Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Emma W
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoi!

Sinds september begonnen bij een gewichtsconsulente en dat heeft al zichtbaar resultaat. Schrok vanmorgen zelfs van de weegschaal Lach. Voelde me gister zelfs wat zweverig in het hoofd, dus moet mss toch nog wat meer eten. Langzaam maar zeker een nieuw eetpatroon doorvoeren.

groetjes,
Emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mijn 'dieetcoaches' zjin jullie! Dank voor jullie schrijfsels, gedachten, ideeën, oppeppers, 'helps' en duwtjes om de moed niet te verliezen.
Kussen Yes! (nederlands= Yes! (nederlands=
Mijn gewicht blijft een beetje hangen dus dat vind ik goed. Het heeft lang geduurd voordat ik mezelf dat toestond dat het ook goed is als het gelijk blijft, ook al wil ik nog iets minder wegen. De valkuil bij mijn gevoel 'goed' is wel dat er dan altijd ondermijnende gedachten op de loer liggen die roepen: nou kan ie wel weer! Mja, daar moet ik dan meteen maar een helpende of ondersteunende gedachte tegenover zetten. Uitdaging...
Straks boodschappen doen voor twee dagen. Vrijdag met vriendinnen nar de sauna. Maar op verheugen, zo'n dagje 'niks'... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb mijn ondersteuners hier gelukkig. Lach Want idd soms is het nog wel eens moeilijk.

En dan even over weegclub surfen helpt altijd prima.

Dymphie gewicht is geen constante. Niemand weegt altijd precies hetzelfde. Het gaat erom dat we binnen onze marges blijven toch? En gelijk blijven is prima. Misschien gaat er over een poosje wel weer wat af. Ik eet nu best was meer khd. door die veggie uitdaging van 30 dagen die ik doe. En ik was bang dat ik dan weer veel zou aankomen. Maar tot nu toe niet. Ik ben zelfs wat afgevallen! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 0:11    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dag 7

Pas je omgeving aan!!

Om het jezelf niet onnodig moeilijk te maken zorg je ervoor dat verleidingen niet aanwezig zijn en/ of niet in het zicht liggen.
Dus ruim de kastjes uit, gooi weg maar in ieder geval koop geen nieuwe verleidingen.
Wat er niet is kun je ook niet opeten!!

Vertel mensen dat je gezond wilt eten, vraag of ze er rekening mee willen houden, vertel hoe belangrijk jij een gezondvoedingspatroon vindt.

Pas dit ook op je werk aan, leg dingen uit het zicht, vraag aan collegae rekening met je te houden.

Eerste week van het stappenplan zit er alweer op. Hier gaat het eten goed, weegschaal weeet dat nog niet maar inmiddels weet ik dat het gaat om doorrrrrrrrrgaaannnnnn!!😂

Hoe gaat het met jullie?n

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 6:13    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het lekker.
Op het moment leg ik niet te veel druk op wat en hoeveel ik eet, ik probeer gezond te eten in ieder geval.
Ook probeer ik op vaste tijden iets tussendoor te eten zodat ik het gevoel krijg "veel" te eten wat ik dus eigenlijk niet eens doe.
Er liggen verse appels in de winkel en de nieuwe oogst mandarijntjes komen er ook weer aan.
Heerlijk smullen

Aan het einde van deze week weer uit eten. Voorlopig de laatste keer geloof ik. Het is dan 2 jaar geleden dat een goede vriendin plotseling was overleden en deze datum willen we met een vriendinnenclub met even tijd voor elkaar met een hapje en een sapje blijven herdenken. Even bewust tijd voor elkaar nemen. Het leven is heel betrekkelijk hebben we 2 jaar geleden met een klap ondervonden.

Verder geef ik mijzelf bewust complimentjes als ik goede beslissingen maak en niet naar dat duiveltje op mijn schouder luister.
Net zoiets als jou stappenplan Elisabeth.
Ook al heeft de weegschaal het nog niet door, je weet dat je goed bezig bent en daar voel je je goed bij. Het geeft je kracht om door te gaan. Super toch?

Erg blij

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Bobbe
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Mag ik hier mee doen? Ik heb het boek van Judith Beck in het Engels, en ik heb eerder de boeken van Mieke Kosters gelezen. Ik kan hier heel veel mee. Ik ben in een jaar tijd heel veel afgevallen. Ik ken ook de statistieken waaruit blijkt dat erg veel mensen die zo veel afvallen dat niet volhouden. Ik wil niet in die statistieken Lach dus ik ben vastbesloten om te slagen. Graag doe ik dus met jullie mee, als dat mag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi Bobbe,
Elisabeth heeft het sprintje nog niet afgesloten, dus je kunt je gewoon aanmelden als je mee wilt doen.
Knap hoor, dat boek van Judith in het Engels. We hebben met elkaar vorig jaar het andere (heel complete) Engelse boek van Judtih in gedeelten vertaald en het staat in een ander draadje. Dat was wel een klusje, en, hoewel mijn Engels er wel door opgekrikt werd, heeft het voor mij niet echt nieuwe inzichten opgeleverd. Ik blijf alles halen uit aar boek de Dieetoplossing en hoewel ik er momenteel niet echt veel tijd in kan stoppen, lees ik de dagelijkse stukjes van Elisabeth wel. En denk ik al heel vaak: o ja! Dat heb ik al veranderd! (Bv.: Haal de verleidingingen uit je huis; eet van kleinere borden, met kleiner bestek, proef elke hap goed en eet langzaam en geniet ervan.) Mag ook wel natuurlijk na zo'n ingensieve tijd, maar voor mij is het goed om er elke dag weer even, en telkens op een andere manier, bij stil te staan!
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 14:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Bobbe

Reageer met quote
hoi Dymphie,

Okee, dank je, ik meld me aan! Fijn! Erg blij
ja, ik heb 'm wel in het Engels, het boek van Judith Beck, maar nog niet (helemaal) gelezen hoor. Lach Ik heb 'm wel doorgebladerd en sommige stukjes opgezocht. De boeken van Mieke Kosters zijn ook op Beck gebaseerd dus ik herken er heel veel in. Veel pas ik ook al toe. Maar het is voor mij heel belangrijk om bij de les te blijven en alert. Ik wil graag stabiel blijven en ik lees graag mee voor inspiratie en tips.

Fijn weekend iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 15:27    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
He bobbel jij ook hier.ben weer beter. Iets aangekomen .ga er weer voir

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De chocolaatjes zijn op, geen nieuwe meer op het lijstje!

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 8:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 9 van 25