Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Door anders over eten de denken, je gedrag aan te passen en de valkuilen te zien, kun je blijvend gewicht verliezen.
Dit doe je niet even maar eigenlijk de rest van je leven.
Ingesleten gewoontes zijn nu eenmaal moeilijk te veranderen.
Bij tegenslag, het uit je ritme komen, vliegen de kiloos er weer aan.

Leidraad is het boek van Judith Beck, cognitieve gedragstherapie en haar stappenplan.

Zelf ga ik dit sprintje gebruiken om eind van het jaar, ja tijdens die lastige periode😂op streef te komen.
Vind dat het in 2017 moet gebeuren om 2018 geweldig te beginnen!!

Nog meer gemotiveerde mensen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 6:32    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe weer mee.
Opstaan en weer door gaan Erg blij

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 12:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff, ja dag in dag uit!
Maar er zijn steeds meer dagen dat het makkelijk gaat😊
Loslaten betekent aankomen en dat wil ik niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 6:43    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Elisabeth, fijn dat je weer een sprintje aangemaakt hebt!
Ik doe ook graag weer mee en als we weer 'beginnen' gebruik ik mijn laptop weer om te zien hoe het ging vanaf mijn vorige dagen 1... Het boek ligt nog steeds binnen handbereik.
Mijn doel is om zo stabiel mogelijk te blijven en weer wat serieuzer bezig te zijn met het ombuigen van ondermijnende gedachten naar ondersteunende gedachten. Ik denk dat k erg blij blijf met jullie steun!
Veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 12:51    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Ik heb het boek van Judith al meerdere keren doorgewerkt maar dat is al weer een tijdje geleden. Op het moment ben ik bezig met de boeken van Mieke Kosters, dat heeft wel een aantal overeenkomsten met Judith Beck.
Eetplanning (maken en me er aan houden) vind ik verreweg het lastigst, ik hoop dat ik dat vooral tijdens dit sprintje goed onder de knie ga krijgen.
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 16:27    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, ik doe ook weer mee. Heb het zelfde doel als Elisabeth. 2018 begin ik ook met mijn streefgewicht 🤗.
De laatste weken ging het fout en slopen de kilo's er weer aan, met als diepte punt maandag 71 kilo. 😩.
Gelukkig is het vandaag goed gegaan.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een ander boek, waarom? Geen idee. Zal eens in mijn boekenkast kijken. 🤣 Er staan er genoeg.
Wens jullie allemaal veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 sep 2017 14:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hou mij redelijk stabiel met al die feestjes die we nu hebben in het weekend. Keuzes maken en dingen afslaan.
In ieder geval niet in de dooreten want de dag is toch al verpeste en morgen beginnen we weer modus terecht gekomen.
Het is even niet anders. Het leven moeten we af en toe wel vieren, al komen nu de feestjes even allemaal te gelijk lijkt wel.
Toch probeer ik groene hokjes te halen Erg blij

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2017 8:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het keven mketen we zeer zeker af en toe vieren maar niet met extra eten.
Extra eten betekent voor mij zwaarder worden, dus meer pijn, minder mobiel en kleren die knellen.
Vieren is voor mij met vrienden praten, naar de film, de zee opzoeken en een goed boek met een kop thee.

Deze gedrags en denkverandering heeft wel anderhalf jaar geduurd😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2017 18:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit een beetje in de verjaardagen en bruiloften maand Elisabeth.
Gelukkig houd dit ook een keer op, alleen duurt dat nog een paar weken. Dit weekend mijn dochter jarig, Ik denk dat ik daar niet zo heel veel moeite mee hoef te hebben, al haalt het mij wel uit mijn ritme.
Volgend weekend vriendenweekend en dat wordt een moeilijke ben ik bang. Daar heb ik minder invloed op wat we gaan eten drinken en doen,
Die week er op nog een bezoek aan mijn schoonzus en zwager die verderop in het land wonen en waar we dus meteen maar een gezellig weekend van maken.
Meteen door op verjaardag van mijn andere schoonzus en neefje.

Maar ik moet zeggen dat ik mij er aardig doorheen sla door na te denken wat ik eet en drink.
Gewoon stug doorgaan en oppakken met waar ik mee bezig was om mijn doel te bereiken. Iedere keer weer. En het helpt
cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 7:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Verjaardagen, feestjes, weekenden, gezellig met vrienden, dagje uit, en de komende maanden, sinterklaas, kerst, oud en nieuw, allerlei dagen om je uit het ritme te halen.
Ofterwel, dr is altijd iets😂😂
Zelf bedenk ik dan al van te voren dat een fijne dag niet bepaald wordt door extra eten en lees mijn motivatiekaart.
ja, waarom wil ik op gewicht blijven, waarom doe ik al die moeite, wat brengt het mij?

Dan maak ik een plan, kan heel simpel zijn, bv compenseren, s morgens weinig eten om een heel klein stukje taart te kunnen nemen.
Of als ik de maaltijd niet bepaal, klein portie opscheppen, langzaam eten, geen dessert.
Of de keuze het gezelschap te vertellen hoe belangrijk het is voor mij om op gewicht te blijven en of ze me erbij willen helpen.

Kortom, alleen ik bepaal wat ik in mijn mond steek, voel me daar krachtig bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 8:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 1 van 25