. Pff. Wel uitgeteld op de bank nu, en ja, ook met een lichte rode wijn. Verder vandaag echt te weinig groenten gehad, maar morgen ga ik weer basic. Ik had een pure tomatensoep gemaakt voor het avondeten, maar het was geen erg succes. Volgende keer maar iets anders verzinnen en anders moet ik de tomatenstukjes voor de jongetjes toch echt pureren. Dan gaat het er vast veel beter in. Nu hebben ze alleen wat gehaktballetjes gegeten en wat volkoren soepstengels erbij, mét een boterham met wat kaas. Ze waren erg moe van de afgelopen week. Er is veel gebeurd met de andere opa. Zijn ziekte (ongeneeslijk vloek-vloek-vloek-gezwel in zijn hoofd) duurt nu een jaar; hij was jarig afgelopen week, en ze/we zijn dus zo volop herinneringen aan het maken. Leuk is het zeker niet altijd en onze zoon met zijn a.s. vrouw hebben het niet makkelijk.
Het stemt me verdrietig, maar ik kan ook niet doen of er niks aan de hand is, en de kindjes krijgen er vast onderhuids ook wel het een en ander van mee.
De wifi-aansluiting via het stroomnet waar manlief mee bezig was in de tuin doet het gelukkig (eindelijk!) goed, dus daar kunnen we, als het weer beter weer is, in de overkapping ook goed gebruik van maken (als ik tenminste liever niet 'gewoon' niks wil zitten doen daar... Schaam Schaam Geschokt ohhh !)
Morgen weer 'basic' met eten en de was doen en maar eens kijken hoe ik weer in een aardiger ritme kan komen.
MIssy, werk ze vannacht!
Alle anderen: lieve groet uit de Liemers!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 22:45    

Reageer met quote
Zeg dat wel die *vloekvloekvloek* ziekte. Sip

Kinderen krijgen daar altijd wat van mee, ze horen de gesprekken, zien de volwassenen verdriet hebben ook. Dat moeten kinderen ook uiten en hele kleintjes hebben het daar moeilijk mee. Die hebben nog geen woorden voor hun emoties he?

Ik hoop dat je een fijn weekend hebt onder de overkapping (dat betekend dat het mooi weer is immers Lachen ) en lekker een beetje tot jezelf kunt komen. Lach

Ik heb trouwens geen last van verleiding van chocolade. Er liggen wel 4 plakken in de kast en die liggen er best al een hele tijd. Ook 1 van Tony's trouwens, hele pure. Gewonnen in de postcodeloterij. Ik vond hem niet bijzonder eerlijk gezegd. Heb liever die van Lildl. Die breken makkelijker in kleine stukjes en smelten beter in de mond. Lachen
Wij nemen zo af en toe een stukje bij de koffie. En soms ook weer tijden niet. Lach

Drukke nacht op het werk, moet weer verder, de plicht roept. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 2:52    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je wel Missy!
Hoop dat je goed gewerkt hebt vannacht!
De zon schijnt best goed hier en de zonnepanelen doen hun werk dus al prima! We hebben vandaag al twee keer zoveel opgewkt als verbruikt, dus het ziet er goed uit!
Vannacht lekker diep geslapen en werd niet eens zo laat wakker vanmorgen (ieets voor achten). Rustig 'ontbeten' met een halve appel (nog van gisteren) en een glas grapefruitsap. Daarna nog een paar keer water gedornken en nu begin ik zo langzamerhand wel trek te krijgen.
Ik heb de kranten uit, op de sudoku's na. Die bewaar ik voor later dit weekend.
Eerst maar even naar mijn was kijken, terwijl de rest van de tomatensoep warm staat te worden. Dan samen onder de overkapping, of op een ander plekje in de tuin onze lunch opeten.
Fijne dag (nacht) allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 11:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 32 van 38