Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Lastige dagen. 'k Heb veel etentjes, feestjes e.d. op het moment, vind het toch altijd maar moeilijk om dan goed bezig te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@aardblij

Dat is een kwestie van oefenen, de rest van je leven blijf je verjaardagen, feestjes, bruiloften, kerst, sint, vakantie enz, enz.vieren.
Je kunt leren om vooral te genieten van het gezelschap, het fijn samen zijn en bewust slank te kiezen.

Het begint met het doorlezen van je motivatiekaart, waarom wil je eigenlijk slank zijn? Herhaal de voordelen!

Dan maak een plan, wat ga je wel/ niet eten?
Hoe ga je om met aandringen tot extra eten?
Neem je wel/ geen toetje?
Wat doe je als het moeilijk is?. Zet bv je motivatie in je telefoon en lees dat of lawt hem effuh trillen tervherinnering.

Geefcjeself een compliment!!

Oftewel, je kunt wel denken dat het moeilijk is naar zo denken zorgt zeker voor overeten.
Zie het als een uitdaging en des te meer je oefent des te gemakkelijker wordt het!!

Kom op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 17:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
We gaan verder met week 2 van het stappenplan en oefenen door met langzaam, zitten, bewust eten.
Dagelijks je motivatiekaart lezen en nezelf complimenteren dat je je best doet om op gewicht te komen.

Dag 8

Maak tijd en energie vrij voor je dieet.

Dit om maaltijden te plannen, boodschapjes doen, koken en je blijven inlezen in het gebeuren afvallen!
Ook extra bewegen, lezen van motivatiekaarten kost tijd.
Kies voor jezelf en pak die tijd.
Naarmate je langer onderweg bent zul je merken dat het je
makkelijker afgaat.

Maak van zorgen voor jezelf een PRIORITEIT in plaats van een sluitstuk van de begroting.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 6:22    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je wel (weer!!!) Elisabeth!
Momenteel op vakantie aan de kust bij Hoek van Holland in de buurt. Op voorhand al niet heel veel lekkers en extra's meegenomen... Dat betekent elke dag de nodige boodschappen halen en als extra een appel of één keer per dag een kleie uitspatting. Motivatiekaarten staan in mijn telefoon (ik heb ze vanmorgen weer gelezen!) en hoewel er natuurlijk allerlei ondermijnende gdachten en verleidingen op de loer liggen, moet ik me voor mezelf maar een beetje inhouden, of zoals de 'omdenkers' onder ons zullen zeggen: Integendeel: niet inhouden, maar juist goed voor jezelf zorgen!

De 'omderker' van de dag is vandaag:
Willen dat alle goed gaat is een negatieve ervaring.
Accepteren dat dingen fout gaan is een positieve ervaring.

Nja, genoeg om over na te denken dus...

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 10:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik probeer mijzelf op rit te krijgen. Aangekomen tijdens ziekte en toen paniek. Sowieso tot 1 nov zeer veel streek. Zag mezelf afglijden zonder dat ik er iets aan kon doen dus terug naar week 2 idd en maar opnieuw beginnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 22:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@DO1

Geen paniek, er is geen tijdsdruk.
Gewoon weer motiatiekaart lezen, eet en beweegplan maken, zittend eten, gezond inkopen en zo weer rustig de boel oppakken.

Herken het gevoel wel, had dat 3 weken geleden en heb toen weer contact opgenomen met de dietiste.
Daar de bevestiging gekregen dat mijn voeding goed is alleen porties iets te groot.
Merk nu dat ik langzaam weer iets afval.

Dus kom op, we gaan hier rustig verder!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Elisabeth je hebt helemaal gelijk. Dank voor je peptalk, die kon ik wel even gebruiken. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 11:26    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Probleem is dat ik nov niet veel mag vd fysio dus jan je niks verbranden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 15:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@DO1

Het niet kunnen bewegen is geen probleem maar een uitdaging!
Het goede nieuws is dat je ruststofwisssling, gewoon energie nodig heeft dus ook als je niks doet.
De uitdaging is dus net wat minder energie tot je te nemen zodat je toch ietsjes afvalt.

Doordat ik maar weinig kan is mijn inname maar 1400kcal dus ja, dat is effuh puzzlen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Mikkemuis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aangesloten bij dit sprintje.
Sta de laatste tijd zo wat stil, wat een stevige aanslag is op mijn motivatie, merk ik. Niet dat ik me vol begin te proppen, maar wel wat nonchalanter ben. Tja, dat is een vicieuze cirkel natuurlijk Lach.

Ik zie dat jullie elkaar meer steunen vanuit wat gebeurd er in de bol? Dat is precies wat ik op dit moment nodig heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 10 van 25